Ja en die paperclip ligt ook steeds op de grond bij de deurquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de buurman altijd alles scheef legt, anders had je helemaal niks te doen.
naar mijn moeder?quote:
Ja..quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
naar mijn moeder?
ik weet niet of dat zo'n goed plan is
Dan moet je straks gaan uitleggen wie je bent, waarvan je Sp3c kent en waarom je precies mee bent gegaan... Dat kan nogal awkward uitpakken denk ik.quote:
die maakt zich nogal zorgen om dr zorgenkindje en je zal er mee moeten vechtenquote:
Want?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Dan moet je straks gaan uitleggen wie je bent, waarvan je Sp3c kent en waarom je precies mee bent gegaan... Dat kan nogal awkward uitpakken denk ik.
Ja, deze zijn namelijk gewoon leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Karina het volgende:
Ik snap ze niet zo goed nog. Die stripjes. Komt later nog wel denk ik.
Waar kan ik wedden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
die maakt zich nogal zorgen om dr zorgenkindje en je zal er mee moeten vechten
Je hebt nooit vrienden en vriendinnen me naar huis genomen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
die maakt zich nogal zorgen om dr zorgenkindje en je zal er mee moeten vechten
niemand van het internet neequote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt nooit vrienden en vriendinnen me naar huis genomen?
En ik laat me sowieso niet zo snel wegjagen hor..
Nog later?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Karina het volgende:
Ik snap ze niet zo goed nog. Die stripjes. Komt later nog wel denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |