SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik op voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]twitter:NS_online twitterde op zondag 27-10-2013 om 16:30:19Morgen aangepaste dienstregeling vanwege storm. Nodig om grotere problemen te voorkomen. Meer info http://t.co/h7T9nQ44Vq reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
(!) Dit reisadvies vervalt; rijdt vandaag niet.
En dat dan 9 keer.
Misschien niet, als ze in beroep gaan(?).quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Hoek thuis telt ook mee natuurlijk.
Dat zou gunstig zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien niet, als ze in beroep gaan(?).
Deze keer was het gewoon toeval denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een eeuwige schorsing.
Peter Bosz doet een Steve.
xDquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Shreyas het volgende:
Elf speelronden gehad, bijna op 1/3 van de competitie en hooguit 1 club kan nog 20 punten halen![]()
14 punten verloren door de koplopersquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Shreyas het volgende:
Elf speelronden gehad, bijna op 1/3 van de competitie en hooguit 1 club kan nog 20 punten halen![]()
Mooi man. Laat de pleuris daar maar lekker uitbreken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-aan-tegen-pelle.htm
Oe
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:47 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)-aan-tegen-pelle.htm
Oe
Feyenoorders verliezen bij een verliespartij elke vorm van objectiviteit. Dan worden ze gek in hun hoofd en komt de hele scheldkaravaan langs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was, terwijl Koeman zelfs zegt dat het een terechte rode kaart was?
Omdat dat volslagen idioten zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:48 schreef Shreyas het volgende:
maar hoe kan het eigenlijk dat enkele Feyenoorders in het topic daar vonden dat die rode kaart niet terecht was
Alsof dat bij andere clubs niet zo is. Zo jammer dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoorders verliezen bij een verliespartij elke vorm van objectiviteit. Dan worden ze gek in hun hoofd en komt de hele scheldkaravaan langs.
Je bent de Pelle van dit subforum..quote:
In ons topic blijft iedereen vrij rustig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Alsof dat bij andere clubs niet zo is. Zo jammer dit.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Je bent de Pelle van dit subforum..
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oké, wat heb ik gemist? #Heracles
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
Als Heracles wint neem ik 2 dagen een Heracles UI.
Samen met Davy.
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar kom op, als je dat wil verdedigen ben je wel heel ver heen.
[..]
[..]
hafcfanquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.
Klopt, Vitesse pas vier keer de lat geraakt. Het zit niet mee, het zit niet mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:55 schreef LeukeLassie het volgende:
Godverdomme het zit nooit mee voor Groningen
Ik heb het niet over vitessequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Klopt, Vitesse pas vier keer de lat geraakt. Het zit niet mee, het zit niet mee.
Je meent het... Wat ik bedoel te zeggen is dat Groningen van geluk mag spreken dat ze nog niet veel verder achter staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef LeukeLassie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vitesse :'')
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef Bastiefcg het volgende:
Kom maar met die vieze 1-1 op de counter....
Vitesse heeft dan ook weer geluk dat het nog 1-0 isquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je meent het... Wat ik bedoel te zeggen is dat Groningen van geluk mag spreken dat ze nog niet veel verder achter staan.
Het is geen 1-0quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef LeukeLassie het volgende:
[..]
Vitesse heeft dan ook weer geluk dat het nog 1-0 is
Zo beter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zie je nu de hele tijd aan voor die kerel met die Heracles-UI.
Het blijft mooi die Evert teksten.quote:
Het is zeer lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:01 schreef Myph. het volgende:
![]()
Dit is toch wel het meest amusante weekend in deze divisie tot nu toe.
Ik dacht dat je deze grappen kinderachtig geworden vond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |