kijk haar oplettenquote:
Je denkt dat ik niet luister he, als je over hockey verteltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk haar opletten
zelfde regels idd
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen van 30 + waarschijnlijk.
Ik ga dan altijd een uiltje knappenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niet luister he, als je over hockey verteltMaar dat doe ik wel.
Nee dit was in het 'echt' dan onthoud ik het blijkbaar beterquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd een uiltje knappen
Hockeystick zou beter zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Drugshond het volgende:
sp3c, ze hebben het over neuken, en dan kom jij aanzetten met een hocekypuck.
zeldzaam matigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Cockeystick.
AHaahahahah, zal ik hem even uitleggen?
nou ik heb wel eens een filmpje gezien op het internet van een Canadese dame ...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je ooit in een sexwinkel een hockeypuck gezien ?...... ik niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef sp3c het volgende:
als de dijk eenmaal open is dan is het niet meer te stoppen, dan moet je het gewoon laten gaan Drugshond
zo gaan die dingen
Peppie en Cockey?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Cockeystick.
Leg het maar uit aan Google. NSA wil het ook weten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
Cockeystick.
Als je zegt dat IJshockey homofiel is en Voetbal stoer krijg je ook aandacht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt voor de aandacht nu durf ik te posten
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen van 30 + waarschijnlijk.
Uh oke.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:34 schreef sp3c het volgende:
en ja dat was niet 1 puck maar meervourd
kan me er niets meer van herinneren maar ze had een wat rare definitie van op goal schieten en ze droeg een Maple Leafs shirt
Habs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |