Hij heeft het over dat wat ecto's 'de laatste tijd' veel gegaind zijn. Ik vraag mij dan af of het hier om maanden of enkele weken gaat.quote:
Zit nu al 3 weken thuis, neem alleen creatine, heb nu al 5 kilo massa gepakt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Yep, of hij is zelf niet gegroeid omdat hij teveel gefocused heeft op z'n creanitine kuur ipv hard te werken in de gym en goed te eten
Fattie kom eens van die bank af en geef die zak chips maar hierquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zit nu al 3 weken thuis, neem alleen creatine, heb nu al 5 kilo massa gepakt.
Ah, er zaten wat posts tussen, vandaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft het over dat wat ecto's 'de laatste tijd' veel gegaind zijn. Ik vraag mij dan af of het hier om maanden of enkele weken gaat.
Die pagina bestaat niet meer. Ik heb de link verwijderd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Dit linkje uit de OP werkt niet (meer)
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc
Ben je nog niet met 531 begonnen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Verbosity het volgende:
Kan merken dat ik nog niet helemaal hersteld ben van de griep. Mijn 1rm bench net gemist op 95kg... 90kg wel gedaan , maar dat ligt 5 kg boven mijn 5RM
Jawel maar moest nog een 1rm bp neerzetten. Vorige week de OHP gedaan en daarna ziek geweest. Geen goed moment gehad om een richtlijn neer te zetten voor de BP om 5/3/1 mee te starten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je nog niet met 531 begonnen?
Geen 3RM?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jawel maar moest nog een 1rm bp neerzetten. Vorige week de OHP gedaan en daarna ziek geweest. Geen goed moment gehad om een richtlijn neer te zetten voor de BP om 5/3/1 mee te starten.
Denk neem jullie advies aan. Maar achteraf zou een 3RM verstandiger zijn geweest.quote:
Ik denk dat de incline bp een toevoeging is om de bovenkant borst goed te pakken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:48 schreef Drinky het volgende:
Boh, mijn OHP gaat nu lekker goed vooruit. Merk dat het gebruiken van een push press om te cheaten het veel makkelijker maakt om in gewicht voor de OHP omhoog te gaan. 3 maanden terug toen ik begon was mijn stricte press 5x20kg en nu 5x40, 1RM zit op 52,5. Hopelijk tegen het eind van dit jaar strict op of over de 50kg.
Heeft het overigens enige toegevoegde waarde om een incline BP te doen als je toch al BP en OHP doet?
Probeer long-term te denken. Dus als je 28 dagen goed gegeten hebt maar 3 dagen slecht, dan zijn de gevolgen voor je long-term doelen miniem. Uiteraard moet je dit niet als een excuus gebruiken, maar als een geruststelling. In het begin raak je weleens in paniek omdat je niet volgens 'protocol' bezig bent, maar besef dat het geen directe (lees: instant) gevolgen heeft. Zorg er gewoon voor dat je de discipline die nodig is kweekt en on track blijft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef helplesssss het volgende:
Oooh mensen, ik heb mezelf vetgemest vandaag. En ik ga dit weekend niet trainen, omdat ik bij mijn ouders ben. Laatste trainsessie was woensdag. Ik voel me schuldigAlle moeite voor niks?
Niet als je ziek bent.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Denk neem jullie advies aan. Maar achteraf zou een 3RM verstandiger zijn geweest.
en wat is 'veel'quote:
Was maandag ziek en dinsdag licht herstellend. Dacht ik probeer het wel en kijk waar ik eindig. Met een 3RM zou deze nog steeds submaximaal zijn geweest. Moet wel zeggen dat het weinig scheelde of ik had hem.quote:
Wow thanks! Zo mooi verwoordquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer long-term te denken. Dus als je 28 dagen goed gegeten hebt maar 3 dagen slecht, dan zijn de gevolgen voor je long-term doelen miniem. Uiteraard moet je dit niet als een excuus gebruiken, maar als een geruststelling. In het begin raak je weleens in paniek omdat je niet volgens 'protocol' bezig bent, maar besef dat het geen directe (lees: instant) gevolgen heeft. Zorg er gewoon voor dat je de discipline die nodig is kweekt en on track blijft.
p.s. als je de ene dag teveel gegeten hebt, kun je dit compenseren met de volgende dag. Als het echter zoveel is dat je de volgende dag amper eten kunt, dan heeft dit uiteraard geen zin want dan is de kans groot dat je je toch weer vol gaat mesten.![]()
Veel als in 'Opvallend veel'.quote:
Altijd met, maar ik heb zachte dus sowieso nooit last van dingen die ik wel met harde had.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ben weer zo lean als een klootzak. Moet toegeven dat ik nu om de training barbell curls en skullcrushers doe, veins als een roidmuncher ALL OVER THE PLACE.
Meer mensen met lenzen? Trainen jullie met of zonder? Ik heb echt op 2-3 trainingen na altijd zonder lenzen getraind, vond het destijds wel fijn, lekker in je comfort bubble en geen last van andere mensen. Ook fijn tegen droge lucht enzo.
Maar man, wat een narcistisch vertier mis je dan.![]()
zachte lenzen, all day every day.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ben weer zo lean als een klootzak. Moet toegeven dat ik nu om de training barbell curls en skullcrushers doe, veins als een roidmuncher ALL OVER THE PLACE.
Meer mensen met lenzen? Trainen jullie met of zonder? Ik heb echt op 2-3 trainingen na altijd zonder lenzen getraind, vond het destijds wel fijn, lekker in je comfort bubble en geen last van andere mensen. Ook fijn tegen droge lucht enzo.
Maar man, wat een narcistisch vertier mis je dan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |