SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat dinsdag op het menu, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:49 schreef Zeester het volgende:
Een scheut ketjap eroverheen. Was een soort supersnelle versie van de ketjapballen van SQ!
Somebody is getting into the zoooooooonequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat staat dinsdag op het menu, ik ben benieuwd.
Ik hoop dat J het ook lekker vindt. Die is een echte slagerssnob aan het worden en deze tartaartjes zijn gewoon van AH. J heeft een kamado (keramische barbecue) en we aten hier de laatste weken aan de lopende band spareribs, pulled porc, lava cake, pizza, etc, etc. En dat gaat dus veranderen.
Ik heb mezelf ook al ernstig op de vingers getikt bij het maken van boodschappenlijstjes. Ik zag goedgeprijsde gorgonzola in de folder van Lidl staan dus wilde dat opschrijven. Altijd handig om in huis te hebben.Niet dus L_S! Eieren, paprika en muesli it is.
ja dit! En goed bezig!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Ow, en Tink. Moet zeggen dat ik je er gisteren ķķk al heel erg BMI onder 25 uit vond zien hoor
!
It's about freakin' time! En mijn excuses zijn opquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Somebody is getting into the zoooooooone
met een beetje pech/geluk(doorhalen wat niet van toepassing is) levert klussen gemiddeld 12 kilo gewichtstoename op in 9 maandenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Weer een paar uur geklust, ben benieuwd of die beweging nog terug te zien is op de weegschaal.
Nee, nee, nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
met een beetje pech/geluk(doorhalen wat niet van toepassing is) levert klussen gemiddeld 12 kilo gewichtstoename op in 9 maanden
Hey, je bent er nogquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:41 schreef Qwea het volgende:
Kut weekend. Ik eet zometeen spareribs
Morgen maar weer flink sporten en normaal eten. Vrijdag feestje voor vriend met ALS, gisteren kater dus alles naar binnen stouwen wat je tegenkomt, vandaag spareribs... ik wil de weegschaal niet zien zaterag
En dat jurken van Topvintage niet gemaakt zijn voor dwergjes zoals ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:03 schreef Zeester het volgende:
En we hebben gisteren geleerd dat je OOK bij je neus kunt afvallen als je 45 kilo kwijtraakt
Stond het niet mooi?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dat jurken van Topvintage niet gemaakt zijn voor dwergjes zoals ik
1.63quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond het niet mooi?
Hoe lang ben je?
En jij bent leukquote:
Je lijkt wel een actrice in een ouderwetse horrorfilm!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, zo zag ik er gisteravond uit op het feestje
[ afbeelding ]
Oja dan is 5cm toch nog net wel een verschil.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1.63ze kwamen tot mn enkels.
Ja, het is soms best wel onpraktischquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Tink89 het volgende:
Douche-eendje, je kon er echt in zwemmen...was ook echt supergrappig toen je mijn oude winterzak aan had
Sowieso wel grappig dat we op een bepaald moment met zn drieën in ons ondergoed stonden. Vreemde eerste meet
Ja, vond dat ook wel lachenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Tink89 het volgende:
Douche-eendje, je kon er echt in zwemmen...was ook echt supergrappig toen je mijn oude winterzak aan had
Sowieso wel grappig dat we op een bepaald moment met zn drieën in ons ondergoed stonden. Vreemde eerste meet
Vooral die groenequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
die jurkjes stonden Barretje exceptioneel goed trouwens
tenks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een bazenhalloweenlook trouwens Kwak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |