quote:
jij weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is nu de nacht van vrijdag op zaterdag.
Klopt, bijzonder fout inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat. Soort Drs P. maar dan helemaal fout.
Oh dan valt het weer meequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel wat erg, ik ken dit zelfs
Je moet wel heel ver heen zijn geweest om DAT op te zetten manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, bijzonder fout inderdaad. En dan heb je van die zenders die dan vanuit een schuur met hun zatte bek dat soort ellende uitzenden. Daar kan je dan sms'jes heen sturen met verzoekjes e.d. Gaat helemaal nergens over
Ik zal het ooit bij op Volle Toeren of zo gezien hebben denk ikquote:
Ach, je moet er de lol van inzien, lekker lachen om de muziek en de presentator die lekker lam aan het hannesen is. En dan ook reageert op sms'jes van luisteraars.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet wel heel ver heen zijn geweest om DAT op te zetten man
[..]
Ik zal het ooit bij op Volle Toeren of zo gezien hebben denk ikDit is de mindere broer van Henk Wijngaard volgens mij.
Dat laatste vooral niet neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, je moet er de lol van inzien, lekker lachen om de muziek en de presentator die lekker lam aan het hannesen is. En dan ook reageert op sms'jes van luisteraars.
Gewoon totaal niet serieus nemen
Wees gerust, deze was te lam om zichzelf serieus te nemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste vooral niet neeAl denk ik dat ze zichzelf wel heel serieus nemen. Ik heb het weleens gezien op tv, luisteren er 10 man of zo
Hehequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wees gerust, deze was te lam om zichzelf serieus te nemen
Ach daarom, en dan een berichtjes sturen en hopen dat ze de aangedragen bagger draaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehelijkt me best leuk om te doen, zo fout mogelijk platen uitzoeken en dan draaien.
Het heeft ook bijna allemaal dezelfde melodiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |