abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132648637
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maak dan ook even een apart topic over Vettel, en over Raikonnen en over....

Kom op kerel, hoort gewoon bij F1
En een eigen "Ich Liebe Deutschland" topic voor Weltsmets ?
pi_132650184
quote:
14s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vettel _O_
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:08:27 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132650240
Race niet gezien, maar Vettel is toch wel een held hoor _O_.

Als over een aantal jaren het gezeik is afgelopen en alleen de cijfers overblijven zal hij pas echt gewaardeerd worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:42:53 #154
65918 IBAZ
broeinest
pi_132651527
quote:
5s.gif Op maandag 28 oktober 2013 09:45 schreef Joene het volgende:

[..]

vind je niet te duur ?
Nee,
en ik kan ook MotoGP/2/3 volgen.
pi_132651903
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:42 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Nee,
en ik kan ook MotoGP/2/3 volgen.
dan heb je het dus niet puur voor f1.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_132652947
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Puik plan. Overigens als zwarte piet meer dan 2 miljoen likes kan krijgen, dan moet Olav toch ook een zooi likes kunnen vangen om weer terug aangenomen te worden? Egaal bij welke zender.

Ik denk dat minstens 75% van de mensen met een abo op Sport1 erg graag Olav weer terug zouden hebben. :Y
Nee dank u, vreselijk die Mol! Als ik echt mocht kiezen dan zou ik liever gewoon weer alles live op de BBC hebben. Heb een abo op Sport 1, maar eigenlijk maar 2 of 3 keer daar de race gekeken. Ik kijk nog liever de samenvatting op de BBC dan de liverace op Sport 1.

Maar verder is het ook wel handig voor Moto GP en tennis, dus we houden het nog maar aan.
pi_132653005
En ik heb toch geld zat. :P
pi_132654112
Nou, je kan gewoon ALLE trainingen zien van zowel motoGP als F1, daarnaast kan je volgens mij meer dan 2 x de hele race zien in de week volgend na de racedag.
Dan kan je moeilijk gaan doen met het commentaar, maar ik laat me daar niet de hele uitzendingen voor door de neus boren. En een samenvatting van F1 kijken ga ik nooit doen. Je gaat toch ook geen samenvatting van een film kijken? (ik niet in ieder geval :P )
pi_132656766
Er gaat niets boven Brits commentaar; ik hoef geen Sport1 maar blijf kijken naar British Eurosport, Sky en de BBC voor mijn F1 en motorraces.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132656877
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maak dan ook even een apart topic over Vettel, en over Raikonnen en over....

Kom op kerel, hoort gewoon bij F1
Of een apart topic over Weltschmerz zijn analyses _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:15:06 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132656923
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Of een apart topic over Weltschmerz zijn analyses _O_
Dat kan in 1 post

maandag 28 oktober 2013 @ 15:16:56 #162
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_132656966
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
Er gaat niets boven Brits commentaar; ik hoef geen Sport1 maar blijf kijken naar British Eurosport, Sky en de BBC voor mijn F1 en motorraces.
Ik ben ook gestopt met Sport 1. Ik kan echt niet meer luisteren naar van Dam en Doornbos. Voor mij gewoon Sky.
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_132658322
Hulde voor Vettel, maar toch even een stelling aangaan nadat Newey zegt dat Vettel nu bij de allergrootsten hoort www.gpupdate.net/nl/f1-ni(...)t-de-allergrootsten/

Daar kom ik weer aan:
Dat is niet te zeggen, doordat het element gevaar zo goed als compleet is weggefilterd uit de F1.
Mannen als Clark, Stewart, Lauda, Prost moesten ook nog een portie lef hebben. Mooi in beeld gebracht in Rush: een kotsende James Hunt vanwege de spanning vlak voor een race, wat nu ondenkbaar is bij de F1 maar nog wel gebeurd bij ''echte'' races zoals de Isle of Man TT...
Vanaf pakweg 1998 is de F1 veranderd, het gevaar is sindsdien zo goed als verdwenen en vergelijken van coureurs uit verschillende tijdperken is al zo goed als onmogelijk, maar tussen pre 1998 en later is ook appels met peren vergelijken...
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:02:01 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132658448
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:58 schreef Marks het volgende:
Hulde voor Vettel, maar toch even een stelling aangaan nadat Newey zegt dat Vettel nu bij de allergrootsten hoort www.gpupdate.net/nl/f1-ni(...)t-de-allergrootsten/

Daar kom ik weer aan:
Dat is niet te zeggen, doordat het element gevaar zo goed als compleet is weggefilterd uit de F1.
Mannen als Clark, Stewart, Lauda, Prost moesten ook nog een portie lef hebben. Mooi in beeld gebracht in Rush: een kotsende James Hunt vanwege de spanning vlak voor een race, wat nu ondenkbaar is bij de F1 maar nog wel gebeurd bij ''echte'' races zoals de Isle of Man TT...
Vanaf pakweg 1998 is de F1 veranderd, het gevaar is sindsdien zo goed als verdwenen en vergelijken van coureurs uit verschillende tijdperken is al zo goed als onmogelijk, maar tussen pre 1998 en later is ook appels met peren vergelijken...
Als je 4 keer achter elkaar WK wordt hoor je daar wel bij en Prost en lef in 1 zin vind ik toch wel grappig, maar het blijft persoonlijk.
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:15:53 #165
63302 rockstah
New World Disorder
pi_132668885
Toch denk ik dat het wel erg waarschijnlijk is dat de huidige heren gewoon betere rijders zijn dan de mannen uit de jaren 50. Het is immers sinds die tijd steeds minder een aristocratenhobby geworden, de vijver is groter geworden wat betekent dat je een steeds grotere kans hebt om echte talenten eruit te vissen die bovendien ook meer concurrentie moeten overwinnen.

Dat de huidige wagens makkelijker te besturen zijn zal best, maar ze zijn ook een veelvoud sneller geworden waardoor jonge coureurs met vlotte reactietijden beter tot hun recht komen. Ook zijn ze een stuk minder arrogant, werken samen met hun engineers, zijn fysiek veel fitter. Daar heb ik respect voor.
Mensen zonder angst heb je altijd. Dat is niet echt een prestatie maar meer een eigenschap,
en ook nauwelijks iets waar je je echt in kan onderscheiden volgens mij.
pi_132669972
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef rockstah het volgende:
Toch denk ik dat het wel erg waarschijnlijk is dat de huidige heren gewoon betere rijders zijn dan de mannen uit de jaren 50. Het is immers sinds die tijd steeds minder een aristocratenhobby geworden, de vijver is groter geworden wat betekent dat je een steeds grotere kans hebt om echte talenten eruit te vissen die bovendien ook meer concurrentie moeten overwinnen.

Dat de huidige wagens makkelijker te besturen zijn zal best, maar ze zijn ook een veelvoud sneller geworden waardoor jonge coureurs met vlotte reactietijden beter tot hun recht komen. Ook zijn ze een stuk minder arrogant, werken samen met hun engineers, zijn fysiek veel fitter. Daar heb ik respect voor.
Mensen zonder angst heb je altijd. Dat is niet echt een prestatie maar meer een eigenschap,
en ook nauwelijks iets waar je je echt in kan onderscheiden volgens mij.
Zo ongeveer al deze eigenschappen slaan ook op Juan Manuel Fangio, die op latere leeftijd (midden 40) nog met de besten meekon, zowel qua reactie als fysiek. Ik denk dat daar menig hedendaags coureur niet aan kan tippen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_132675395
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je 4 keer achter elkaar WK wordt hoor je daar wel bij en Prost en lef in 1 zin vind ik toch wel grappig, maar het blijft persoonlijk.
U heeft wellicht echt geen idee hoe het moet zijn geweest met een Mclaren Turbo Bom over de Osterreichring, het oude Zandvoort of de Hockenheimring te blazen... _O_
:Y

Enkele coureurs hebben ook gezegd dat ze nooit zouden rijden in de omstandigheden van toen, komt ook wel naar voren in dit filmpje
En dat is al een relatief veilige F1 auto.
pi_132675792
Wat zijn die andere rijders aan het doen? Het ziet er niet naar uit dat Prost hier voluit gaat.
pi_132679128
En even tussendoor, wat ik na de kwali al zei:

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 12:00 schreef Marks het volgende:

[..]

yup, en er zit geen hond....gek he? er gebeurt ook geen klap.

grosjean heeft wel mooi banden gespaard, kan top 5 of misschien top3 worden....snap nog steeds niet waarom men zoveel moeite doet voor kwali, zegt laatste 3 jaar zo goed als niets.
Grosjean liet OOK al zien dat de kwali geen moer uitmaakt. Het is leuk, maar omdat inhalen zo goed mogelijk is de laatste 2,3 jaar, is het nergens meer een issue.
Waarom hoor ik hier nooit coureurs over? En waarom gaan ze er allemaal vol voor (de meesten althans) in de kwali en verbruiken ze tijdens die ronden de banden die ze in de race zo makkelijk kunnen gebruiken...
pi_132685469
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:10 schreef Marks het volgende:

[..]

U heeft wellicht echt geen idee hoe het moet zijn geweest met een Mclaren Turbo Bom over de Osterreichring, het oude Zandvoort of de Hockenheimring te blazen... _O_

Ik denk dat ie meer doelt op zijn bijnaam die hij niet voor niets had: Le Professeur

Een berekenende rijder pur sang en als hij aan P3 genoeg had dan bleef hij P3 zonder lef te tonen verder en voor P2 gaan om maar iets te noemen.

Om hard te knallen in de auto's van toen had je uiteraard dikkere ballen nodig, dat weet Tarado ook wel.

Geen dank voor deze uitleg, graag gedaan en meer van zulks.

:)
pi_132686124
quote:
Exhaust - unlike today where two exhaust tailpipes are used, the 2014 regulations mandate the use of a single tailpipe which must be angled upwards to prevent the exhaust flow being used for aerodynamic effect. Additionally, bodywork is not allowed to be placed behind the tailpipe.
Dit zou er weleens eens keihard voor kunnen zorgen dat Vettel niet meer zo vlot is volgend jaar. Grote kans dat het truukje met diffuser echt niet meer gaat werken in 2014.
.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:42:20 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_132686228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Dit zou er weleens eens keihard voor kunnen zorgen dat Vettel niet meer zo vlot is volgend jaar. Grote kans dat het truukje met diffuser echt niet meer gaat werken in 2014.
die truc gaat niet meer werken, dat kan ik je nu al vertellen.

Dat wist iedereen van tevoren al, waardoor het nu tijd is om met iets nieuws te komen. Ben benieuwd wat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_132686266
quote:
waardoor het nu tijd is om met iets nieuws te komen. Ben benieuwd wat.
turbomotoren natuurlijk :P
pi_132686382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Als je het gevoel in je voeten en handen hebt om de diffuserdownforce optimaal te benutten, dan heb je ook het gevoel in je voeten en handen om andere eigenschappen van een auto optimaal te benutten. De RBR kan natuurlijk wel gewoon zwakker uit de verandering komen, maat Vettel, Alonso, Hamilton en Rosberg zullen hoogstwaarschijnlijk ook weer meer uit de nieuwe configuratie weten te halen dan anderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_132686454
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:42 schreef Peterselieman het volgende:

Dat wist iedereen van tevoren al, waardoor het nu tijd is om met iets nieuws te komen. Ben benieuwd wat.
Nou, eigenlijk dacht iedereen dat het dit jaar al over zou zijn door de nieuwe uitlaatconfiguratie. Maar schijnbaar was er toch weer een variatie op gevonden. Dat lijkt me in 2014 echt onmogelijk.

Aan de andere kant is Renault nu heel goede vriendjes RedBull en kunnen ze samen heel veel ontwikkelcenten op die nieuwe krachtbron stuk gooien. Ook het vroege kampioenschap van Vettel geeft ze een hoop tijd extra.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')