quote:
jij weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nu de nacht van vrijdag op zaterdag.
Klopt, bijzonder fout inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat. Soort Drs P. maar dan helemaal fout.
Oh dan valt het weer meequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel wat erg, ik ken dit zelfs
Je moet wel heel ver heen zijn geweest om DAT op te zetten manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, bijzonder fout inderdaad. En dan heb je van die zenders die dan vanuit een schuur met hun zatte bek dat soort ellende uitzenden. Daar kan je dan sms'jes heen sturen met verzoekjes e.d. Gaat helemaal nergens over
Ik zal het ooit bij op Volle Toeren of zo gezien hebben denk ikquote:
Ach, je moet er de lol van inzien, lekker lachen om de muziek en de presentator die lekker lam aan het hannesen is. En dan ook reageert op sms'jes van luisteraars.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet wel heel ver heen zijn geweest om DAT op te zetten man
[..]
Ik zal het ooit bij op Volle Toeren of zo gezien hebben denk ikDit is de mindere broer van Henk Wijngaard volgens mij.
Dat laatste vooral niet neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, je moet er de lol van inzien, lekker lachen om de muziek en de presentator die lekker lam aan het hannesen is. En dan ook reageert op sms'jes van luisteraars.
Gewoon totaal niet serieus nemen
Wees gerust, deze was te lam om zichzelf serieus te nemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste vooral niet neeAl denk ik dat ze zichzelf wel heel serieus nemen. Ik heb het weleens gezien op tv, luisteren er 10 man of zo
Hehequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wees gerust, deze was te lam om zichzelf serieus te nemen
Ach daarom, en dan een berichtjes sturen en hopen dat ze de aangedragen bagger draaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehelijkt me best leuk om te doen, zo fout mogelijk platen uitzoeken en dan draaien.
Het heeft ook bijna allemaal dezelfde melodiequote:
Waarom om 1 uur dicht op vrijdag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
turksepizzadude gaat al om 1 uur dicht tegenwoordig maar hij wilde me nog wel helpen
licht weer aan, apparatuur weer aan, komen er 2 huppelkutjes op het licht af .... werden ze boos omdat ze niets meer van de frituur konden bestellen
Wat een toptentquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
turksepizzadude gaat al om 1 uur dicht tegenwoordig maar hij wilde me nog wel helpen
licht weer aan, apparatuur weer aan, komen er 2 huppelkutjes op het licht af .... werden ze boos omdat ze niets meer van de frituur konden bestellen
Hij zei toch net 23x broodje doner?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een toptentDe snackbar hier is ook al dicht, maar ik heb geen trek meer dat scheelt. Wat heb je gehaald?
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft ook bijna allemaal dezelfde melodie
middenmoot denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom om 1 uur dicht op vrijdag?
Is het een beetje zo'n wat nettere tent?
een broodje doner dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een toptentDe snackbar hier is ook al dicht, maar ik heb geen trek meer dat scheelt. Wat heb je gehaald?
ja er is er ook nog 1 die tot 3 uur open is maar daar kun je niet pinnen en dat durf ik mijn baas eigenlijk nog niet voor te zettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:12 schreef Specularium het volgende:
Sommige tenten die nu nog open zijn hier verdenk ik wel van poep op het broodje.
happensquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh OK kon zijn dat je toch voor iets anders was gegaan.
Ik zoek ze uit op of je het ook nuchter kan eten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja er is er ook nog 1 die tot 3 uur open is maar daar kun je niet pinnen en dat durf ik mijn baas eigenlijk nog niet voor te zetten
Was die niet bespaard gebleven, tijdens het bombardement?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, ik kwam even langs om het niveau succesvol te laten dalen.
nee die hadden al genoeg op denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die huppelkutjes bijvoorbeeld
Hoe ver moet jij lopen voor de donertent?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die huppelkutjes bijvoorbeeld
Die is best wel bekend. In dat genre.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef 99.999 het volgende:
Dit is ook wel een toppertje uit het genre
Elke shoarmatent hoort halve liters te hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die hadden al genoeg op denk ik
bovendien verkoopt hij geen drank
3 minuten of zo maar die is al dicht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ver moet jij lopen voor de donertent?
ik kijk altijd of ik er ook nuchter zou willen etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zoek ze uit op of je het ook nuchter kan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |