zegt weinig over dr verstand denk ik, er komen nu eenmaal een heleboel racisten op Zwarte Piet afquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ook zij kan natuurlijk opeens verstand kweken.
tnx voor de tip. nemen we mee naar achterquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Je zou "nieuws" beter kunnen veranderen in "Danny's blog".
ja bij mij ook maar dat heeft er niet zoveel mee te maken, Anouk is nu eenmaal tegenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:23 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. bij mij ook niet. alle zwarte pieten zijn en blijven echter wel gewoon welkom bij me.
geen idee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:23 schreef De_Coulance het volgende:
Waarom geen bericht op de FP over de aanwezigheid van NVU/Voorpost of de intimidatie van Papoea-mevrouw op de FP?
je denkt dat ik 24/7 alleen maar check welk nieuws er waarom wel of niet geplaatst wordt?quote:
Ze houdt wel van enorme negerlullen. Minimaal 30 centimeter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb het gelezen. "Wiggertje" ? Wtf.
Lever je ook veel clicks op hoor, als het je daarom gaat dan?quote:
Doe je niet dommer voor dan je bent. Het maakt je ongeloofwaardig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
je denkt dat ik 24/7 alleen maar check welk nieuws er waarom wel of niet geplaatst wordt?
nou gieren/brullen hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:
Spec dat was een grapje, kan gelly wel handelen.
Ach kom, dit past prima bij de nieuwe xenfobe FP. En je bent daar prima van op de hoogte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Danny het volgende:
[..]
je denkt dat ik 24/7 alleen maar check welk nieuws er waarom wel of niet geplaatst wordt?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef De_Coulance het volgende:
Haar eigen woorden.quote:I'm that true blond proud wigger
Born and raised in the suburbs
Became a rock'n roll singer
Tryin' to find my way going uptown
Dat haal ik ook bijna.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze houdt wel van enorme negerlullen. Minimaal 30 centimeter.
Moet je natuurlijk juist níet doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:28 schreef truthortruth het volgende:
Ik kom toch nu in een situatie waarbij ik denk laat dat hele zwarte pieten gedoe nu maar, gooi die traditie maar overboord. Ik ben er ziek van constant maar op één hoop met racisten te worden gegooid.
Voorburg toch?quote:
als het marokkanen zijn die iemand kopschoppen is het een incident (zelfs al gebeurt het met enige regelmaat) en wordt het door de media aangewakkerd, als er iemand een handgemeen heeft op het malieveld dan moet dat opeens breeduit worden uitgemeten?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is toch nieuwswaardiger dan de mening van Anouk lijkt me.
zo noemt ze zichzelf hoor:quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef De_Coulance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |