quote:‘Als Barcelona en Real Madrid tegen elkaar spelen, staat de wereld stil’
Barcelona en Real Madrid strijden zaterdagavond vanaf 18.00 uur weer om de macht in Spanje. De twee grootmachten uit de Primera División vochten de voorbije jaren menige strijd uit. Nu heeft El Clásico een paar nieuwe gezichten ten opzichte van de eerdere edities in de laatste seizoenen. Zowel Real als Barça nam in de zomer een nieuwe trainer in dienst en er waren ook diverse transfers.
Real greep de portemonnee voor de komst van Gareth Bale, Asier Illarramendi, Isco en Dani Carvajal, terwijl vanuit de jeugd Álvaro Morata en Jesé Rodríguez definitief de aansluiting vonden bij de A-selectie. Tegenstander Barcelona pakte niet zo breed uit als de Madrilenen, maar gaf wel een flinke transfersom uit voor Neymar. Oud-speler Sonny Anderson van Barça is benieuwd hoe het zal lopen.
Hij zegt te denken dat Barcelona op dit moment ’s werelds best denkbare elf heeft en ziet uit naar de clash in Camp Nou. “Als Barcelona en Real Madrid tegen elkaar spelen, staat de wereld stil. Het is een wedstrijd waarin je het beste voetbal op aarde ziet en niets in Europa kan vergeleken worden met die strijd. De klassiekers in Frankrijk en Italië gaan niet altijd tussen de beste teams van dat moment, maar met Barça en Real is dat wel het geval.”
Argentijns bondscoach Alejandro Sabella zegt op de clubwebsite van de Catalanen dat beide clubs een nieuwe trainer haalden. “Maar Barcelona is vervolgens wat beter begonnen, staat voor in de competitie en speelt thuis”, somt hij op. “Beide teams hebben spelers rondlopen die ik ook bij Argentinië heb en ik vind ze allemaal erg goed. Het lijkt erop dat de trainerswissel bij Barcelona iets vloeiender is gegaan en dat Carlo Ancelotti nog wat zoekende is. Maar Clásicos zijn Clásicos en die móét je winnen”, weet Sabella.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HALA MADRID
VAMOS CRISTIANO
FARCA BARCA
Alleen jammer dat Mesut er dit keer niet bij is. Hem gaan we zeker missen en zeker La Liga ook wat een speler.. Hij en Cristiano hadden echt een unieke band samen op het veld
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:12 schreef Nober het volgende:
López
Arbeloa?, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Illarramendi
Di Maria, Modric, Bale
Ronaldo
twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Barcelona's website trollt weer eens, ik ben nu voor Real Madrid, hopelijk winnen ze met 0-7.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Pepe op het middenveld?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 17:01:53Hoy jugamos con Diego López, Varane, Pepe, Ramos, Khedira, Ronaldo, Bale, Marcelo, Carvajal, Modric y Di María #RMLive reageer retweet
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:22 schreef sjeppert het volgende:
[..]
yep tegen barca wel vaker zo gespeeld
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Niet onder Mourinho iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |