quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het gevecht nu al afgelopen
Mooie foto die Corrie zelf gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er weer zo'n plaatje uit 1406 in de OP?
Eerste hit op vechtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er weer zo'n plaatje uit 1406 in de OP?
Ja hoor. Heb je nog wat te vertellen dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk Zipportal.
Maar ben je nu klaar met je machogebral?
~ J. Vermeer
Ik geef 'm voer om ergens op te reageren. Maar ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Zo stel ik me zippy en johannes wel voor eigenlijk. Van die kwajongens.
Belletje lellen, ruitjes inkegelen, etc.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Zo stel ik me zippy en johannes wel voor eigenlijk. Van die kwajongens.
Van die pijltjes blazen van krantenpapier!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belletje lellen, ruitjes inkegelen, etc.
En dat een Zuid Amerikaans vergif er in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die pijltjes blazen van krantenpapier!
Ligt aan de UI van Johannes helaas.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
voor mijn gevoel gaat het hier nu over voetbal
En de puck gaat in het doel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
Je zegt maar wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ligt aan de UI van Johannes helaas.
Curare, nee dan gaat ie dood dat is niet de bedoeling he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat een Zuid Amerikaans vergif er in.
Nee over kwajongens, ben jij toch ook een beetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef sp3c het volgende:
oude bazen trokken in de tweede divisie (niveau mafkut) na 10 jaar zonder eigen hal nog steeds 900 toeschouwersquote:Assen Rams stopt met het spelen van ijshockey. De club staakt alle activiteiten tot het er eventueel ooit een nieuwe ijsbaan wordt gebouwd in Assen.
Dat laat de club weten. Assen Rams verloor tien jaar geleden de eigen hal en speelde sindsdien in eerst in Leeuwarden en later in Groningen. Vorig jaar werd voor negenhonderd toeschouwers halve finale in de Tweede Divisie werd gewonnen. Het team telde veel bekende namen uit het Nederlandse ijshockeyverleden, waaronder Tommie Speel, Theo Krüger en Fred Homburg. Supporters van Assen voerden toen al actie voor een nieuwe hal.
De hoge kosten en ongunstige trainingstijden zijn nu de reden waarom Assen nu de handdoek in de ring gooit. De kosten vallen extra hoog uit omdat de gemeente Assen beloftes over subsidie niet is nagekomen. Daardoor komt na 38 jaar voorlopig een einde aan het ijshockey in Assen. De club blijft echter hopen op een nieuwe ijshal.
http://www.ijshockey.com/item/2472/assen-rams-houdt-ermee-op
nee ik ben een baas en een heldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee over kwajongens, ben jij toch ook een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |