Zoet volgende week niet fit dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lekker weer. Volgende week met Bertje op doel dus..'Gelukkig' ben ik het hele weekend weg. Pleuriszooi
enkele weken was het 30 september.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zoet volgende week niet fit dan?
Meende dat hij er nog uit zou liggen jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik bepaal dat normaal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat bepaal jij zomaar eventjes? Ga je moeder pesten, vlegel.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]blijf dan het hele seizoen weg joh
Volgens mij duurt dat nog wel even jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit komt in het oude lulletjes quote boek.quote:
PSV heeft wel een erg jong elftal he. Feyenoord heeft ook altijd moeite gehad met dit soort clubjes, aangezien het elftal gewoon erg jong is.quote:
Waarom denkt hij het recht te hebben die toch wel zware en belangrijke taak zomaar van jou over te kunnen nemen?quote:
Ja, want je verliest vandaag omdat je keeper niet goed wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelang is Zoet nog uit de roulatie? Echt te hopen dat hij zaterdag terug is. Anders verlies je ook dan weer.
Sta ik om bekend. Overigens haast geen enkele schrijffout in een hele post. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit komt in het oude lulletjes quote boek.
Op de valreep nog een prima bijdragen leveren. Chapeau.
We mogen alle vier van hetzelfde geluk spreken inderdaad. We stellen allemaal geen reet voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want je verliest vandaag omdat je keeper niet goed was. Er zit gewoon iets niet goed. Je hebt gewoon geluk dat Ajax, Feyenoord en Twente net zo slecht zijn, anders stond je gewoon al 15 punten achter.
Waar dat aan ligt? Hoofdzakelijk aan de kwaliteit van de spelers en de veel te smalle selectie. Wij hebben ons zelf wijs gemaakt dat Schaars, Toivonen en Matavz echte toppers zijn en dat de rest van de selectie bestaat uit louter aanstormende supertalenten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan? Want de selectie lijkt op papier meer in balans dan de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Sta ik om bekend. Overigens haast geen enkele schrijffout in een hele post. Gefeliciteerd!
als PSV de eerste paar wedstrijden niet zo leuk had gespeeld, zou ook niemand verwachten dat PSV kampioen wordt dit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Ondanks dat Cocu niet altijd heel bijster pienter overkomt schiet PSV er niets mee op om hem te ontslaan. Ze hebben hem een uitgeklede selectie gegeven waaraan hij mag bouwen. Dan is het erg kortzichtig om hem dit seizoen op het resultaat af te rekenen.
Dat jonge valt hartstikke mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV heeft wel een erg jong elftal he. Feyenoord heeft ook altijd moeite gehad met dit soort clubjes, aangezien het elftal gewoon erg jong is.
Nou ja, ik zeg niet dat je niet af en toe een foutje kan maken. Maar continue fouten maken is wél schrijnend en geeft ook wel wat weer over het niveau waar iemand op acteert.quote:
De basisspelers die we elke week kwijtraken aan blessures schiet ook niet echt op, de selectie was vrij breed toen we begonnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar dat aan ligt? Hoofdzakelijk aan de kwaliteit van de spelers en de veel te smalle selectie. Wij hebben ons zelf wijs gemaakt dat Schaars, Toivonen en Matavz echte toppers zijn en dat de rest van de selectie bestaat uit louter aanstormende supertalenten.
Dat zelfde geld voor voor die anderequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want je verliest vandaag omdat je keeper niet goed was. Er zit gewoon iets niet goed. Je hebt gewoon geluk dat Ajax, Feyenoord en Twente net zo slecht zijn, anders stond je gewoon al 15 punten achter.
zelfde als bij Ajax eigenlijk. Spits die niet lekker in het systeem past en sowieso kwaliteiten mist, niet echt een sterke verdediging en buitenspelers die regelmatig een wedstrijd lang niks presteren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan? Want de selectie lijkt op papier meer in balans dan de afgelopen jaren.
Buiten dat moet je ook als topclub met een relatief lage gemiddelde leeftijd gewoon kunnen winnen van middelmatige clubjes als RKC en Roda JCquote:
Bruma en Rekik?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
zelfde als bij Ajax eigenlijk. Spits die niet lekker in het systeem past en sowieso kwaliteiten mist, niet echt een sterke verdediging en buitenspelers die regelmatig een wedstrijd lang niks presteren.
Je schiet er idd niks mee op, persoonlijk vind ik dat de rol van de trainer sowieso enorm overschat wordt, zeker als je zoals bij PSV maar minimaal inspraak hebt in welke en wat voor spelers er worden aangetrokken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Ondanks dat Cocu niet altijd heel bijster pienter overkomt schiet PSV er niets mee op om hem te ontslaan. Ze hebben hem een uitgeklede selectie gegeven waaraan hij mag bouwen. Dan is het erg kortzichtig om hem dit seizoen op het resultaat af te rekenen.
Bruma vind ik maar matig. Rekik is goed.quote:
Aha ok, dus meneer Dven heeft recht van spreken over het niveau van iets wanneer de heer Dven binnenkomt metquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg niet dat je niet af en toe een foutje kan maken. Maar continue fouten maken is wél schrijnend en geeft ook wel wat weer over het niveau waar iemand op acteert.
Nee ok. Prima hoor. Prima niveau.quote:
Ik denk dat het meer van belang is of de spelers wel genoeg door gaan groeien. Dat is hopelijk voor PSV belangrijker dan het resultaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je schiet er idd niks mee op, persoonlijk vind ik dat de rol van de trainer sowieso enorm overschat wordt, zeker als je zoals bij PSV maar minimaal inspraak hebt in welke en wat voor spelers er worden aangetrokken.
Neemt niet weg dat op een gegeven moment de situatie onhoudbaar wordt als je zo blijft spelen. Het feit dat we het er nu al over hebben is het begin van dat proces.
de backs zijn matig en het wilt toch wat zeggen dat je Bruma eigenlijk goed vind voor PSV. Rekik is wel tof, maar je hebt blijkbaar niet echt back-up.quote:
Een welgemeende lach. Niets mis mee. Overigens wel grappig dat je nu quasi-hoogstaand taalgebruik eruit probeert te persen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Aha ok, dus meneer Dven heeft recht van spreken over het niveau van iets wanneer de heer Dven binnenkomt met
[..]
Nee ok. Prima hoor. Prima niveau.
Bruma is geen Alex maar moet spelers als Demouge toch wel in toom kunnen houden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Adames het volgende:
[..]
de backs zijn matig en het wilt toch wat zeggen dat je Bruma eigenlijk goed vind voor PSV. Rekik is wel tof, maar je hebt blijkbaar niet echt back-up.
Wat kost dat om een 4-jarig contract af te kopen? Sowieso vond ik het erg gedurfd om hem voor zo'n lange periode vast te leggen als onervaren trainer. Al zal er wel een afkoop clausule in zijn contract zijn opgenomen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je schiet er idd niks mee op, persoonlijk vind ik dat de rol van de trainer sowieso enorm overschat wordt, zeker als je zoals bij PSV maar minimaal inspraak hebt in welke en wat voor spelers er worden aangetrokken.
Neemt niet weg dat op een gegeven moment de situatie onhoudbaar wordt als je zo blijft spelen. Het feit dat we het er nu al over hebben is het begin van dat proces.
Niet helemaal, de rol van Frank is wel duidelijk zichbaar bij Ajax. Of het verder goed uit pakt of niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na 2 jaar toch een evaluatie waar ze uit elkaar kunnen gaan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat kost dat om een 4-jarig contract af te kopen? Sowieso vond ik het erg gedurfd om hem voor zo'n lange periode vast te leggen als onervaren trainer. Al zal er wel een afkoop clausule in zijn contract zijn opgenomen.
Dat is van alle tijden en iets waar alle clubs last van hebben. Van alle blessures is alleen Rekik een echte aderlating. Wijngum is echt niks beter dan Toivonen, Park is niet eens een vaste basisspeler en wordt vrijwel altijd gewisseld als hij wel in de basis begint. Zoet is een ontzettende zenuwlijer waarvan het een wonder is dat die ons niet al een sloot doelpunten heeft gekost (dat komt overigens nog wel hoor).quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De basisspelers die we elke week kwijtraken aan blessures schiet ook niet echt op, de selectie was vrij breed toen we begonnen.
Ja klopt. Maar we zijn pas een goede 3 maanden onderweg en men spreekt nu al over zijn ontslag.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Na 2 jaar toch een evaluatie waar ze uit elkaar kunnen gaan?
De rest kan er ook helemaal geen ene kut van. Dat meespelen moet gewoon lukken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Te jong om voor plek 1 te spelen, vind ik.
Waan van de dagquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar we zijn pas een goede 3 maanden onderweg en men spreekt nu al over zijn ontslag.
En na 3 leuke overwinningen spreekt iedereen al weer over contractverlenging. Zo gaat dat in het wereldje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar we zijn pas een goede 3 maanden onderweg en men spreekt nu al over zijn ontslag.
Mee eens. Frank haalt er toch bijna elke wedstrijd het maximale uit. Ze blijven goed op de been ondanks het matige elftal.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet helemaal, de rol van Frank is wel duidelijk zichbaar bij Ajax. Of het verder goed uit pakt of niet.
Mendez, Salcido, Koevermans, Culina. Al die spelers die weg moesten zouden toppers geweest zijn in dit elftal. Niveau is echt bizar gedaald de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Je zou als PSV supporter toch gewoon weer smachten naar Manolev.
Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet helemaal, de rol van Frank is wel duidelijk zichbaar bij Ajax. Of het verder goed uit pakt of niet.
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden en iets waar alle clubs last van hebben. Van alle blessures is alleen Rekik een echte aderlating. Wijngum is echt niks beter dan Toivonen, Park is niet eens een vaste basisspeler en wordt vrijwel altijd gewisseld als hij wel in de basis begint. Zoet is een ontzettende zenuwlijer waarvan het een wonder is dat die ons niet al een sloot doelpunten heeft gekost (dat komt overigens nog wel hoor).
Tot voor kort mocht De Boer daar over mee beslissen. Dat is sinds een paar maanden veranderd. Maar ja, dankzij De Boer hebben we Van der Hoornquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.
Ach, vorig jaar toen Toivonen zo lang geblesseerd was was hij weer veel beter dan Wijnaldum die toen op dat moment speelde. Afwezigen worden altijd te veel opgehemeld imo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.
Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSVquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mee eens. Frank haalt er toch bijna elke wedstrijd het maximale uit. Ze blijven goed op de been ondanks het matige elftal.
Ik plaat hoe ik plaat, dat iek niet soms goed nedelands kan spleten, betekent niet dat iek niet slim ben hoor. Maar jij hep hoge pet fan juself op dus jij denk beter sijn dan mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Een welgemeende lach. Niets mis mee. Overigens wel grappig dat je nu quasi-hoogstaand taalgebruik eruit probeert te persen.
tl;drquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik plaat hoe ik plaat, dat iek niet soms goed nedelands kan spleten, betekent niet dat iek niet slim ben hoor. Maar jij hep hoge pet fan juself op dus jij denk beter sijn dan mij.
Overigens heb ik een schijthekel aan jochies die andermans taal fouten aanwijzen, dus dan weet ik hoe ik hierover denk. Als dit in een belangrijke brief/mail gedaan word, dan is het begrip er nog. Voor de rest doe ik niet moeilijk over mijn bagger Nederlands.
Ah fijn, het is een beetje te vergelijken met Champions League vs Europa League. Voor de Champions League zet je je 100% zoniet 200% in. De Europa League is vooral in de begin rondes op semi halve kracht. Dat wil overigens niet zeggen dat zowel van PSV, ajax, feyenoord, twente etc het niveau veel te laag is gaan liggen, om enige buitenlandse koppen te doen omdraaien naar onze competitie. Het verval was jaren geleden ingezet, en dat verval gaat nog jaren zo door.
Spelen inderdaad zeer matig. Ik denk echter dat ze zonder De Boer nu troosteloos in de middenmoot zouden staan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSV
Ik hoeverre is het logisch verval wanneer onze topclubs zelfs tegen de kleintjes niet eens meer steevast kunnen winnen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het verval was jaren geleden ingezet, en dat verval gaat nog jaren zo door.
Neemt niet weg dat bepaalde keuzes gewoon niet logisch zijn en de kritiek daaromtrent gewoon legitiem is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
Spelen anders zeer onder de maat, maar heeft weinig met de trainer te maken, net als bij PSV
Niet echt, Frank is al een ruime tijd uit het technisch hart. Al schijnt hij wel de transfer van Vd Hoorn te hebben doorgedrukt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre hij de samenstelling van de selectie kan bepalen. Bij PSV moet iig elke speler uit de doos van Brands komen. De technische staf mag er dan zijn mening over geven maar Marcel bepaalt. En Marcel heeft er echt geen ruk verstand van.
Ik zeg ook niet dat het aan de trainers ligt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijnaldum zag er alleen in het begin van het seizoen goed uit, viel voor zijn blessure ook al ver terug. Park draaft veel en is een prima waterdrager. Het probleem is dat er geen spelers rondlopen waar hij water voor kan dragen zeg maar. Je hebt niks aan waterdragers als er geen beslissende spelers rondlopen waar ze in dienst van spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Over Rekik wel, maar Wijnaldum in de vorm van de tijd voor zijn blessure was stukken beter dan Toivonen afgelopen tijd, meer voetbal, meer doelpunten. Park vecht zich door wedstrijden heen, dat doorzettingsvermogen mist PSV af en toe, heeft bovendien ervaring in zijn spel en prima passing, ik ben wel fan van die man. Wat Zoet betreft maakt mij het niet veel uit of hij of Tyton op doel staat, maar nu ze er beiden langs staan en Bertrams erbij moet komen ben ik wel benieuwd of die zijn zenuwen onder controle kan houden. Gaat lastig worden met zo'n onzekere verdediging.
ja of niet, met een wat minder conservatieve coach had het ook beter kunnen uitpakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelen inderdaad zeer matig. Ik denk echter dat ze zonder De Boer nu troosteloos in de middenmoot zouden staan.
Cocu en De Boer lijden beide wel een beetje aan het Van Marwijksyndroom jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ja of niet, met een wat minder conservatieve coach had het ook beter kunnen uitpakken.
In het begin van het seizoen draaide Bakkali natuurlijk geweldig, daar is nu weinig van over en dan ben je alweer half vleugellamquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wijnaldum zag er alleen in het begin van het seizoen goed uit, viel voor zijn blessure ook al ver terug. Park draaft veel en is een prima waterdrager. Het probleem is dat er geen spelers rondlopen waar hij water voor kan dragen zeg maar. Je hebt niks aan waterdragers als er geen beslissende spelers rondlopen waar ze in dienst van spelen.
Nogmaals: de man is niet eens een vaste basisspeler en wordt doorgaans gewisseld als hij wel in de basis staat. Dat is niet omdat hij zo fantastisch is.
Er worden echt teveel kwaliteiten toegedicht aan veel te veel matige spelers bij PSV, dat we zo weinig winnen ligt echt niet aan pure pech hoor....
Je moet toch roeien met de riemen die je hebt. Voor de PSV standaarden van vroeger lopen er ontzettend veel matige spelers rond inderdaad, maar het is op dit moment niet beter. Dan kunnen de meest bepalende spelers voor jouw gevoel te veel mankementen hebben maar het verzwakt gewoon enorm als ze geblesseerd zijn. FC Utrecht kampt met ook met zulke problemen, er is niets aan te doen, en aan het einde van het seizoen kan het omgedraaid zijn, maar op dit moment weet ik zeker dat het ontzettend veel punten kost.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wijnaldum zag er alleen in het begin van het seizoen goed uit, viel voor zijn blessure ook al ver terug. Park draaft veel en is een prima waterdrager. Het probleem is dat er geen spelers rondlopen waar hij water voor kan dragen zeg maar. Je hebt niks aan waterdragers als er geen beslissende spelers rondlopen waar ze in dienst van spelen.
Nogmaals: de man is niet eens een vaste basisspeler en wordt doorgaans gewisseld als hij wel in de basis staat. Dat is niet omdat hij zo fantastisch is.
Er worden echt teveel kwaliteiten toegedicht aan veel te veel matige spelers bij PSV, dat we zo weinig winnen ligt echt niet aan pure pech hoor....
Park ís alleen geen bepalende speler, zelfs niet in dit kwalitatief dramatische PSV, dat zegt genoeg over de man zelf...quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet toch roeien met de riemen die je hebt. Voor de PSV standaarden van vroeger lopen er ontzettend veel matige spelers rond inderdaad, maar het is op dit moment niet beter. Dan kunnen de meest bepalende spelers voor jouw gevoel te veel mankementen hebben maar het verzwakt gewoon enorm als ze geblesseerd zijn. FC Utrecht kampt met ook met zulke problemen, er is niets aan te doen, en aan het einde van het seizoen kan het omgedraaid zijn, maar op dit moment weet ik zeker dat het ontzettend veel punten kost.
Ben wel benieuwd naar Bertrams. Mooi moment om je debuut te maken, bekerwedstrijdje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:56 schreef Lemming22 het volgende:
Zaterdag Toivonen in de goal en Maher op 10. Is dat joch ook weer blij en hoeft Bertrams niet te keepen
Ik vind de Bakkali van nu en toen precies dezelfde speler. De actie die hij vandaag maakte, maakte hij voorheen ook alleen jankte hij ze destijds in de verre kruising. Dat doe je twee keer en dan ben je volgens veel mensen in wereldvorm. Nu mist hij alleen de kers op de taart in de vorm van die parles van goals, maar zijn hele spel en vorm is wat mij betreft geen spat veranderd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen draaide Bakkali natuurlijk geweldig, daar is nu weinig van over en dan ben je alweer half vleugellam
Hij is in die 4 maanden als trainer al 10 jaar ouder geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er met Cocu's haar en gezicht??
Hi lijkt net 70 of zo
Oh gutquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij is in die 4 maanden als trainer al 10 jaar ouder geworden.
Prima talentje, voetbalt leuk mee, niet altijd zeker in de goal. Zeker geen slechte keeper maar je kan hem natuurlijk ook niet vergelijken met Zoet of Tyton.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is die 3e keeper van PSV wat of kan je heel veel tegendoelpunten verwachten?
Hopelijk is dat niet die keeper die ik toen bij Sparta - Jong PSV gezien heb.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is die 3e keeper van PSV wat of kan je heel veel tegendoelpunten verwachten?
Dat is 'm ja. Niks bijzonders, vind 'm geen talent zoals hierboven wordt beschreven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet die keeper die ik toen bij Sparta - Jong PSV gezien heb.
Nou ja, hopelijk voor PSV dan. ik hoop van wel.
Dat is hem wel inderdaad. Kan er echt niks van die jongen. Nooit begrepen wat ze er bij PSV inzien. Iedere hoge bal is een gevaar met hem in het doel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet die keeper die ik toen bij Sparta - Jong PSV gezien heb.
Nou ja, hopelijk voor PSV dan. ik hoop van wel.
Ik gok dat de mentale klap wat groter zal zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Tyton mocht uren geleden het ziekenhuis alweer verlaten. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Volgende keer zo'n Chech-helm op en gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok dat de mentale klap wat groter zal zijn.
Lichte hersenschudding en gekneusde heup. En een nog banger ego.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Tyton mocht uren geleden het ziekenhuis alweer verlaten. Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ik dacht een zware?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lichte hersenschudding en gekneusde heup. En een nog banger ego.
Ik lees knallende koppijn en een joekel van een blauwe plek, ben benieuwd hoe dat de volgende speelronde nog tegenzit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lichte hersenschudding en gekneusde heup. En een nog banger ego.
quote:
Van de PSV.nl site.quote:Update Przemyslaw Tyton
Na uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis in Heerlen is gebleken dat Tyton een lichte hersenschudding en een kneuzing van de heup heeft.
Of er wel of niet teveel kwaliteiten worden toegedicht is 1 ding, maar de selectie van PSV is gewoon een stuk beter dan die van Roda. En toch verlies je daar, en nog hard ook. PSV heeft op vrijwel elke positie een betere speler staan dan dat Roda dat heeft. En dat geldt ook voor tegenstanders als RKC en Groningen. PSV zit qua kwaliteit bij de top 5 van de competitie. Alleen ja er zijn een paar blessures, en ja er zitten een aantal spelers niet goed in hun vel. Nu is het aan Cocu om de koppies weer op orde te krijgen. Kampioen wordt je normaliter in principe toch niet met deze groep. Dus wat heb je te verliezen? Die fucking EL die niemand wat kan schelen? Liever PSV 5e dit jaar, en werken aan een beter collectief. Zodat er misschien volgend jaar om de titel gespeeld kan worden. Dan dat je jaar in jaar uit niet om de titel speelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De vele blessures helpen ook niet mee. Een nieuw team bouwen is al lastig en dan bijna elke week met een ander team spelen helpt ook niet mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind nog steeds dat we een superleuk en interessant team hebben. Helaas zo wisselvallig als de pest, maar dat komt wel goed. Als we (ze) de kop maar koel houden.
quote:In de editie van komende woensdag brengt VI een groot artikel met alle, soms bijna ongelooflijke details uit het ongekend kritische schrijven. Clubwatcher Thijs Slegers geeft maandagavond toelichting in het programma Voetbal International bij RTL7 om 20.30 uur.
Vet! Dus eerst moet een forum hun mening geven alleen zodra het niet positief is wordt het niet openbaar gemaakt, aha.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef rubbereend het volgende:
'PSV maakt kritisch rapport niet openbaar'
maar geen zorgen, VI heeft het rapport in handen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat ze nog wel wat tijd vinden om iedereen flink af te kraken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, dan vergeten ze misschien ons af te zeiken vanavond.
Misschien hebben we mazzel:quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel wat tijd vinden om iedereen flink af te kraken.
onder het mom van "individuele meningen" wtf ja je vraagt ook een aantal individuen. Dan had je er ook een breder onderzoek onder supporters bij moeten doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vet! Dus eerst moet een forum hun mening geven alleen zodra het niet positief is wordt het niet openbaar gemaakt, aha.
nogalquote:
Lekker profiquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:14 schreef rubbereend het volgende:
Dat is ook in een minuut gebeurd omdat je alle clubs op 1 hoop kan gooienquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel wat tijd vinden om iedereen flink af te kraken.
Oké Hans. Ik zal het even doorgeven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
Maher had groot gelijk met z'n Tweet. Cocu maakt zichzelf volledig belachelijk door eerst een keihard beleid te voeren dat niet bijtekenen een plaats op de tribune betekent en dit vervolgens na 2 wedstrijden terug te draaien.
Niet handig van Maher om het via Twitter te doen natuurlijk, maar snap het wel.
Ik snap het niet, gewoon superdomquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
Maher had groot gelijk met z'n Tweet. Cocu maakt zichzelf volledig belachelijk door eerst een keihard beleid te voeren dat niet bijtekenen een plaats op de tribune betekent en dit vervolgens na 2 wedstrijden terug te draaien.
dat beleid tov Toivonen was niet van Cocu maar van de clubleiding. Maar het is bizar dat Toivonen zoveel ruimte gegeven wordt om zo te kutten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
Blijft een vreemde maatregel maar nu is er nog een kleine kans dat ze wat voor hem vangen in de winterstop, zou het nog vreemder vinden als hij na de winterstop nog opgesteld wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat beleid tov Toivonen was niet van Cocu maar van de clubleiding. Maar het is bizar dat Toivonen zoveel ruimte gegeven wordt om zo te kutten.
Retweet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |