SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Homoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
niet minecraft vanaf alpha 1.2 hebben gekocht
dat waren mooie tijden.
Niet wetend hoe je een workbench maakt.
en een huisje achter een waterval maken, en je hand als pickaxe gebruiken
kom 1 to 1 build match houden dan.quote:
Oke.. doeiquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
quote:
pas vanaf alpha 1.2 spelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pas vanaf alpha 1.2 spelen
wat doe je hier
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
En nu? Wat was het doel hiervan?
Wat kom jij nou doen dan, ik ben hier de baas en niemand anders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Basxt het volgende:
dat waren mooie tijden.
ok.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
weet zeker dat 99% hier later als 1.2 erbij is gekomen
Ik stel voor dat we allemaal hier gaan verder posten. ONZ / [DE GYM #233] Anti-manletquote:
Nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:19 schreef mschol het volgende:
zo, pakketje is binnen, straks maar even gaan knutselen denk ik zo
Wat een jostis daarzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we allemaal hier gaan verder posten. ONZ / [DE GYM #233] Anti-manlet
gaat nergens over idd, betwijfel of de helft daar berhaupt wel naar de gym gaat.quote:
Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.quote:
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Inderdaad, de soundtrack komt mij ook enorm bekend voor.. alsof ze elke keer de eerste noten van een andere soundtrack hebben genakt.
pics van je sicke cable managementquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
zo, pc onderdeeltjes naar werkplekje verhuisd, straks eens beginnen met bouwen
Oh ok, makes sense.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Net effe opgezocht, Is van Hans zimmer de muziek dus niet raar dat het bekend voorkomt. hij heeft altijd wel een beetje zijn eigen sound.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics van je sicke cable management
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
34 dingen gevonden. LoL zag die ook als een virusgelijk heeft die.
De tering hey.
Stonden een shitload aan .dll's tussen uit AppData/local/Tempquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat ding was dus nog verder heen als <insert naam van iemand die lang dood is>?
Nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:49 schreef Mender het volgende:
was een reinstall niet sneller geweest?
bitch plz.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
weet zeker dat 99% hier later als 1.2 erbij is gekomen
laat maar, dan heb ik kanker ios 6 nodigquote:
Mits gold plated maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is beter, een ronde of een platte kabel?
tuffen op je eten jwz. Wollaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef vogelkooi het volgende:
Haha boze turk aan de lijn , thuisbezorgt had de bestelling niet goed neer gezet. dus dan was het mijn fout.
WTF 'speerstekenak'quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt die meid was fukking lekker maar stemde wel PVV trouwens, net als elke jongen die ik vanavond speerstekenak. Wel mooie discussies over zwarte piet gehad
Hemeltje geen idee wat ik op had, maar ik ruk natuurlijk sowieso niet bij anderenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef vogelkooi het volgende:
Rukken kan altijd, in andermans huis sjorren is ook altijd leuk, gewoon in de gordijnen lozen. Ze durven jou toch niet aan te wijzen, nr verzamelt?
Wat?quote:
Gast ik ga geen moeite doen om te achterhalen wie ze is omdat jij moet sjorrenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef vogelkooi het volgende:
Met je hand in de modder wroeten, hmmm meh.
Aldie app eens dat plaatje van je (t)urker?
Verschilt echt. Spul zoals bij vogel thuis (studentendingen) maar ook schuur- en dorpsfeesten en feesten thuis bij anderen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:09 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor feestjes bezoek jij dan aldie.
Router resettenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, ik kan niet meer in mn router komen?
Hoe ik t eerst altijd deed; CMD > IPconfig > Standaardgateway > Browser > Standaardgateway in de URL balk invoeren > inloggen.
Maar als ik nu naar de site probeer te gaan blijft ie maar laden en zegt ie dat ik geen verbinding heb?
Terwijl ik alles hetzelfde doe. Ook met andere computers of browsers werkt het niet..
Maar dan mag ik op elk apparaat dat WIFI heeft alles opnieuw instellen..quote:
Als je het gewoon terug veranderd connect hij weer automatischquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
Welk kanaal
Nieuw wachtwoord
Naam veranderen
al die kleine dingen..
Of komt alles goed als ik de naam en het wachtwoord verander naar hoe het eerst was?
Jwtquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef kensei het volgende:
#BOBBERSWAG #TEAMCHROME #NIETKWAAT #LUCHTSTREEPJES #RAPTALENT
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |