Ja het pushen binnen de witte lijnen is leuk, als ze vervolgens een foutje maken en afgestraft worden zoals in Suzuka maakt het leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
't gaat toch niet om die uitloopstroken, het gaat toch om de actie die er tussen de witte lijnen gebeurt
ik weet wel wie er zou moeten crashenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou er dit jaar dan eindelijk iemand in de pitsstraat-uit tunnel crashen
Races vind ik ook belangrijker, maar nu is van beide geen sprake.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb liever spannende races dan een spannend kampioenschap, dus ik blijf wel kijken.
En ook volgend jaar zal ik alle races gaan kijken. Met wat voor auto's en motoren ze ook gaan rijden. Ik heb alles al meegemaakt (van 1,5 liter 4 cilinder turbo's tot de V12 3.0 liter Ferrari), dus heb ik er nog steeds vertrouwen in dat het een mooi spektakel zal gaan worden.
Kan mooie beelden opleveren.quote:Alonso rijdt deze training met een roterende camera op de auto. In de IndyCar rijdt men al langer met camera's die kunnen draaien.
Elke maand 4 boekjes met onderdelen. De hele set bestaat uit 100 boekjes. ¤990 voor een RC-wagen waarbij je nog geen afstandsbediening hebt. Dat ding kost ook nog eens ¤45quote:VRAAG: Hoeveel kost ieder deel van Red Bull Racing RB7?
ANTWOORD: Deel 1 kost ¤ 4,95.
Vanaf deel 2 is de normale prijs ¤ 9,95 per deel.
VRAAG: Hoeveel delen zijn er in de collectie Red Bull Racing RB7?
ANTWOORD: De collectie bestaat uit 100 delen.
Ieder deel bestaat uit een magazine en één of meerdere bouwonderdelen.
VRAAG: Hoe vaak en wanneer verschijnen de delen van Red Bull Racing RB7?
ANTWOORD: Deel 1 verschijnt op donderdag 30-08-2012
Deel 2 verschijnt op donderdag 13-09-2012
Deel 3 verschijnt op donderdag 27-09-2012
Deel 4 verschijnt op donderdag 04-10-2012
Daarna verschijnt ieder deel van Red Bull Racing RB7 wekelijks telkens op donderdag.
Als abonnee ontvang je elke maand een zending bestaande uit 4 delen voor een prijs van ¤ 39,80 per zending (deel 1: ¤ 4,95 en alle overige delen ¤ 9,95).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Grosjean nu maar wel deze race gaat winnen. En Kimi ook op het podium.![]()
![]()
Precies, maar overslaan komt in mijn racewoordenboek niet voor . Vanaf 2004 heb ik 1 race moeten missen, hongarije 2008....quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Was al veel langer beslist natuurlijk, Suzuka vond ik nog leuk, maar circuits zoals Abu Dhabi met 1 kilometer uitloop per bocht kan mij niet bekoren.
En dat was een race die je eigenlijk niet had willen missenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:58 schreef Marks het volgende:
[..]
Precies, maar overslaan komt in mijn racewoordenboek niet voor . Vanaf 2004 heb ik 1 race moeten missen, hongarije 2008....
Brake duct van de Marussia van Chilton volgens de live timing van GPUpdate.quote:
Wat ze daar ook nooit bij zeggen is dat ze er halverwege de stekker uit trekken ivm. gebrek aan klanten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand die via Sky kijkt? Die reclame van ''Build your own RB7!!!!'' nog niet gezien?
Heb eens even gekeken naar de website:
[..]
Elke maand 4 boekjes met onderdelen. De hele set bestaat uit 100 boekjes. ¤990 voor een RC-wagen waarbij je nog geen afstandsbediening hebt. Dat ding kost ook nog eens ¤45En dan moet je ook nog eens 2 jaar wachten voordat je ermee kunt rijden
_!
Iedereen die kan rekenen kan zelf bedenken dat het goedkoper is om gewoon een bouwpakket te kopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat ze daar ook nooit bij zeggen is dat ze er halverwege de stekker uit trekken ivm. gebrek aan klanten.
Je kan dan nog wel "met korting" de rest van de onderdelen kopen maar ben je nóg duurder uit dan je met het abonnement uit was geweest.
Pure oplichting die De'agostini bouwpaketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |