Die service werkt momenteel niet bij UPCquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kon je de wedstrijd niet on demand op je TV nemen?
Ja maar dan nog weet je, je heb al Ronaldo daarzo en dan geef je 100 miljoen uit voor Bale, ik vind het helemaal niks.quote:
Het heeft wel wat, CR7 is op zijn best op rechts dus het kan welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar dan nog weet je, je heb al Ronaldo daarzo en dan geef je 100 miljoen uit voor Bale, ik vind het helemaal niks.
Maar was het slechter geweest met Ozil? Dat denk ik niet dus het is gewoon weggegooid geld. En ik snap die clubs wel maar dit heb toch niks meer met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, CR7 is op zijn best op rechts dus het kan wel
ik snap het verkoop van ozil ook niet, maar als je isco hebt en die 50 miljoen van bale mee kan betalen is het ook wel logischquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar was het slechter geweest met Ozil? Dat denk ik niet dus het is gewoon weggegooid geld. En ik snap die clubs wel maar dit heb toch niks meer met voetbal te maken.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, iemand ervaringen met de betaal stream van Sport1?
Ik heb geen sport1 meer maar wil deze wedstrijd niet missen en heb daarom zo'n pay per view aangeschaft. Hoe is deze stream t.o.v. gratis streams m.b.t. de kwaliteit en vertraging?
Iemand?
Het is al te laat, je krijgt nu een ban.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Iemand zo vriendelijk een livestream te pmen? of krijg ik dan een ban
kwaliteit is top mits het niet aan de limiet gebruikers is, maar ik heb het 2 seizoenen geleden voor het laatst een sport1 stream gebruikt, weet niet hoe het nu isquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is al te laat, je krijgt nu een ban.
Ik doe altijd firstrow.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mensen nu nog steeds niet naar rojadirecta kunnen surfen, het is verschrikkelijk.
sport1.nlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef habitue het volgende:
Iemand goede stream voor mij? Krijgt van mij een biertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |