In de winter of in dit topic ... ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
Het topic waar we Bos z'n flatje vieren, toch?
doorhalen wat niet van toepassing isquote:
We vieren Bossie heel het jaar door.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
Het topic waar we Bos z'n flatje vieren, toch?
quote:
Trouwens om 11.10 uur een mooie kleine docu over de wereldbadeend op NED-1quote:
quote:
Ze verdienen wel gewoon de drie puntenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef borisz het volgende:
Man man man
Wat is dit slecht. Schiet de bal er eens in.
Mooi Bos..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Bos81 het volgende:
O ja hier mijn uitzichtvanaf december
[ afbeelding ]
Deze competitiequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef borisz het volgende:
Vitesse en Grunn mogen bepalen wie er koploper gaat worden
GVD. Wat een icoon.quote:
mijn eerste gedachte was: dat hij nog zo oud is geworden. Maar er is een groot muzikant heengegaan.quote:
die boom is precies de goede kant opgevallenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Ole het volgende:
zo even live de schade in de buurt bekijken
[ afbeelding ]
Ik moest een paar keer goed oppassen dat ik de weg niet op waaidequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef rubbereend het volgende:
werkdag maar flink ingekort vandaag, het was niet zo'n pretje in de kas
Vriend van me woont daar. Die zag hem zo vallenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die boom is precies de goede kant opgevallen
zetje geven en opgelost, boom opgeruimdquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Hij woont in het bruine huis precies bij de boom.
ik vond het allemaal leuker toen dat allemaal vooral in Amsterdam wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef borisz het volgende:
Wel weer lachen in Eindhoven met dat rapportje.
Zaltbommel op NED-3 en Philips is hier geboren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef borisz het volgende:
Wel weer lachen in Eindhoven met dat rapportje.
Ik durfde de laatste minuten niet meer te kijken. Stond in de keuken. Ik hoorde het gebeuren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tv tip, nu op Canvas een docu over de kwalificatie duels tussen België en Nederland voor het WK 86 ...
De terugmatch tonen ze volgende week blijkbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik durfde de laatste minuten niet meer te kijken. Stond in de keuken. Ik hoorde het gebeuren.
Ik kijk liever niet.
het is wel erg herkenbaar vanuit hier idd...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het allemaal leuker toen dat allemaal vooral in Amsterdam was
vooralsnog is het nog niet zo'n bloedbad als in Amsterdamquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is wel erg herkenbaar vanuit hier idd...
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog is het nog niet zo'n bloedbad als in Amsterdam
misschien moet je dat ook wel hebben in Eindhoven. Met Cocu heb je een prima trainer, ff dat nutteloze kader kwijt raken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog is het nog niet zo'n bloedbad als in Amsterdam
mwah zo nutteloos is het kader nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
misschien moet je dat ook wel hebben in Eindhoven. Met Cocu heb je een prima trainer, ff dat nutteloze kader kwijt raken.
Keje, hebben we ook al een tijd niet meer op TV gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah zo nutteloos is het kader nieten zo mediageil is ons kader gelukkig ook niet
Wij hebben geen Keje Molenaar die graag alles overal komt uitleggen en vervolgens een RvC samenstelt die klapt
Net zo stoer als z'n vader.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: mascotte neemt na schooltijd de stormschade op. En wat ging het hard, niet zo hard als bij borisz neem ik aan, maar voor Amsterdamse begrippen, tyfushard:
[ afbeelding ]
het is bij Ajax ook veel te rustigquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Keje, hebben we ook al een tijd niet meer op TV gezien.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: mascotte neemt na schooltijd de stormschade op. En wat ging het hard, niet zo hard als bij borisz neem ik aan, maar voor Amsterdamse begrippen, tyfushard:
[ afbeelding ]
wel eng, ik pakte mn fototoestel, en Axel ging direct zo staanquote:
Op de eilanden waaide het uiteindelijk net iets harderquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:47 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
tijden veranderenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eng, ik pakte mn fototoestel, en Axel ging direct zo staanSlotervaart is het nieuwe Zuid kennelijk ....
maar het ging hard vandaag, had echt een 25-1-90 flashback, niet normaal dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de eilanden waaide het uiteindelijk net iets harder
Slotervaart is best tof. Je moet niet verder westelijk komen...quote:
Jup. Heel veel bomen hebben het hier ook niet gered. 1tje is op een ijssalon gekomen. Gelukkig valt de schade hier relatief mee, dat had erger kunnen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het ging hard vandaag, had echt een 25-1-90 flashback, niet normaal dit.
hing hier een boom tegen de school naast het kinderdagverblijf van Roel. Verder heel veel grote takken uit bomen, in de straat hier heel goed gelijk een boom gekapt die instabiel was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Heel veel bomen hebben het hier ook niet gered. 1tje is op een ijssalon gekomen. Gelukkig valt de schade hier relatief mee, dat had erger kunnen zijn.
Ik woon gelukkig weer meer noordelijk ... Geen schade gezien , maar ik heb alle aanbevelingen om binnen te blijven op gevolgd.. Maar voor wat ik kan zien buiten ook geen bomen op autos of zo..quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Slotervaart is best tof. Je moet niet verder westelijk komen...
binnen blijven was echt een goed idee. wat ik heb gehoord en gezien: ik ben niet snel bang bij noodweer, maar ik liep eind van de ochtend niet op mn gemak buiten. Alles wat langsvloog, en dat geluid van die wind langs gebouwen en door bomen er bij, beangstigend, echt engquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig weer meer noordelijk ... Geen schade gezien , maar ik heb alle aanbevelingen om binnen te blijven op gevolgd.. Maar voor wat ik kan zien buiten ook geen bomen op autos of zo..
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
binnen blijven was echt een goed idee. wat ik heb gehoord en gezien: ik ben niet snel bang bij noodweer, maar ik liep eind van de ochtend niet op mn gemak buiten. Alles wat langsvloog, en dat geluid van die wind langs gebouwen en door bomen er bij, beangstigend, echt eng
Om eerlijk te zijn.. Ik werd pas tegen 1 uur wakkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
binnen blijven was echt een goed idee. wat ik heb gehoord en gezien: ik ben niet snel bang bij noodweer, maar ik liep eind van de ochtend niet op mn gemak buiten. Alles wat langsvloog, en dat geluid van die wind langs gebouwen en door bomen er bij, beangstigend, echt eng
dan heb je prima voldaan aan de veiligheidsinstructiesquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.. Ik werd pas tegen 1 uur wakkerAlles aan me voorbij gewaaid
ik heb altijd geleerd dat je sowieso niet teveel in Amsterdam moet komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Slotervaart is best tof. Je moet niet verder westelijk komen...
blijf jij vooral weg hier inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd dat je sowieso niet teveel in Amsterdam moet komen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
blijf jij vooral weg hier inderdaad
geintje natuurlijk, er staat altijd bier voor je klaar mocht je ooit eens stranden op station Lelylaanquote:
bookmark maaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
geintje natuurlijk, er staat altijd bier voor je klaar mocht je ooit eens stranden op station Lelylaan
wat is er zo raar aan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef borisz het volgende:
Blijf het een raar station vinden dat Lelylaan.
hopen dat MM wintquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Methodmich nog ? Zit vandaag als wedstrijdleider en verslagschrijver in de dug-out bij Ajax-ASWH.
Loopt een mooi topic over op het WijZijnVoetbal forum.
Hier post ie helaas alleen nog maar in MUZ. Anders had ik er hier ook een topic over geopend.
Goeiemorgen.
Ze hopen het onder de tien te houden.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hopen het onder de tien te houden.
Hun verzorger hoopt dat twee Ajacieden botsen. Kan ie het veld op om de Ajax-verzorger te helpen.
Iemand anders postte dat Mich in de 89e minuut het veld in moet rennen om een doelpoging van de lijn te koppen.quote:
is juist enorm handig voor de lokale bevolking in west. Prima OV verbinding zo met treinen naar CS, Schiphol en Zaandam, metrolijn rechtstreeks naar Ajaxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja, beetje overbodig zo tussen Schiphol en Sloterdijk
Ik miste de trein in Utrecht naar Amsterdam Centraal toen ik naar Ajax ging met Doc Golfert en Kamagurka. Durfde niet in te stappen. Wist niet zeker of het de juiste trein was. Stapte in de volgende. Vond het wel een vreemde trein. Bleek de touristentrein te zijn vanuit Oostenrijk. Gelukkig knipte geen conducteur m'n kaartje. Doc wachtte me scheldend op bij de Arena. Had nog naar me gezwaaid, van stap nou in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef borisz het volgende:
Ik ben 1x via Lelylaan op de VU gekomen. Ik was op Sloterdijk, maar de metro's reden toen niet. Via Lelylaan de bus genomen(62 volgens mij) en toen bij het Ziekenhuis uitgestapt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste grap van de ASWH'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |