Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI kijken, dijenkletsers op FOK! posten.
Kan ik tegelijk.
Bier erbij drinken en nog wat nootjes happen ook nog.
Vier taken tegelijkertijd.

niet te tof hequote:

Ze neemt ze ook niet aan want hard 2 cut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef sp3c het volgende:
beter worden de complimenten niet vrees ik

Zoals nu bijvoorbeeld. Ja, de aandacht verslapt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.

Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet, als een topic te snel gaat verlies ik de motivatie om een scherpe oneliner te posten.

Ik kan dit nog net bijbenen gelukkig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals nu bijvoorbeeld. Ja, de aandacht verslapt.

Iets over Corrie geloof ik.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik kan dit nog net bijbenen gelukkig.

Niet interessant dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets over Corrie geloof ik.

Ja klopt, maar dat gaat reflexmatig dus ik kan ondertussen gewoon blijven luisteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.

Ja, dan draait mijn brein overuren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij P en W kan het wel want dat gaat toch nooit ergens over behalve de Megalomaan.

Daarom. Dus houd je mond er maar over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ze niet geven natuurlijk maar toch.

Frank Lammers begint steeds meer op Erica Terpstra te lijken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:05 schreef Latert het volgende:
Margriet begint trouwens een beetje op Frank Lammers te lijken.

De jazz is bij mij allerminst aanwezig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:06 schreef Karina het volgende:
Die sigarettenrook klopt in ieder geval.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |