Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Dat is ook geen Fries, dat is Leeuwards.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef alors het volgende:
It Woanskipik dacht dat ze geen Fries wilden zijn?
Leuk spelertje voor Cambuur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Lukoki was een ramp vandaag. Eigenlijk altijd.
Gewoon een hypequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Lukoki was een ramp vandaag. Eigenlijk altijd.
Nee, zelfs daar de allerslechtste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk spelertje voor Cambuur.
Tegenover de verdediging en het middenveld wel, maar aanvallend zeker de beste.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, zelfs daar de allerslechtste.
Oebele Schokker is beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk spelertje voor Cambuur.
Ik zie graag dat mijn buitenspelers overzicht hebben, Lukoki heeft dat niet. Hoe hij weer voor zichzelf gaat bij de goal van Hemmen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenover de verdediging en het middenveld wel, maar aanvallend zeker de beste.
Nick van der Veldengodquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:26 schreef Cavaliers het volgende:
Vitesse en Groningen kunnen koploper wordenEredivisie
Hij ziet er wel primadeluxe uit dus het kan zomaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef alors het volgende:
Volgens mij is Gert de buitenechtelijke zoon van Tom.
Ritzmaier gaat het EK 2016 winnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
we hebben wel Mike van Duinen en Ritzmaier
Idd, zal het Ajax, Feyenoord, PEC, Groningen, Vitesse, PSV of toch Twente zijn?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd wie de koppositie pakt.
Denk Feyenoord, die winnen thuis wel in de kolkende kuip.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd wie de koppositie pakt.
Ajax kan niet. AZ wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, zal het Ajax, Feyenoord, PEC, Groningen, Vitesse, PSV of toch Twente zijn?
Als je van Heracles thuis verliest kun je de club beter opdoeken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk Feyenoord, die winnen thuis wel in de kolkende kuip.
Ik vond deze wel grappig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben ook nog nooit iemand tegengekomen die de grappen van de NOS leuk vindt. Zijn er uberhaupt mensen die dit grappig vinden?
Treurig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is zo genant dat ik nu de slappe lach heb.
Ja, omdat het treurig is, goed begrepen.quote:
Thnx.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit maar één zinnige tweet gezien.
bquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit maar één zinnige tweet gezien.
Tja, in principe heeft hij gewoon gelijk natuurlijk. Uiteindelijk is het Cocu te verwijten dat hij niet achter z'n eigen "keiharde" beleid blijft staan.quote:
Als m'n tante een penis had was het m'n oom.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 0-2 was geworden was het beslist.
[Eredivisie] Uitslagen speelronde 11quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou een knotsgekke pot kunnen worden.
Hoeft niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als m'n tante een penis had was het m'n oom.
Reactie geplaatstquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Eredivisie] Uitslagen speelronde 11
"Knotsgek weekend in Eredivisie, niemand wil koppositie overnemen."
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zat toen altijd in de duck out.
xd
Goed getypt dat stukquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij stopt heel de dag je vingers in je oren tot 19:00?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Paxcon het volgende:
Op de paal
deze gemiste kans kan wel eens punten gaan kosten
Reactie geplaatstquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zou hem zo weer vergetenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
voor de liefhebber VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
Er wordt wel steeds meer van mij gevraagd bij die 1puntsvragen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
voor de liefhebber VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
het was een grapjequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij stopt heel de dag je vingers in je oren tot 19:00?
nee, ik was naar de alpen en barcelonaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zou hem zo weer vergeten
Maar was jij gebant of wat zijn je vanmiddag?
Fixedquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liesveld gaat de wedstrijd nu beslissen
b-garnituur van ajax, leuk dat ze nog ergens ander opduikenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Haha Josefzoon. Die kan helemaal niet voetballen.
Blijkbaar is dat wel de reden waarom ik niet geslaagd ben als conferencier. Ik heb in Groningen het begrip afgang een keer een nieuwe dimensie gegeven.quote:
Bedankt.quote:
Zowat elke wedstrijd die je op zet in de Eredivisie zie je zo'n ex speler van Ajax.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
b-garnituur van ajax, leuk dat ze nog ergens ander opduiken
Je merkt soms echt dat het een onervaren groentje isquote:
Omdat het kan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Adames het volgende:
waarom herhalen jullie de feiten van een wedstrijd die al gespeeld is.
Ik moest lachen wtfquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zou een wonder zijn als die Arias zelfstandige kan poepen..
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elleboogje van PSV natuurlijk bij de NOS.
Omdat het kan. NOS Samenvattingen doen sommige wedstrijden weer herleven, dat is het mooie ervanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Adames het volgende:
waarom herhalen jullie de feiten van een wedstrijd die al gespeeld is.
Je verwacht het niet he.quote:
terecht natuurlijk, dit soort feiten moeten boven water komenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En terecht.Waarom zouden ze dat moeten doodzwijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Demouge ziet er ineens heel anders uit.quote:
Misschien komen de andere 2 rodekaart momenten van pelle nog langs.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.Waarom zouden ze dat moeten doodzwijgen.
Voorspelbaar ditquote:
sorryquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Demouge ziet er ineens heel anders uit.
Vooral terecht. je maakt jezelf meer dan belachelijk door te klagen over het feit dat zoiets niet wordt doodgezwegen.quote:
Ah.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral terecht. je maakt jezelf meer dan belachelijk door te klagen over het feit dat zoiets niet wordt doodgezwegen.
watquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tytons vriendin mee in de ambulance.
Terwijl Tyton op Thijs Slegers had gerekend.
Nee, ik vind dat een minuut stilte meer op z'n plaats is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu verwacht ik een grap van GGMM.
Bertramsquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Paxcon het volgende:
Hebben ze nog wel een keeper nu?
Dit wordt weer punten inleveren de komende weken
Die van Hupperts?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ja hoor, die smerige overtreding wat donker rood was komt niet eens in beeld, daar waar Liesveld Roda weer hielp (schorsing voor kwam met een laffe gele kaarT)
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ja hoor, die smerige overtreding wat donker rood was komt niet eens in beeld, daar waar Liesveld Roda weer hielp (schorsing voor kwam met een laffe gele kaarT)
zal dus wel niet zo spannend zijn geweest als jij nu zegtquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zo iemand met een buitenlandse naam, die daarna werd gewisseld meteen. Overtreding op Hendrix wat natrappen was met een gestrekt been.quote:
'T zijn ook altijd die buutenlanders he!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo iemand met een buitenlandse naam, die daarna werd gewisseld meteen. Overtreding op Hendrix wat natrappen was met een gestrekt been.
Ja dacht dat dat Hupperts was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo iemand met een buitenlandse naam, die daarna werd gewisseld meteen. Overtreding op Hendrix wat natrappen was met een gestrekt been.
Volle kuip, kan niet mis gaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dadelijk even kijken wat feyenoord doet, al moet heracles geen probleem zijn
Modwaardigquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Update: ik heb johannes_vermeer ondanks het uitblijven van een PM toch +1 gegeven.
Ik voel me niet te groot om me over meningsverschillen heen te zetten.
Huppertsquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dacht dat dat Hupperts was.
quote:
Gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat een minuut stilte meer op z'n plaats is.
Feyenoord heeft verloren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dadelijk even kijken wat feyenoord doet, al moet heracles geen probleem zijn
quote:
B. Het Dickie effect.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan PEC de koppositie pakken?
A. Ja
B. Nee
Het antwoord en de beelden krijgt u van Bas Ticheler
Marokkaan hequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Shreyas het volgende:
Dit is dus exact de reden waarom ik niet wilde dat Maher naar Ajax zou gaan (lees mijn posts van toen er maar op na). Iedereen lachte toen ik vreesde voor "El-Hamdaoui'' taferelen, maar het lijkt nu toch die kant op te gaan.
Een Marokkaan die met problemen op de bank zit, je verwacht het niet. Bakkali zal snel volgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Shreyas het volgende:
Dit is dus exact de reden waarom ik niet wilde dat Maher naar Ajax zou gaan (lees mijn posts van toen er maar op na). Iedereen lachte toen ik vreesde voor "El-Hamdaoui'' taferelen, maar het lijkt nu toch die kant op te gaan.
Binnenkort steekt hij Rik Efrink dood.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Marokkaan die met problemen op de bank zit, je verwacht het niet. Bakkali zal snel volgen.
twitter:LarsDuursma twitterde op zondag 27-10-2013 om 14:43:58Tyton: "Als ze een keeper willen die kan voetballen dan kopen ze maar een nr 10." En nu dus Toivonen op doel. #bizar http://t.co/rqrlFYTF6i reageer retweet
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Mocht ie nog niet langsgekomen zijn
twitter:LarsDuursma twitterde op zondag 27-10-2013 om 14:43:58Tyton: "Als ze een keeper willen die kan voetballen dan kopen ze maar een nr 10." En nu dus Toivonen op doel. #bizar http://t.co/rqrlFYTF6i reageer retweet
Dat verzin je niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Heeinz het volgende:
donequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je mijn quote bij de toto gezien?
RAAP ME OPquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Heeinz het volgende:
hij is leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk is zijn droom baan niet komiek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Heeinz het volgende:
Wedden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grapjas, Feyenoord gaat gewoon winnen.
Lachen ja.quote:
ja het zou natuurlijk leuk zijn, maar ik geloof er niet inquote:
Evert is het hiermee eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Broerse wel een goede speler, kan goed koppen vooral.
Kopsterkquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Broerse wel een goede speler, kan goed koppen vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |