SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat dinsdag op het menu, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:49 schreef Zeester het volgende:
Een scheut ketjap eroverheen. Was een soort supersnelle versie van de ketjapballen van SQ!
Somebody is getting into the zoooooooonequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat staat dinsdag op het menu, ik ben benieuwd.
Ik hoop dat J het ook lekker vindt. Die is een echte slagerssnob aan het worden en deze tartaartjes zijn gewoon van AH. J heeft een kamado (keramische barbecue) en we aten hier de laatste weken aan de lopende band spareribs, pulled porc, lava cake, pizza, etc, etc. En dat gaat dus veranderen.
Ik heb mezelf ook al ernstig op de vingers getikt bij het maken van boodschappenlijstjes. Ik zag goedgeprijsde gorgonzola in de folder van Lidl staan dus wilde dat opschrijven. Altijd handig om in huis te hebben.Niet dus L_S! Eieren, paprika en muesli it is.
ja dit! En goed bezig!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Ow, en Tink. Moet zeggen dat ik je er gisteren óók al heel erg BMI onder 25 uit vond zien hoor
!
It's about freakin' time! En mijn excuses zijn opquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Somebody is getting into the zoooooooone
met een beetje pech/geluk(doorhalen wat niet van toepassing is) levert klussen gemiddeld 12 kilo gewichtstoename op in 9 maandenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Weer een paar uur geklust, ben benieuwd of die beweging nog terug te zien is op de weegschaal.
Nee, nee, nee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
met een beetje pech/geluk(doorhalen wat niet van toepassing is) levert klussen gemiddeld 12 kilo gewichtstoename op in 9 maanden
Hey, je bent er nogquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:41 schreef Qwea het volgende:
Kut weekend. Ik eet zometeen spareribs
Morgen maar weer flink sporten en normaal eten. Vrijdag feestje voor vriend met ALS, gisteren kater dus alles naar binnen stouwen wat je tegenkomt, vandaag spareribs... ik wil de weegschaal niet zien zaterag
En dat jurken van Topvintage niet gemaakt zijn voor dwergjes zoals ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:03 schreef Zeester het volgende:
En we hebben gisteren geleerd dat je OOK bij je neus kunt afvallen als je 45 kilo kwijtraakt
Stond het niet mooi?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En dat jurken van Topvintage niet gemaakt zijn voor dwergjes zoals ik
1.63quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond het niet mooi?
Hoe lang ben je?
En jij bent leukquote:
Je lijkt wel een actrice in een ouderwetse horrorfilm!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, zo zag ik er gisteravond uit op het feestje
[ afbeelding ]
Oja dan is 5cm toch nog net wel een verschil.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
1.63ze kwamen tot mn enkels.
Ja, het is soms best wel onpraktischquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Tink89 het volgende:
Douche-eendje, je kon er echt in zwemmen...was ook echt supergrappig toen je mijn oude winterzak aan had
Sowieso wel grappig dat we op een bepaald moment met zn drieën in ons ondergoed stonden. Vreemde eerste meet
Ja, vond dat ook wel lachenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef Tink89 het volgende:
Douche-eendje, je kon er echt in zwemmen...was ook echt supergrappig toen je mijn oude winterzak aan had
Sowieso wel grappig dat we op een bepaald moment met zn drieën in ons ondergoed stonden. Vreemde eerste meet
Vooral die groenequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
die jurkjes stonden Barretje exceptioneel goed trouwens
tenks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een bazenhalloweenlook trouwens Kwak!
Nee, want het wordt geadviseerd om niet te fietsen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:49 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik met windkracht 10 gaan fietsen?
Echt? Dat had ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, want het wordt geadviseerd om niet te fietsen.
lol, in het westen dan mag ik aannemenquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, want het wordt geadviseerd om niet te fietsen.
Thuis werken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt? Dat had ik nog niet gelezen.
Het is wel overall stikdruk, want de IJtunnel is dicht, OV gaat nu via het pont en het overage verkeer dus via brug of A10.
Hmmm, wat is wijsheid...
Ik woon in Alkmaar, 10 km verderop is de Noordzeequote:Op maandag 28 oktober 2013 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou wel van een briesje
Nee, dat lieg ik trouwens. Ik haat het.
Ja is een pruik! Hij zat hek gek en toen heb ik met clips de losse krullen bovenop in van die forties rolletjes gedraaid.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:49 schreef miss_sly het volgende:
Tink, respect! Een topprestatie!
Kwak, wat zie je er fantastisch uitGoed geschminkt ook. En je haar, is dat een pruik? Geweldig!
Haha, wat een droom! Wel leuk dat je complimentjes voor mij droomtquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Had vanmorgen nog wel een beetje vage droom. In dit topic kwamen allemaal complimentjes voor Tink en toen zei iemand 'Nou, maar BE doet het ook heel goed hoor', waarop er een user 'Miranda'postte: 'Goed? Echt niet, ze post nooit updates!'
![]()
Ik heb hem nog nooit gewassen. persoonlijk zou ik hem naar de stomerij brengen. Het zou echt zonde zijn als hij straks niet meer mooi is, terwijl hij je echt super staat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, vond dat ook wel lachenEn zo'n berg stylistes was ook wel heel handig in mijn geval! Ik hoop binnen een jaar ook zo'n Topvintage jurkje te kunnen passen
En dan kan ik ook kleding naar de meet meenemen.
Heb jij die ruitjas al eens gewassen? In het label staat dry clean maar misschien kan wassen op 0 graden ook wel hoop ik. En anders ben ik stomerijkosten kwijt, nog steeds een koopje
Net lijstjequote:Op maandag 28 oktober 2013 07:33 schreef kwakz0r het volgende:
Lijstje!
O 7.30 u 2 knäckebröd met pindakaas
T 10.30 u appel
L 13.30 u paprika, halve komkommer, hand wortelen, dressing van een lepeltje olie met wat kruiden en peper, met kipfilet en rauwe ham.
T 15.40 u amandelen
T2 als ik thuiskom 2 knäckebröd met pindakaas
D 19.30 u aardappelen in de oven geroosterd met olie en kruiden, broccoli, tartaartje
Dit is een beetje een standaardlijstje de laatste tijd alleen nu zonder snacken en snoepen. Dat deed ik nog wel en dat wil ik nu niet meer.
Zuivel gebruik ik niet, ter info.
Hij gaat absoluut naar de stomerijquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, wat een droom! Wel leuk dat je complimentjes voor mij droomt
[..]
Ik heb hem nog nooit gewassen. persoonlijk zou ik hem naar de stomerij brengen. Het zou echt zonde zijn als hij straks niet meer mooi is, terwijl hij je echt super staat.
En natuurlijk kun jij straks dingen naar de meet meebrengen. Alles wat nu precies paste is dan namelijk veel te groot. Het is mij nu toch ook veel te groot? Nou, dan kun jij het ook.
Ik heb vandaag het paarse 'nieuwe' vestje aan en ik hij is echt zo lekker zacht. Heb gisteren in de stad heel erg serieus overwogen om deze:[ afbeelding ] te kopen, want hij zat echt ultiem perfect, maar ik vond hem stiekem te duur om hem alleen op onze housewarming te dragen... Miss dat ik hem daarna met kerst nog een keer aantrek, maar wrs niet. Vriendlief vond dat ik het wel moest doen, maar die hoeft hem niet te betalen, dus da's makkelijk praten.
Leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, zo zag ik er gisteravond uit op het feestje
[ afbeelding ]
dat het langzaam gaat is niet slechtquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een prachtig jurkje Tink, ik zou het gewoon doen! Je vindt wel weer een reden om 'm aan te doen.
BE, ik doe met jouw devies mee hoor. Ik post hier nou al een paar maanden en ben netto een whopping 2,5 kilo kwijt. Puur omdat ik de teugels niet strak genoeg aantrek.
Dan vind ik 300 gram zeer genadig van je lichaam!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef eleusis het volgende:
300g erbij deze week = chips + 2x pizza + bijna niet buiten geweest, dus wel begrijpelijk
quote:
Doe je het beter dan ik. Ik ben sinds vorig jaar 6 kilo kwijt, maar ook 6 aangekomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een prachtig jurkje Tink, ik zou het gewoon doen! Je vindt wel weer een reden om 'm aan te doen.
BE, ik doe met jouw devies mee hoor. Ik post hier nou al een paar maanden en ben netto een whopping 2,5 kilo kwijt. Puur omdat ik de teugels niet strak genoeg aantrek.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
er zijn bij het MCA al wat bomen gesneuveld.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik. Ik ben sinds vorig jaar 6 kilo kwijt, maar ook 6 aangekomen.
En toen nog eens 4 kwijt en er weer bij, en 2 op en af en... en...
Ik kan wel janken als ik er aan denk dat ik vorig jaar zomer (geloof ik, of was het begin dit jaar?) net zo veel woog als Tink en dat zij inmiddels 15 kilo kwijt is en dat ik nog steeds geen stap verder ben.
En ja, lots of shit happened and still happens, maar dat is natuurlijk ook geen excuus...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
BE, je blijft nog steeds m'n afvalmuze heur.
Verder vergaat de wereld hier in Rotterdam, maar ik heb m'n eetregime vandaag nog niet verpest.
Eindbaas.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft DP een kusje!
[..]
Wat ik kan kan jij ook!
Ik mag dan nog steeds niet binnen de lijntjes kunnen eten, ik liep gisteren dus mooi wel even 8km hard, liep daarna 5 minuten uit, dronk een glas water, ging douchen en lulde nergens meer over.![]()
Echt zo bizar, gewoon 'even' 52 minuten hardlopen.En 760kcal verbrand while doing it!
Ik vind het zo vreselijk knap!quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Geeft DP een kusje!
[..]
Wat ik kan kan jij ook!
Ik mag dan nog steeds niet binnen de lijntjes kunnen eten, ik liep gisteren dus mooi wel even 8km hard, liep daarna 5 minuten uit, dronk een glas water, ging douchen en lulde nergens meer over.![]()
Echt zo bizar, gewoon 'even' 52 minuten hardlopen.En 760kcal verbrand while doing it!
Ja, je moet niet vergeten dat het een heel knappe prestatie is en dat je dus wel degelijk verder bent gekomen, al is dat (nog) niet zoveel in kilo's uitgedrukte als je zou willen. Ik kijk er in ieder geval met bewondering naar, dus je mag best trots zijn op jezelf. En ik hoop dat de rest volgt. Je bent ermee bezig, dus het is niet alsof je je kop in het zand steekt. Je komt er vast wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik kan kan jij ook!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Maar don´t sell yourself short. Het is wat het is, je doet je best, en je bent nooit meer teruggekomen op je oude gewicht. Alleen kennelijk is je behoefte om af te vallen op dit moment niet groot genoeg om structureel nee te zeggen tegen veel verleidingen. En ook dat is ok, denk ik. Die tijd komt wel weer en op dit moment is het echt heel knap dat je redelijk stabiel bent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, vergelijken op zich niet, maar toch... zij heeft haar kaken netjes op elkaar gehouden en is prachtig afgevallen, niks geen gepiep over plateaus en weet ik veel, gewoon vol houden en op je doel af en ik neem me dat per dag minstens 20 keer voor en ik draai nog steeds in hetzelfde kringetje.
Ik snap heel goed dat je mensen niet met elkaar kan vergelijken, en omstandigheden al helemaal niet, maar als je eventjes gelijk op gaat (we komen namelijk ook ongeveer vanaf hetzelfde start-gewicht) dan is het gewoon even slikken als je ziet dat een ander die ruggegraat wel heeft zeg maar.
Daarom heb ik des te meer bewondering voor haar. En het is mooi om Tink als voorbeeld te hebben. Want het is dus gewoon wél mogelijk. Wat nou '10% van je gewicht is een mooi streven', echt niet!
Je laatste zinnetje! Ik hoor mijn mindfulness trainer!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar don´t sell yourself short. Het is wat het is, je doet je best, en je bent nooit meer teruggekomen op je oude gewicht. Alleen kennelijk is je behoefte om af te vallen op dit moment niet groot genoeg om structureel nee te zeggen tegen veel verleidingen. En ook dat is ok, denk ik. Die tijd komt wel weer en op dit moment is het echt heel knap dat je redelijk stabiel bent.
Dit is voor mij ook de reden dat ik waarschijnlijk over een x aantal kilo stop met actief streven naar meer afvallen. Ik wil niet ontevreden zijn, na een hele grote prestatie en altijd van mezelf balen. Want ik denk dat ik het dan gewoon eventjes niet meer op kan brengen. En dat is ook ok!
Maar toch denk ik dat wat Tink zegt heel waar is, dat als je een bepaald evenwicht hebt gevonden, het geen extra inspanning meer vergt. Je eet gewoon normaal, beweegt gewoon normaal en je gewicht komt dan vanzelf op een bepaald punt uit, waarschijnlijk een gezond punt. Ongezond of te veel eten zou niet de norm moeten zijn, ook niet als je er allemaal verzachtende omstandigheden voor kunt bedenken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:
Dit is voor mij ook de reden dat ik waarschijnlijk over een x aantal kilo stop met actief streven naar meer afvallen. Ik wil niet ontevreden zijn, na een hele grote prestatie en altijd van mezelf balen. Want ik denk dat ik het dan gewoon eventjes niet meer op kan brengen. En dat is ook ok!
Nee, dat klopt ook wel, maar ik merk voor mezelf dat ik gewoon behoefte heb om langzamerhand even tevreden te zijn. Ik ben namelijk best tevreden op dit moment, en het kost me daarom veel energie om ´ontevreden´ te blijven en te streven naar meer afvallen. Ik wil gewoon kijken of stabiliseren haalbaar is, en eindelijk weer eens meer dan 5 kledingopties in de kast hebben hangenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat wat Tink zegt heel waar is, dat als je een bepaald evenwicht hebt gevonden, het geen extra inspanning meer vergt. Je eet gewoon normaal, beweegt gewoon normaal en je gewicht komt dan vanzelf op een bepaald punt uit, waarschijnlijk een gezond punt. Ongezond of te veel eten zou niet de norm moeten zijn, ook niet als je er allemaal verzachtende omstandigheden voor kunt bedenken.
Ik denk dat dat meer zit in 'even niet zo op resultaten gericht zijn' dan op het laten vieren van de teugels voor wat betreft eten en bewegen. Dat wil zeggen, ik wil zelf afvallen met een eetpatroon dat ik altijd vol wil blijven houden, dus in de basis goed en met uitzonderingen die ook echt uitzonderingen blijven. Dat geldt ook voor het sporten: ik wil 3 keer in de week sporten met uitzonderingen vanwege bepaalde omstandigheden. En dan zie ik wel wat mijn gewicht doet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel, maar ik merk voor mezelf dat ik gewoon behoefte heb om langzamerhand even tevreden te zijn. Ik ben namelijk best tevreden op dit moment, en het kost me daarom veel energie om ´ontevreden´ te blijven en te streven naar meer afvallen. Ik wil gewoon kijken of stabiliseren haalbaar is, en eindelijk weer eens meer dan 5 kledingopties in de kast hebben hangen.
Maar dit is ook precies wat ik bedoel hoor! Geen radicale veranderingen en weer 3x per week naar de McDonald'squote:Op maandag 28 oktober 2013 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer zit in 'even niet zo op resultaten gericht zijn' dan op het laten vieren van de teugels voor wat betreft eten en bewegen. Dat wil zeggen, ik wil zelf afvallen met een eetpatroon dat ik altijd vol wil blijven houden, dus in de basis goed en met uitzonderingen die ook echt uitzonderingen blijven. Dat geldt ook voor het sporten: ik wil 3 keer in de week sporten met uitzonderingen vanwege bepaalde omstandigheden. En dan zie ik wel wat mijn gewicht doet.
Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan. Het is heel logisch om op resultaten gericht te zijn en om je gedemotiveerd te voelen als je niet afvalt. Toch is dat voor mij wel hét inzicht geweest, dat ik goed moet eten en bewegen omwille van het eten en bewegen zelf, omwille van mijn gezondheid en fitheid, niet omwille van het gewichtsverlies. En dan doet het er ineens veel minder toe als het afvallen niet (snel genoeg) gaat, als er ineens een kilo bij zit.
Ik ga deze week misschien een bmi van onder de 25 aantikken!Daar zat ik ruim een half jaar geleden ook op, maar nu heb ik een veel lager vetpercentage. En ik kan het merken ook. Maar echt hard gaat het niet. In het begin kwam ik alleen aan en m'n gewicht schommelt nog steeds behoorlijk.
Of een McChicken, een BigMac, en dan maar nog een McChicken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Maar dit is ook precies wat ik bedoel hoor! Geen radicale veranderingen en weer 3x per week naar de McDonald's!
Komt goed, hulp is onderweg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg BEetje hou eens op met van alles moeten. Vind jezelf gewoon eens leuk en het waard.
Zou volkomen terecht zijn. De rest volgt dan vanzelf.
Lieverd, ik ben op mijn werk en heb niet de tijd om een heel uitgebreide reactie te sturen, maar ik wil echt, echt niet dat jij jezelf op welke manier dan ook minder vindt dan ik. Ik heb geen kinderen, een leuke baan vol regelmaat, de tijd en het geld om twee keer per week paard te rijden en een vriend die mee gaat boodschappen doen omdat ik ook wel eens dingen in m'n mandje gooi die ik echt niet zou moeten willen eten... Dat maakt mijn prestatie niet minder tof, maar de omstandigheden zijn helemaal anders hoor.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, vergelijken op zich niet, maar toch... zij heeft haar kaken netjes op elkaar gehouden en is prachtig afgevallen, niks geen gepiep over plateaus en weet ik veel, gewoon vol houden en op je doel af en ik neem me dat per dag minstens 20 keer voor en ik draai nog steeds in hetzelfde kringetje.
Ik snap heel goed dat je mensen niet met elkaar kan vergelijken, en omstandigheden al helemaal niet, maar als je eventjes gelijk op gaat (we komen namelijk ook ongeveer vanaf hetzelfde start-gewicht) dan is het gewoon even slikken als je ziet dat een ander die ruggegraat wel heeft zeg maar.
Daarom heb ik des te meer bewondering voor haar. En het is mooi om Tink als voorbeeld te hebben. Want het is dus gewoon wél mogelijk. Wat nou '10% van je gewicht is een mooi streven', echt niet!
Ik heb echt geen 80,- op de plank liggen, helaas... Ik ga er nog eens heel goed over nadenken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
In die gedachtengang had ik maat 36 moeten hebben inmiddelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben op mijn werk en heb niet de tijd om een heel uitgebreide reactie te sturen, maar ik wil echt, echt niet dat jij jezelf op welke manier dan ook minder vindt dan ik. Ik heb geen kinderen, een leuke baan vol regelmaat, de tijd en het geld om twee keer per week paard te rijden en een vriend die mee gaat boodschappen doen omdat ik ook wel eens dingen in m'n mandje gooi die ik echt niet zou moeten willen eten... Dat maakt mijn prestatie niet minder tof, maar de omstandigheden zijn helemaal anders hoor.
Oh maar zo bedoel ik het ook helemaal niet. We zijn niet te vergelijken, verre van idd qua onze levens, maar dat neemt toch niet weg dat er nog steeds een dikkequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben op mijn werk en heb niet de tijd om een heel uitgebreide reactie te sturen, maar ik wil echt, echt niet dat jij jezelf op welke manier dan ook minder vindt dan ik. Ik heb geen kinderen, een leuke baan vol regelmaat, de tijd en het geld om twee keer per week paard te rijden en een vriend die mee gaat boodschappen doen omdat ik ook wel eens dingen in m'n mandje gooi die ik echt niet zou moeten willen eten... Dat maakt mijn prestatie niet minder tof, maar de omstandigheden zijn helemaal anders hoor.
[..]
Ik heb echt geen 80,- op de plank liggen, helaas... Ik ga er nog eens heel goed over nadenken.
Ik las ergens een methode die zou werken. Neem een organisatie die je haat (een neonazi groep, de PVV, de dierenbescherming whatever) en schrijf daar een cheque voor uit. Nu hebben we geen cheques meer, dus dan maar een voornemen geld over te maken. Als je faalt betaal je hun 100 euro.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Wat denken jullie, moet ik nog een strafmaatregel bedenken voor als ik faal, of zou dat averechts werken?
Zelfkastijding!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Voor het goede doel ga ik dan nu maar mijn worteltjes eten.
Ik was me tijdens mijn stormrondje net aan het bedenken of het geen idee was om van te voren kalendermomenten te prikken waarop ik mag drinken. Want als ik het mezelf verbied ga ik chagrijnig worden en sociale situaties vermijden en als ik mezelf er te vrij in laat drink ik twee avonden in de week
(ja, alcohol is het enige wat me weerhoudt van fantastische dieetprestaties)
Dus ik ga dat echt proberen en het eerstvolgende legale alcoholmoment is 16 november.
Wat denken jullie, moet ik nog een strafmaatregel bedenken voor als ik faal, of zou dat averechts werken?
Ja, dat is zo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Nee, geen strafmaatregel! Ik vind het voornemen heel goed, ik denk dat het dan beter vol te houden is. Wij eten vaak in het weekend nog wel eens wat lekkers op vrijdag- of zaterdagavond. Als ik dan doordeweeks trek krijg in bijvoorbeeld chocolade, dan denk ik: ach, vrijdag kan ik weer wat chocolade snoepen, dus laat nu maar. Dat maakt het vechten tegen de lekkere trek wel gemakkelijker, voor mij dan.
Daar word ik alleen maar geil vanquote:
whehehehequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens een methode die zou werken. Neem een organisatie die je haat (een neonazi groep, de PVV, de dierenbescherming whatever) en schrijf daar een cheque voor uit. Nu hebben we geen cheques meer, dus dan maar een voornemen geld over te maken. Als je faalt betaal je hun 100 euro.
Nou ja... sex verbrand weer kcals dus dan komt er toch ook iets goeds uit voort? Winwin zeg ik!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Alleen val ik niet af als ik op vrijdag en zaterdag biertjes ga happen
Dus daarom iets van elke drie weken ofzo...
[..]
Daar word ik alleen maar geil van
ja, ja dazzookweerzo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja... sex verbrand weer kcals dus dan komt er toch ook iets goeds uit voort? Winwin zeg ik!
Nee ja jemig... wat voor straf dan? Dat je niet (of minder of minder snel) af valt is toch je straf lijkt me?
Ik bedoelde ook dat het bij mij dus werkt dat ik iets niet altijd mag, maar wel soms. Bij mij is dat dus wat lekkers in het weekend, bij jou eens in de zoveel tijd drinken. Ik denk dat het beter werkt dan jezelf altijd alles volledig ontzeggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Alleen val ik niet af als ik op vrijdag en zaterdag biertjes ga happen
Dus daarom iets van elke drie weken ofzo...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
Sq als je faalt ga je evy les 1 hardlopen. Eens kijken hoe lang het duurt voordat je alle 30 hebt gedaan.
Whehehehe.
Ik wil ook bordspelletjes bij jullie komen doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat de laatste tijd weer hard omdat we de bordspellen herontdekt hebben dus zitten onze broertjes bijna elke zaterdagavond bij ons thuis. Naast het bier gaat er dan standaard:
1 ringleverworst
2 zakken kaasblokjes
1 pondzak gele M&M's
1 pondzak bruine M&M's
2 zakken chips
doorheen!
En ik kan daar prima zonder maar als het er staat en ik heb drank op dan vreet ik dus zonder schroom die hele schaal leeg.
En dat ook nog eens na alcoholconsumptiequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
daaromultieme discipline-straf.
vanwege die leverworst?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wil ook bordspelletjes bij jullie komen doen
Het hele rijtje! Daar kan ik me ook wel een avond aan volvretenquote:
ik krijg zin om je dan te gaan aanmoedigen. Omdat t kan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat ook nog eens na alcoholconsumptiegenoeg redenen om nooit meer te drinken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
Sq als je faalt ga je evy les 1 hardlopen. Eens kijken hoe lang het duurt voordat je alle 30 hebt gedaan.
Whehehehe.
Bordspellen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat de laatste tijd weer hard omdat we de bordspellen herontdekt hebben dus zitten onze broertjes bijna elke zaterdagavond bij ons thuis. Naast het bier gaat er dan standaard:
1 ringleverworst
2 zakken kaasblokjes
1 pondzak gele M&M's
1 pondzak bruine M&M's
2 zakken chips
doorheen!
En ik kan daar prima zonder maar als het er staat en ik heb drank op dan vreet ik dus zonder schroom die hele schaal leeg.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het hele rijtje! Daar kan ik me ook wel een avond aan volvreten
I know, maar het is ook zo lekker om je gewoon eens een keer ontzettend te buiten te gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het is zo'n troep allemaal
Stel dat ik evenredig een vijfde deel van dat alles zou consumeren. Dan kom ik op ruim 2000 kcal
shadows over camelot is ook geweldig leuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
We hebben weer een paar nieuwe er bij, Het Dorp en Ticket to Ride.
Het Dorp duurt ff voor je het door hebt, maar is wel briljant
*noteert...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
We hebben weer een paar nieuwe er bij, Het Dorp en Ticket to Ride.
Het Dorp duurt ff voor je het door hebt, maar is wel briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |