dus het zou geloofwaardig zijn als ik me daar wél 24/7 mee bezig zou houden? spoor jij wel? (ja, dat is een retorische vraagquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doe je niet dommer voor dan je bent. Het maakt je ongeloofwaardig.
je leest behoorlijk selectief. maar van een troll verwacht ik weinig anders.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ach kom, dit past prima bij de nieuwe xenfobe FP. En je bent daar prima van op de hoogte.
Bepaald nieuws overdrijven en ander nieuws negeren past daar prima bij.
Denk eerder dat het meenemen van die vlag de verkeerde indruk wekte van haar intenties.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
ze was het met de propieten eens en ging met ze meedoen
dan krijg je klappen als je de verkeerde kleur hebt blijkbaar
Ach, nu komt de aap uit de mouw. Het aloude minderwaardigheidscomplexje. Ja, maar als hunnie het doen...quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
als het marokkanen zijn die iemand kopschoppen is het een incident (zelfs al gebeurt het met enige regelmaat) en wordt het door de media aangewakkerd, als er iemand een handgemeen heeft op het malieveld dan moet dat opeens breeduit worden uitgemeten?
Er waren wat mongolen die daar iemand mepten die niet eens voor een pro/contrapiet demonstratie aanwezig was. Die moeten worden opgepakt en gestraft. Ik zie maar weinig mensen die goedpraten wat daar gebeurd is. Gek genoeg worden misdaden en geweldsdelicten van minderheidsgroepen doorgaans wél gebagatelliseerd.
Maar goed, het bericht is niet geplaatst. Ik was gisteren niet aanwezig om het te plaatsen en vandaag is het oud nieuws. Vandaar. Heeft met boze opzet niets te maken, maar ik verwacht niet dat mensen die in zwarte piet een racistisch symbool zien dat ze dat aannemen natuurlijk.
nou als ik naar de beelden kijk dan krijg ik toch een heel ander ideequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Denk eerder dat het meenemen van die vlag de verkeerde indruk wekte van haar intenties.
Dat kan zo zijn, maar ik vind het geen prettig gevoel om racist genoemd te worden door een heleboel lui internationaal. Die paar schreeuwlelijkerds hier kunnen me niet schelen.quote:
agossie, stond er weer een woord op je woord-van-de-dag-schijtpapierquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, nu komt de aap uit de mouw. Het aloude minderwaardigheidscomplexje. Ja, maar als hunnie het doen...
Het Facebookbericht van Anouk is ook van gisteren. Dat is geen oud nieuws?
Het zijn beide incidenten lijkt me. Waar je gewoon neutraal verslag van kan doen. Wat heeft dat met breed uitmeten te maken ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:30 schreef Danny het volgende:
[..]
als het marokkanen zijn die iemand kopschoppen is het een incident (zelfs al gebeurt het met enige regelmaat) en wordt het door de media aangewakkerd, als er iemand een handgemeen heeft op het malieveld dan moet dat opeens breeduit worden uitgemeten?
Het spijt me, ik vergat dat ik me moet beperken tot woorden met minder dan drie lettergrepen als ik in 'discussie' met je ga.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef Danny het volgende:
[..]
agossie, stond er weer een woord op je woord-van-de-dag-schijtpapier
de mensen die zwarte piet vanwege de huidskleur racistisch vinden zijn de racisten. DAT zijn de mensen die kennelijk veel waarde hechten aan huidskleur en daar dolgraag onderscheid in maken. Ze zijn zelf alleen te achterlijk om dat te zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar ik vind het geen prettig gevoel om racist genoemd te worden door een heleboel lui internationaal. Die paar schreeuwlelijkerds hier kunnen me niet schelen.
FOK! is niet neutraal. Dus het kan neutraal, maar we doen het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn beide incidenten lijkt me. Waar je gewoon neutraal verslag van kan doen. Wat heeft dat met breed uitmeten te maken ?
FB vergelijken met Fokquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, nu komt de aap uit de mouw. Het aloude minderwaardigheidscomplexje. Ja, maar als hunnie het doen...
Het Facebookbericht van Anouk is ook van gisteren. Dat is geen oud nieuws?
het is beter je te beperken tot woorden die je zelf begrijptquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het spijt me, ik vergat dat ik me moet beperken tot woorden met minder dan drie lettergrepen als ik in 'discussie' met je ga.
Ik vind NVU/Voorpost figuren relevanter dan Anouk die weer eens iets roept.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn beide incidenten lijkt me. Waar je gewoon neutraal verslag van kan doen. Wat heeft dat met breed uitmeten te maken ?
Beperk je maar gewoon tot reaguren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het spijt me, ik vergat dat ik me moet beperken tot woorden met minder dan drie lettergrepen als ik in 'discussie' met je ga.
Een vlag van een voormalige kolonie van Nederland die dús "kennelijk komt janken over de slavernij en dús tegen zal zijn" (zal ongeveer de gedachtengang zijn geweest van degenen die het nodig vonden haar aan te vallen)? Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou als ik naar de beelden kijk dan krijg ik toch een heel ander idee
een blanke vrouw met die vlag hadden ze niet aangeraakt of wel?
Ah Fok is gewoon xenofoob-rechts dus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! is niet neutraal. Dus het kan neutraal, maar we doen het niet.
maar dat is het punt toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Danny het volgende:
[..]
de mensen die zwarte piet vanwege de huidskleur racistisch vinden zijn de racisten. DAT zijn de mensen die kennelijk veel waarde hechten aan huidskleur en daar dolgraag onderscheid in maken. Ze zijn zelf alleen te achterlijk om dat te zien.
Ik vind postzegels verzamelen leuker dan uitglijden over een bananenschil.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik vind NVU/Voorpost figuren relevanter dan Anouk die weer eens iets roept.
Word nieuwsposter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik vind NVU/Voorpost figuren relevanter dan Anouk die weer eens iets roept.
Denk jij dat daar iemand aanwezig was die de vlag herkende?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een vlag van een voormalige kolonie van Nederland die dús "kennelijk komt janken over de slavernij en dús tegen zal zijn" (zal ongeveer de gedachtengang zijn geweest van degenen die het nodig vonden haar aan te vallen)? Waarom niet?
Maar goed, zou het zeker niet erg vinden als Justitie die beelden bekijkt en de nodige maatregelen neemt.
jij denkt serieus dat een blanke dame met die vlag dezelfde behandeling had gekregen??quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een vlag van een voormalige kolonie van Nederland die dús "kennelijk komt janken over de slavernij en dús tegen zal zijn" (zal ongeveer de gedachtengang zijn geweest van degenen die het nodig vonden haar aan te vallen)? Waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |