quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:33 schreef Specularium het volgende:
Uccietje*
Lekker geslapen in je paddestoel?Ja hoor, als een reus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Pics?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef Uccie het volgende:
En inmiddels weer wat geld armer na de aankoop van een jurkje en nieuwe schoenen.
"De organisatie stuurde een aanvraag van het Sint Nicolaasgenootschap een paar maanden geleden terug met het advies om "eerst wat aan het Zwarte Pietenprobleem te doen," zo bevestigt directeur Ineke Strouken aan EenVandaag."quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_geblokkeerd__.html
de telegraaf heeft de volgende gevonden
Gewoon zo het bed in gerold gister. Was beter.quote:
Ik weet nog steeds niet waar dit nou over ging. Waarschijnlijk was die download een of ander dom filmpje van mijn hondquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje whatsappt net 'er is een hate crime gepleegd'. Zonder verdere info, alleen een download die niet werkt.. Dus ik zoek nu op nu.nl maar er staat niks over?
Nee. Was om half 10 er al uit.quote:
Nooit last van dat je gedist wordt? Heb je zo'n leidersrol?quote:
Nee ik ben een beetje het buitenbeentje misschien daardoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nooit last van dat je gedist wordt? Heb je zo'n leidersrol?
Haha okee. Ik ben ook de oudste maar word nooit serieus genomenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje het buitenbeentje misschien daardoorZij zijn druk met de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |