SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wel?quote:
Het zal zo wel 0-2 worden dan.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Heeft iemand een stream voor radio om telefoon ?
FM 103.8?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Lijkt mij best lastig bellen met zo'n radio eromheen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Radio 1?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Vies tegen viesquote:
Ja, een rechtsbuiten tegen een linksback. Uitstekende vergelijking.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Typisch het volgende:
Hupperts is beter dan Willems.
Hupperts in Oranje.
Ben jij familie van JR?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet gek als je de hele dag door het gras rolt.
Ik ga door met mijn slechte grappen
Fledderus is een Feyenoorderquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Toivonen, maar bij Fledderus is het terecht.
Vrouwen regelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af wat hij met dat kapsel doet.
Ik ben idd een aardige jongenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt het vermogen niet om mensen te beledigen.
Die is leuk voor het circus, verder heb je er niks aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Bakkali is wel erg ver teruggezakt vergeleken met het begin zeg.
Slimmigheidjes had ie aan het begin van het seizoen een stuk minder dan nu. Twee goeie wedstrijden en een oogstrelende knal in de bovenhoek zegt weinig over vorm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Beter. Staan dalijk niet alle clubs op de stoep. Die jongen is pas 17quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Laat ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Jongens!! Ik bedenk nu ineens een Bril-jan-te grap. Hij komt er zo aan..
Hou mij niet zo in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Zooooooo zit op het puntje van mn stoelquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Opstelling uit je binnenzak, Hans?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Laat davy en stijn niet langer in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
xdquote:
Het spel van Willems?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Precies.. ik herinner me nog een Diego Biseswar bij Feyenoord.. Diego Wie? Ja, die ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slimmigheidjes had ie aan het begin van het seizoen een stuk minder dan nu. Twee goeie wedstrijden en een oogstrelende knal in de bovenhoek zegt weinig over vorm.
Meid toch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn lampje springt uit. Maar ik durf het peertje er niet uit te draaien want die is nog heet.[ afbeelding ]
Ga je Biseswar nou met Bakkali vergelijken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. ik herinner me nog een Diego Biseswar bij Feyenoord.. Diego Wie? Ja, die ja.
Biseswar heeft zijn volledige banksaldo te danken aan een paar mooie knallen. Ik hoop dat het met Bakkali anders zal gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je Biseswar nou met Bakkali vergelijken?
Weer een overeenkomst met Ronaldo. Wat een baas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd als Depay de bal krijgt komen 2 of 3 spelers van Roda erop af. Wat een beest
MD22quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:57 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst met Ronaldo. Wat een baas.
Wordt even stream schakelen dus.quote:
Volledige banksaldo? Die jongen is toch nergens geslaagd of mis ik nu iets?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Biseswar heeft zijn volledige banksaldo te danken aan een paar mooie knallen. Ik hoop dat het met Bakkali anders zal gaan.
Speelt hij niet in Roesjland?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volledige banksaldo? Die jongen is toch nergens geslaagd of mis ik nu iets?
Feyenoord bood hem een mooi contract aan na een seizoen met een paar aardige doelpunten.. op basis van die reputatie heeft hij zijn bankrekening gevuld, maar prestaties heeft hij daarna niet meer geleverd..quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volledige banksaldo? Die jongen is toch nergens geslaagd of mis ik nu iets?
Dat dus. Behoorlijk raar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Keukendrol het volgende:
Geel geven voor een Schwalbe op eigen helft.
Ja want het maakt uit op welke helft je een andere voetballer een kaart probeert aan te naaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:01 schreef Keukendrol het volgende:
Geel geven voor een Schwalbe op eigen helft.
Als Schaars Pluim daadwerkelijk had geraakt, was het gewoon geel geweest. Iemand een kaart aannaaien.quote:
Doelkans bedoel je. Depay had hem nog wel moeten maken..quote:
Als scheidsrechter moet je wel een beetje de wedstrijd aanvoelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want het maakt uit op welke helft je een andere voetballer een kaart probeert aan te naaien.
Depay had die sowieso gemaakt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doelkans bedoel je. Depay had hem nog wel moeten maken..
anders ik welquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay had die sowieso gemaakt.
GGMM is het eens.
quote:
Als ze hebben gewonnen is het al te laat daarvoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Roda JC vandaag wil winnen, moet het Demouge inbrengen.
Noteer het maar.
Nee, manquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geel voor Hupperts
Had ook rood kunnen zijn.
Sponsor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:09 schreef boyd153 het volgende:
Eigenlijk best wel gay dat Roda Toverland als shirt sponser hebt
Natrappen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, manOp basis van wat? Gewoon lompigheid.
Je bent zelf een gaylord.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:09 schreef boyd153 het volgende:
Mrstylo is omgekomen bij zijn strijd bij de PKK???quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
Er gaat nog wel rood vallen deze wedstrijd.
Markeer mijn woorden.
Had mrstylo nog geleefd hadden we nu een hilarische grap kunnen aanschouwen.
allemaal even lachenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden.
sponser hebtie ja?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:09 schreef boyd153 het volgende:
Waar is onze knuffelturk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
Markeer mijn woorden.
Gvd die wou ik bij het rustsignaal maken. Bedankt he!quote:
Zit je mobiel, of was dit weer zo'n sneaky ik doe alsof maar ik vind het helemaal niet jammer opmerking van je?quote:
Beetje Mexicano plagenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je niet voor PSV bent.
Zie hierbovenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit je mobiel, of was dit weer zo'n sneaky ik doe alsof maar ik vind het helemaal niet jammer opmerking van je?
Ach, 0-0 tegen RKC is ook niet alles he.quote:
Hij tikte de bal over de achterlijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nemeth schiet de bal naar Duitsland.
Daarom probeer ik het maar op deze manierquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, 0-0 tegen RKC is ook niet alles he.
RKC thuis, die kan je maar beter gehad hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, 0-0 tegen RKC is ook niet alles he.
Mrstylo zou dit gepruts hebben genoemd.quote:
#freestyloquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mrstylo zou dit gepruts hebben genoemd.
Wat word je toch treurig tijdens PSV-wedstrijden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef GGMM het volgende:
Dan moet jenu ook geel geven voor een schwalbe, kutscheids.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat word je toch treurig tijdens PSV-wedstrijden.
Strootman kijkt boosquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier weer één.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kloptquote:
Hij heeft wel een punt. Het is niet al te bestquote:
Bij hilhemark was 100 procent een overtreding. Zet die Ajax bril eens af man.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef GGMM het volgende:
Dan moet jenu ook geel geven voor een schwalbe, kutscheids.
PSV heeft meer gevaarlijke kansen gehad. Hiljemark schoot op de paal, Bakkali schoot recht in de handen van de keeper die hoog in het dak moest. Nog de kans waarbij Cavaliers ''man man man'' postte. Het waren ook nog eens goed uitgespeelde kansen waar Roda JC kansen uit de kluts kreeg.quote:
0 doelpunten voor Roda, 1 voor PSV.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
11 doelpogingen voor Roda, 6 voor PSV.
Twee ajacieden die tijdens een wedstrijd van PSV zo pratenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het is niet al te best
Klopt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft meer gevaarlijke kansen gehad. Hiljemark schoot op de paal, Bakkali schoot recht in de handen van de keeper die hoog in het dak moest. Nog de kans waarbij Cavaliers ''man man man'' postte. Het waren ook nog eens goed uitgespeelde kansen waar Roda JC kansen uit de kluts kreeg.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
0 doelpunten voor Roda, 1 voor PSV.
En nu?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds wanneer ben jij objectief geworden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft meer gevaarlijke kansen gehad. Hiljemark schoot op de paal, Bakkali schoot recht in de handen van de keeper die hoog in het dak moest. Nog de kans waarbij Cavaliers ''man man man'' postte. Het waren ook nog eens goed uitgespeelde kansen waar Roda JC kansen uit de kluts kreeg.
1 doepunt voor PSV, 0 voor Rodaquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En daar kun je tijdens deze wedstrijd van alles aan doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er is van alles mis bij PSV, ondanks dat we voorstaan.
Sinds ik twee weken er tussenuit ben geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij objectief geworden?
Goed bezig man, ga zo door. KUTGW!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ik twee weken er tussenuit ben geweest.
Een nieuwe kijk op het leven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer-logica dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Terechte voorsprong voor PSV iig. Maar zolang het maar 1 doelpunt voorsprong is, ben je bij Roda JC niet veilig aangezien ze nog Demouge als joker hebben.
En nu?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkt dat ik toch maar weer gelijk had.
Hij wordt volwassen, duurt bij GGMM nog evenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij objectief geworden?
Ban?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je de tv aanzetten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Concentreren op Depay? Die heb ik amper gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |