SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wel?quote:
Het zal zo wel 0-2 worden dan.quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Heeft iemand een stream voor radio om telefoon ?
FM 103.8?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Lijkt mij best lastig bellen met zo'n radio eromheen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Radio 1?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:43 schreef dhrluker het volgende:
Vies tegen viesquote:
Ja, een rechtsbuiten tegen een linksback. Uitstekende vergelijking.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Typisch het volgende:
Hupperts is beter dan Willems.
Hupperts in Oranje.
Ben jij familie van JR?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet gek als je de hele dag door het gras rolt.
Ik ga door met mijn slechte grappen
Fledderus is een Feyenoorderquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een teringhekel aan Toivonen, maar bij Fledderus is het terecht.
Vrouwen regelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af wat hij met dat kapsel doet.
Ik ben idd een aardige jongenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt het vermogen niet om mensen te beledigen.
Die is leuk voor het circus, verder heb je er niks aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Bakkali is wel erg ver teruggezakt vergeleken met het begin zeg.
Slimmigheidjes had ie aan het begin van het seizoen een stuk minder dan nu. Twee goeie wedstrijden en een oogstrelende knal in de bovenhoek zegt weinig over vorm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Beter. Staan dalijk niet alle clubs op de stoep. Die jongen is pas 17quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Laat ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Jongens!! Ik bedenk nu ineens een Bril-jan-te grap. Hij komt er zo aan..
Hou mij niet zo in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Zooooooo zit op het puntje van mn stoelquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Opstelling uit je binnenzak, Hans?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Laat davy en stijn niet langer in spanning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
xdquote:
Het spel van Willems?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:52 schreef Keukendrol het volgende:
Precies.. ik herinner me nog een Diego Biseswar bij Feyenoord.. Diego Wie? Ja, die ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slimmigheidjes had ie aan het begin van het seizoen een stuk minder dan nu. Twee goeie wedstrijden en een oogstrelende knal in de bovenhoek zegt weinig over vorm.
Meid toch.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn lampje springt uit. Maar ik durf het peertje er niet uit te draaien want die is nog heet.[ afbeelding ]
Ga je Biseswar nou met Bakkali vergelijken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. ik herinner me nog een Diego Biseswar bij Feyenoord.. Diego Wie? Ja, die ja.
Biseswar heeft zijn volledige banksaldo te danken aan een paar mooie knallen. Ik hoop dat het met Bakkali anders zal gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je Biseswar nou met Bakkali vergelijken?
Weer een overeenkomst met Ronaldo. Wat een baas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd als Depay de bal krijgt komen 2 of 3 spelers van Roda erop af. Wat een beest
MD22quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:57 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst met Ronaldo. Wat een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |