Dan had ie al in 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 en 1013 WK moeten worden en daarmee dus Schumacher evenaren qua aantal WK titels.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:05 schreef SiGNe het volgende:
Plus de eerste die sinds z'n entree in de F1 alleen maar 1e in het kampioenschap is geworden.
Hoorde ik zeggen bij de BBC..quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan had ie al in 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 en 1013 WK moeten worden en daarmee dus Schumacher evenaren qua aantal WK titels.
Hoe je erbij komt dat hij sinds zijn entree in de F1 telkens WK geworden is is mij een compleet raadsel
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoorde ik zeggen bij de BBC..
Maar 't zal wel zijn sinds ie bij Lotus rijdt.
Jaja, allang verbeterd voor jij jouw post maakte..quote:
En ook dat klopt niet sinds ie bij RBR zit want 2009, zijn eerste jaar, werd Button WK (wat ik overigens juist voorspelde het jaar ervoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jaja, allang verbeterd voor jij jouw post maakte..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feel free to ignore my comments.
Yup en nu mooi nog wat non championship races, waar wat minder defensief gereden kan worden. Heeft ook wel watquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:34 schreef Geralt het volgende:
En strak van Grosjean. Goed dat ie een tweede kans gekregen heeft in de F1 en goed dat ze hem na vorig jaar niet buiten geflikkerd hebben.
Die gaat vroeg of laat ook nog een titeltje pakken mits ie de juiste auto heeft
Het enige wat ik eigenlijk hoop voor volgend jaar is dat ze niet halverwege aan competitievervalsing gaan doen, want dat was echt een aanfluiting
Niet als ze halverwege het seizoen de spelregels veranderen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Strategie maakt het wel een interessanter spelletje.
precies en dan ook nog eens omdat de teams ZELF teveel risico namen met de banden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:38 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Niet als ze halverwege het seizoen de spelregels veranderen.
Puik plan. Overigens als zwarte piet meer dan 2 miljoen likes kan krijgen, dan moet Olav toch ook een zooi likes kunnen vangen om weer terug aangenomen te worden? Egaal bij welke zender.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:40 schreef Joene het volgende:
Maar goed seizoen klaar , dit seizoen wegens dat gare sport 1 maar enkele races live gezien.
Hopelijk gaat sport 1 analyseren na dit seizoen zien ze dat het niet genoeg oplevert en verkopen ze de rechten weer door ofzo.
Ik hoor daar niet bij, ik ben voor integraal de SKY uitzending overnemen, beter goed gekocht dan slecht gemaaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Puik plan. Overigens als zwarte piet meer dan 2 miljoen likes kan krijgen, dan moet Olav toch ook een zooi likes kunnen vangen om weer terug aangenomen te worden? Egaal bij welke zender.
Ik denk dat minstens 75% van de mensen met een abo op Sport1 erg graag Olav weer terug zouden hebben.
Ik vraag me af hoeveel daadwerkelijke f1 abbo's ze hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Puik plan. Overigens als zwarte piet meer dan 2 miljoen likes kan krijgen, dan moet Olav toch ook een zooi likes kunnen vangen om weer terug aangenomen te worden? Egaal bij welke zender.
Ik denk dat minstens 75% van de mensen met een abo op Sport1 erg graag Olav weer terug zouden hebben.
Mij in ieder geval en ik heb geen race hoeven missen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel daadwerkelijke f1 abbo's ze hebben.
vind je niet te duur ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Mij in ieder geval en ik heb geen race hoeven missen.
Ik ook niet, maar ik heb BBC en RTL Dquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:42 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Mij in ieder geval en ik heb geen race hoeven missen.
Juist, hier net zo. En eerder dit jaar twitterde Olav tijdens een race en dat was ookvele malen boeiender en leuker dan dat ik begin dit jaar van Verdamme heb gehoord.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb BBC en RTL D
Dit dus.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:49 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb BBC en RTL D
Maak dan ook even een apart topic over Vettel, en over Raikonnen en over....quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef Marks het volgende:
gaan we het daar weer over hebben, maak daar maar een apart topic voor:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |