dan kun je prima komen sjoelen volgende weekquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:25 schreef Latert het volgende:
Ik gooide net trouwens gewoon een glas kapot. #yolo.
Nee, erg he?? NOTquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Sta ik trouwens nog ergens in het lijstje?
Nee ik ging het saai bij elkaar vegen...#noswagquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen ging je in de scherven staan dansen #yolo?
Hehe samen met glasmanager.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kun je prima komen sjoelen volgende week
Volgende week kan ik misschien ook wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kun je prima komen sjoelen volgende week
Waar woon jij?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende week kan ik misschien ook wel.
Dus niet aankomende maandag he?
Voor hetzelfde geld sta je op dit moment vanuit een auto met een verrekijker mijn raam in te gluren, wat dat betreft neem ik dat lijstje niet zo serieus.quote:
Owh, en ik ga NIET. Everquote:
/Carequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld sta je op dit moment vanuit een auto met een verrekijker mijn raam in te gluren, wat dat betreft neem ik dat lijstje niet zo serieus.
gewoon doen, keihard lachenquote:
De buren hebben een heet avondje, de vonken spatten ervan af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
Schrik me de tyfus, mijn brandalarm ging af.
Nope, te veel lui die ik NIET wil zien (of al gezien heb en geen herhaling wil)quote:
En daarna nog een keer, hart klopt in mijn keel, gelukkig sliep ik niet dan had ik een hartaanval gekregen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:31 schreef Latert het volgende:
[..]
De buren hebben een heet avondje, de vonken spatten ervan af.
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, te veel lui die ik NIET wil zien (of al gezien heb en geen herhaling wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |