Waarom om 1 uur dicht op vrijdag?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
turksepizzadude gaat al om 1 uur dicht tegenwoordig maar hij wilde me nog wel helpen
licht weer aan, apparatuur weer aan, komen er 2 huppelkutjes op het licht af .... werden ze boos omdat ze niets meer van de frituur konden bestellen
Wat een toptentquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
turksepizzadude gaat al om 1 uur dicht tegenwoordig maar hij wilde me nog wel helpen
licht weer aan, apparatuur weer aan, komen er 2 huppelkutjes op het licht af .... werden ze boos omdat ze niets meer van de frituur konden bestellen
Hij zei toch net 23x broodje doner?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een toptentDe snackbar hier is ook al dicht, maar ik heb geen trek meer dat scheelt. Wat heb je gehaald?
Kloptquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft ook bijna allemaal dezelfde melodie
middenmoot denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom om 1 uur dicht op vrijdag?
Is het een beetje zo'n wat nettere tent?
een broodje doner dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een toptentDe snackbar hier is ook al dicht, maar ik heb geen trek meer dat scheelt. Wat heb je gehaald?
ja er is er ook nog 1 die tot 3 uur open is maar daar kun je niet pinnen en dat durf ik mijn baas eigenlijk nog niet voor te zettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:12 schreef Specularium het volgende:
Sommige tenten die nu nog open zijn hier verdenk ik wel van poep op het broodje.
happensquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh OK kon zijn dat je toch voor iets anders was gegaan.
Ik zoek ze uit op of je het ook nuchter kan eten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja er is er ook nog 1 die tot 3 uur open is maar daar kun je niet pinnen en dat durf ik mijn baas eigenlijk nog niet voor te zetten
Was die niet bespaard gebleven, tijdens het bombardement?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, ik kwam even langs om het niveau succesvol te laten dalen.
nee die hadden al genoeg op denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die huppelkutjes bijvoorbeeld
Hoe ver moet jij lopen voor de donertent?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor die huppelkutjes bijvoorbeeld
Die is best wel bekend. In dat genre.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef 99.999 het volgende:
Dit is ook wel een toppertje uit het genre
Elke shoarmatent hoort halve liters te hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die hadden al genoeg op denk ik
bovendien verkoopt hij geen drank
3 minuten of zo maar die is al dicht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ver moet jij lopen voor de donertent?
ik kijk altijd of ik er ook nuchter zou willen etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zoek ze uit op of je het ook nuchter kan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |