quote:‘Als Barcelona en Real Madrid tegen elkaar spelen, staat de wereld stil’
Barcelona en Real Madrid strijden zaterdagavond vanaf 18.00 uur weer om de macht in Spanje. De twee grootmachten uit de Primera División vochten de voorbije jaren menige strijd uit. Nu heeft El Clásico een paar nieuwe gezichten ten opzichte van de eerdere edities in de laatste seizoenen. Zowel Real als Barça nam in de zomer een nieuwe trainer in dienst en er waren ook diverse transfers.
Real greep de portemonnee voor de komst van Gareth Bale, Asier Illarramendi, Isco en Dani Carvajal, terwijl vanuit de jeugd Álvaro Morata en Jesé Rodríguez definitief de aansluiting vonden bij de A-selectie. Tegenstander Barcelona pakte niet zo breed uit als de Madrilenen, maar gaf wel een flinke transfersom uit voor Neymar. Oud-speler Sonny Anderson van Barça is benieuwd hoe het zal lopen.
Hij zegt te denken dat Barcelona op dit moment ’s werelds best denkbare elf heeft en ziet uit naar de clash in Camp Nou. “Als Barcelona en Real Madrid tegen elkaar spelen, staat de wereld stil. Het is een wedstrijd waarin je het beste voetbal op aarde ziet en niets in Europa kan vergeleken worden met die strijd. De klassiekers in Frankrijk en Italië gaan niet altijd tussen de beste teams van dat moment, maar met Barça en Real is dat wel het geval.”
Argentijns bondscoach Alejandro Sabella zegt op de clubwebsite van de Catalanen dat beide clubs een nieuwe trainer haalden. “Maar Barcelona is vervolgens wat beter begonnen, staat voor in de competitie en speelt thuis”, somt hij op. “Beide teams hebben spelers rondlopen die ik ook bij Argentinië heb en ik vind ze allemaal erg goed. Het lijkt erop dat de trainerswissel bij Barcelona iets vloeiender is gegaan en dat Carlo Ancelotti nog wat zoekende is. Maar Clásicos zijn Clásicos en die móét je winnen”, weet Sabella.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALA MADRID
VAMOS CRISTIANO
FARCA BARCA
Alleen jammer dat Mesut er dit keer niet bij is. Hem gaan we zeker missen en zeker La Liga ook wat een speler.. Hij en Cristiano hadden echt een unieke band samen op het veld
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:12 schreef Nober het volgende:
López
Arbeloa?, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Illarramendi
Di Maria, Modric, Bale
Ronaldo
twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Barcelona's website trollt weer eens, ik ben nu voor Real Madrid, hopelijk winnen ze met 0-7.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Pepe op het middenveld?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:22 schreef sjeppert het volgende:
[..]
yep tegen barca wel vaker zo gespeeld
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Niet onder Mourinho iig.
juist onder Mourinhoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Niet onder Mourinho iig.
Marca zegt Ramos op het middenveld.quote:
Ja, en tegen Barcelona vaak met Pepe op het middenveld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mourinho speelde altijd met Pepe, Carvalo Ramos & Marcello achterin
Kon je de wedstrijd niet on demand op je TV nemen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, iemand ervaringen met de betaal stream van Sport1?
Ik heb geen sport1 meer maar wil deze wedstrijd niet missen en heb daarom zo'n pay per view aangeschaft. Hoe is deze stream t.o.v. gratis streams m.b.t. de kwaliteit en vertraging?
Iemand?
*méstwitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:34:33Goed beeld van Hoek gekregen vandaag! Nu klaar voor #elclasico 😊. #barrma #masqueunclub #Barca http://t.co/bgRQghFlkM reageer retweet
Scouts sturen naar Hoekquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:39 schreef Gramulanion het volgende:
*méstwitter:The_real_Gio twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:34:33Goed beeld van Hoek gekregen vandaag! Nu klaar voor #elclasico 😊. #barrma #masqueunclub #Barca http://t.co/bgRQghFlkM reageer retweet
is het zo moeilijk om zelf iets op te zoeken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Peunage het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft, hoor het graag.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scouts sturen naar HoekFeyenoord
Vaak hebben mensen hier wel een goede kwaliteit stream, niet van die standaardlinkjes die je met google vindtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om zelf iets op te zoeken?
Gio is assistent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
wij geven je lekker geen stream, zeker omdat dit ook niet het juiste topic is voor dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vaak hebben mensen hier wel een goede kwaliteit stream, niet van die standaardlinkjes die je met google vindt
quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook niet, hij is helemaal alleen.
Ja maar het is toch helemaal niks dit, die Bale staat op rechts maar waarom hebben ze die gekocht dan?quote:
Sjonge jongen. pfffffffffffffquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar het is toch helemaal niks dit, die Bale staat op rechts maar waarom hebben ze die gekocht dan?
linksquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar het is toch helemaal niks dit, die Bale staat op rechts maar waarom hebben ze die gekocht dan?
Die service werkt momenteel niet bij UPCquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kon je de wedstrijd niet on demand op je TV nemen?
Ja maar dan nog weet je, je heb al Ronaldo daarzo en dan geef je 100 miljoen uit voor Bale, ik vind het helemaal niks.quote:
Het heeft wel wat, CR7 is op zijn best op rechts dus het kan welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar dan nog weet je, je heb al Ronaldo daarzo en dan geef je 100 miljoen uit voor Bale, ik vind het helemaal niks.
Maar was het slechter geweest met Ozil? Dat denk ik niet dus het is gewoon weggegooid geld. En ik snap die clubs wel maar dit heb toch niks meer met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, CR7 is op zijn best op rechts dus het kan wel
ik snap het verkoop van ozil ook niet, maar als je isco hebt en die 50 miljoen van bale mee kan betalen is het ook wel logischquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar was het slechter geweest met Ozil? Dat denk ik niet dus het is gewoon weggegooid geld. En ik snap die clubs wel maar dit heb toch niks meer met voetbal te maken.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, iemand ervaringen met de betaal stream van Sport1?
Ik heb geen sport1 meer maar wil deze wedstrijd niet missen en heb daarom zo'n pay per view aangeschaft. Hoe is deze stream t.o.v. gratis streams m.b.t. de kwaliteit en vertraging?
Iemand?
Het is al te laat, je krijgt nu een ban.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Iemand zo vriendelijk een livestream te pmen? of krijg ik dan een ban
kwaliteit is top mits het niet aan de limiet gebruikers is, maar ik heb het 2 seizoenen geleden voor het laatst een sport1 stream gebruikt, weet niet hoe het nu isquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is al te laat, je krijgt nu een ban.
Ik doe altijd firstrow.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mensen nu nog steeds niet naar rojadirecta kunnen surfen, het is verschrikkelijk.
sport1.nlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef habitue het volgende:
Iemand goede stream voor mij? Krijgt van mij een biertje!
Feyenoord speelt tegen Hoek in de KNVB bekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je meent het...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:02 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt tegen Hoek in de KNVB beker
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verwacht er eerder eentje van Ronaldo.
Nee, was niet veel aan de hand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoezo niet? toch duidelijk een kleine beuk in het gezicht
iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, was niet veel aan de hand.
Zou verboden moeten worden.quote:
werd van richting veranderd.quote:
Goed is hij zeker. Maar kom op, 100 milj waard? Hell no! Ozil > Bale. Hierom zal hij ook altijd bekritiseerd worden!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bale is wel een ontzettend goede speler. Maar 1-0 voor Neymar ja
Moeilijk als je nooit de bal krijgt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of Bale vandaag wel wat laat zien. Zal wel niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:23 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Goed is hij zeker. Maar kom op, 100 milj waard? Hell no! Ozil > Bale
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:23 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Overschatte speler. Bij de Spurs lachen ze zich rot dat ze er 100 mil voor hebben gekregen. Daarmee hebben ze nu een veel beter elftal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moeilijk als je nooit de bal krijgt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaati e lekker?
Nee, niemand is 100M waard. Messi en Ronaldo ook niet. Toch wilde Bayern Messi in de zomer voor 250 miljoen overnemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:23 schreef maho_91 het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door maho_91 op 26-10-2013 18:24 ]quote:
Hij haalt 'edit' en 'quote' door de warquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door maho_91 op 26-10-2013 18:24 ]
[ Bericht 100% gewijzigd door maho_91 op 26-10-2013 18:24 ]
uh, oke
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij haalt 'edit' en 'quote' door de war
Is het gratis ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Kijk ik een stream terwijl ik het gewoon op tv kan kijken.
Ik
Real komt er totaal niet aan te pasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:40 schreef JuBoy het volgende:
Ik hoop echt dat Real wint, het is geen onmogelijke opgave
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft iemand een goede steam? Heb helaas geen Sport 1 meer. balen
Je kan de wedstrijd toch gewoon kopen op Sport1. Waarom heb je geen Sport1 meer eig?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft iemand een goede steam? Heb helaas geen Sport 1 meer. balen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:43 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Wat zijn Spaanse commentatoren toch heerlijk om naar te luisteren!
Toen ze Premier League en Serie A kwijt raakten vond ik het niet meer de moeite waard.. maar jeb nu alleen Erdedivisie FOX dus schiet weinig op.. dat klote Fox is duur, voor internationaal voetbal moet je nog eens extra betalen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd toch gewoon kopen op Sport1. Waarom heb je geen Sport1 meer eig?
Wim vindt nooit wat boeiend. Wim is zelf een saaie lul.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
Wim vindt het niet zo'n boeiende wedstrijd volgens mij.
Ja klopt idd ... Ik wou er niet over beginnen , maar het was puur acteren...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:46 schreef Zorro het volgende:
Je zag die Pique ook duidelijk een seconde te laat reageren zo van "o ja, ik moet dramatisch doen"
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat Henk dit voor 0 euro doet?
Echt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hou je het vol? Respect!quote:
Die grensrechter was wel sneller dan Piqué.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt idd ... Ik wou er niet over beginnen , maar het was puur acteren...
Altijd als er wat aan de hand is hapert die stream. Altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef Romanus het volgende:
Wat gebeurde er dan? Mijn stream is zo slecht dat ik het niet kon zien
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn zeldzaam, maar dit is een leuk grapje van Doublepain.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam, maar dit is een leuk grapje van Doublepain.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat nep verhaal van Barto, welke fok autist heeft dat ingestuurd?
Owja Illaramendi. Ook zo'n speler van 30 miljoen die nauwelijks aan speler toekomt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
Leuk verhaal over de auto van Messi.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Messi met een Maserati? Ik dacht dat die een Volkswagen zou rijden.
?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Owja Illaramendi. Ook zo'n speler van 30 miljoen die nauwelijks aan speler toekomt.
Hij werd net op links getackledquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Bale dus op rechts, dat je t effe weet.
Macht der gewoonte. Engelsman he.quote:
Eindelijk een wedstrijd waar Wim niet depressief van wordt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi dat Wim ook goede verdedigende acties benoemt.
De thuisfluitert.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:21 schreef chufi het volgende:
Geel Marcelo en die doet helemaal niets ...
Als 90.000 mensen het roepen, zal er wel een kern van waarheid inzitten ja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van de scheids zou nog wel eens een mevrouw van lichte zeden kunnen zijn.
En ik denk dat wanneer het hele stadion zich daar een mening over vormt, dat wel waarheid zou moeten zijn. Immers wanneer 80.000 man het scanderen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moeder van de scheids zou nog wel eens een mevrouw van lichte zeden kunnen zijn.
Allebei rakelen we een oud Gijp grapje op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als 90.000 mensen het roepen, zal er wel een kern van waarheid inzitten ja!
Gelukkig is het wel spannend!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef GwaiLow het volgende:
Hele zwakke wedstrijd dit. Beetje Nederlandse Eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei rakelen we een oud Gijp grapje op.
Wij zijn triest, in en in triest.
Shit straks Ajaxquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:25 schreef GwaiLow het volgende:
Hele zwakke wedstrijd dit. Beetje Nederlandse Eredivisie niveau.
Wat moet jij het een ongelooflijk laag niveau vinden wil je switchen naar bovengenoemde wedstrijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Seam het volgende:
kutwedstrijd, ik ga lekker Ado Twente kijken.
Oké manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
BARCELONA: Valdés. Alves, Piqué, Mascherano, Adriano. Busquets, Xavi, Iniesta. Fabregas, Messi, Neymar
geen alexis. mooi zo
Dat is absoluut een feitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Kieft en Sierd zijn wel een leuk duo
Eens, maar niks is beter dan De Vos&De Mos.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Kieft en Sierd zijn wel een leuk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |