Toen ze Premier League en Serie A kwijt raakten vond ik het niet meer de moeite waard.. maar jeb nu alleen Erdedivisie FOX dus schiet weinig op.. dat klote Fox is duur, voor internationaal voetbal moet je nog eens extra betalen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan de wedstrijd toch gewoon kopen op Sport1. Waarom heb je geen Sport1 meer eig?
Wim vindt nooit wat boeiend. Wim is zelf een saaie lul.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
Wim vindt het niet zo'n boeiende wedstrijd volgens mij.
Ja klopt idd ... Ik wou er niet over beginnen , maar het was puur acteren...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:46 schreef Zorro het volgende:
Je zag die Pique ook duidelijk een seconde te laat reageren zo van "o ja, ik moet dramatisch doen"
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie dat Henk dit voor 0 euro doet?
Echt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Hoe hou je het vol? Respect!quote:
Die grensrechter was wel sneller dan Piqué.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt idd ... Ik wou er niet over beginnen , maar het was puur acteren...
Altijd als er wat aan de hand is hapert die stream. Altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:45 schreef Romanus het volgende:
Wat gebeurde er dan? Mijn stream is zo slecht dat ik het niet kon zien
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn zeldzaam, maar dit is een leuk grapje van Doublepain.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn zeldzaam, maar dit is een leuk grapje van Doublepain.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat nep verhaal van Barto, welke fok autist heeft dat ingestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |