En een eigen "Ich Liebe Deutschland" topic voor Weltsmets ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maak dan ook even een apart topic over Vettel, en over Raikonnen en over....
Kom op kerel, hoort gewoon bij F1
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VettelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan heb je het dus niet puur voor f1.quote:
Nee dank u, vreselijk die Mol! Als ik echt mocht kiezen dan zou ik liever gewoon weer alles live op de BBC hebben. Heb een abo op Sport 1, maar eigenlijk maar 2 of 3 keer daar de race gekeken. Ik kijk nog liever de samenvatting op de BBC dan de liverace op Sport 1.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Puik plan. Overigens als zwarte piet meer dan 2 miljoen likes kan krijgen, dan moet Olav toch ook een zooi likes kunnen vangen om weer terug aangenomen te worden? Egaal bij welke zender.
Ik denk dat minstens 75% van de mensen met een abo op Sport1 erg graag Olav weer terug zouden hebben.
Of een apart topic over Weltschmerz zijn analysesquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maak dan ook even een apart topic over Vettel, en over Raikonnen en over....
Kom op kerel, hoort gewoon bij F1
Dat kan in 1 postquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of een apart topic over Weltschmerz zijn analyses
Ik ben ook gestopt met Sport 1. Ik kan echt niet meer luisteren naar van Dam en Doornbos. Voor mij gewoon Sky.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
Er gaat niets boven Brits commentaar; ik hoef geen Sport1 maar blijf kijken naar British Eurosport, Sky en de BBC voor mijn F1 en motorraces.
Als je 4 keer achter elkaar WK wordt hoor je daar wel bij en Prost en lef in 1 zin vind ik toch wel grappig, maar het blijft persoonlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Marks het volgende:
Hulde voor Vettel, maar toch even een stelling aangaan nadat Newey zegt dat Vettel nu bij de allergrootsten hoort www.gpupdate.net/nl/f1-ni(...)t-de-allergrootsten/
Daar kom ik weer aan:
Dat is niet te zeggen, doordat het element gevaar zo goed als compleet is weggefilterd uit de F1.
Mannen als Clark, Stewart, Lauda, Prost moesten ook nog een portie lef hebben. Mooi in beeld gebracht in Rush: een kotsende James Hunt vanwege de spanning vlak voor een race, wat nu ondenkbaar is bij de F1 maar nog wel gebeurd bij ''echte'' races zoals de Isle of Man TT...
Vanaf pakweg 1998 is de F1 veranderd, het gevaar is sindsdien zo goed als verdwenen en vergelijken van coureurs uit verschillende tijdperken is al zo goed als onmogelijk, maar tussen pre 1998 en later is ook appels met peren vergelijken...
Zo ongeveer al deze eigenschappen slaan ook op Juan Manuel Fangio, die op latere leeftijd (midden 40) nog met de besten meekon, zowel qua reactie als fysiek. Ik denk dat daar menig hedendaags coureur niet aan kan tippen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef rockstah het volgende:
Toch denk ik dat het wel erg waarschijnlijk is dat de huidige heren gewoon betere rijders zijn dan de mannen uit de jaren 50. Het is immers sinds die tijd steeds minder een aristocratenhobby geworden, de vijver is groter geworden wat betekent dat je een steeds grotere kans hebt om echte talenten eruit te vissen die bovendien ook meer concurrentie moeten overwinnen.
Dat de huidige wagens makkelijker te besturen zijn zal best, maar ze zijn ook een veelvoud sneller geworden waardoor jonge coureurs met vlotte reactietijden beter tot hun recht komen. Ook zijn ze een stuk minder arrogant, werken samen met hun engineers, zijn fysiek veel fitter. Daar heb ik respect voor.
Mensen zonder angst heb je altijd. Dat is niet echt een prestatie maar meer een eigenschap,
en ook nauwelijks iets waar je je echt in kan onderscheiden volgens mij.
U heeft wellicht echt geen idee hoe het moet zijn geweest met een Mclaren Turbo Bom over de Osterreichring, het oude Zandvoort of de Hockenheimring te blazen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 4 keer achter elkaar WK wordt hoor je daar wel bij en Prost en lef in 1 zin vind ik toch wel grappig, maar het blijft persoonlijk.
Grosjean liet OOK al zien dat de kwali geen moer uitmaakt. Het is leuk, maar omdat inhalen zo goed mogelijk is de laatste 2,3 jaar, is het nergens meer een issue.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:00 schreef Marks het volgende:
[..]
yup, en er zit geen hond....gek he? er gebeurt ook geen klap.
grosjean heeft wel mooi banden gespaard, kan top 5 of misschien top3 worden....snap nog steeds niet waarom men zoveel moeite doet voor kwali, zegt laatste 3 jaar zo goed als niets.
Ik denk dat ie meer doelt op zijn bijnaam die hij niet voor niets had: Le Professeurquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Marks het volgende:
[..]
U heeft wellicht echt geen idee hoe het moet zijn geweest met een Mclaren Turbo Bom over de Osterreichring, het oude Zandvoort of de Hockenheimring te blazen...![]()
Dit zou er weleens eens keihard voor kunnen zorgen dat Vettel niet meer zo vlot is volgend jaar. Grote kans dat het truukje met diffuser echt niet meer gaat werken in 2014.quote:Exhaust - unlike today where two exhaust tailpipes are used, the 2014 regulations mandate the use of a single tailpipe which must be angled upwards to prevent the exhaust flow being used for aerodynamic effect. Additionally, bodywork is not allowed to be placed behind the tailpipe.
die truc gaat niet meer werken, dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit zou er weleens eens keihard voor kunnen zorgen dat Vettel niet meer zo vlot is volgend jaar. Grote kans dat het truukje met diffuser echt niet meer gaat werken in 2014.
turbomotoren natuurlijkquote:waardoor het nu tijd is om met iets nieuws te komen. Ben benieuwd wat.
Als je het gevoel in je voeten en handen hebt om de diffuserdownforce optimaal te benutten, dan heb je ook het gevoel in je voeten en handen om andere eigenschappen van een auto optimaal te benutten. De RBR kan natuurlijk wel gewoon zwakker uit de verandering komen, maat Vettel, Alonso, Hamilton en Rosberg zullen hoogstwaarschijnlijk ook weer meer uit de nieuwe configuratie weten te halen dan anderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit zou er weleens eens keihard voor kunnen zorgen dat Vettel niet meer zo vlot is volgend jaar. Grote kans dat het truukje met diffuser echt niet meer gaat werken in 2014.
Nou, eigenlijk dacht iedereen dat het dit jaar al over zou zijn door de nieuwe uitlaatconfiguratie. Maar schijnbaar was er toch weer een variatie op gevonden. Dat lijkt me in 2014 echt onmogelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wist iedereen van tevoren al, waardoor het nu tijd is om met iets nieuws te komen. Ben benieuwd wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |