Ik kan het al lang niet meer volgen manquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Lijkt me prima, wat ze eerst zei kon namelijk echt niet door de beugel.
Je kunt zelf niet door de beugelquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Lijkt me prima, wat ze eerst zei kon namelijk echt niet door de beugel.
Pak die zzzzz G.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:26 schreef Djibril het volgende:
Big shout out naar Peunage, whiskers en latert. Je weet toch.
Peace mensen ik pak wat zzzz
Dit zei ze tegen Specularium.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb je nog een andere modus dan een afzeikmodus??
Nee, de beugel is in mij gegaan. Daarom heb ik nu rechte tanden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt zelf niet door de beugel
Goeiste grap die ik van jou gehoord heb.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, de beugel is in mij gegaan. Daarom heb ik nu rechte tanden.
hihihaho
Wow, die was scherpquote:
Omdat jij onbelangrijk bent..quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:31 schreef Specularium het volgende:
Waarom gaat het over mij en niet over Liesje?
ja ik zit wat te spelen met gifjes enzoquote:
Tyf een eind op met die shit.. Open je eigen topic ofzo..quote:
Duidelijk niet neequote:Op zondag 27 oktober 2013 01:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Niet iedereen slijpt zijn lans elke dag.
Ik zou dat ook nog een keer proberen, maar ja, ik ben weer lui en zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik zit wat te spelen met gifjes enzo
Is dat van een stream of vanaf je eigen pc?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik zit wat te spelen met gifjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |