quote:
Hier ook! Tijd vliegt voorbij he?

Loj, hopelijk helpt dat meegeven van een knuffel.
Juud, mooie foto!

Zit dat mutsje vast aan het truitje?
Omen, hoe voelt Riley zich vandaag? Hopelijk gaat het weer wat beter

Ah, ik lees verderop dat de koorts al gezakt is, fijn!
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Shandaly het volgende:Maar tja.. mama heeft een nieuwe cd (Ayreon - Theory of everything, super!!!

) en dus zit ik heel de avond muziek te luisteren, te fokken en candy crush saga te spelen... foute prioriteiten

*foute-prioriteiten-boks*

quote:
Hoe lief!

Ah, GotC, jasses, een borstontsteking. Dat lijkt me echt nasty. Hopelijk gaat het snel beter!
quote:
Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:Had eigenlijk verwacht dat ze de fles gewoon zou drinken en durfde het daarom wel aan. Dom van me
Ben benieuwd wat ze nu vannacht met haar slaap doet nu ze de hele avond wakker en overstuur geweest is.
Ik vind er echt helemaal niks doms aan hoor. Hoop niet dat je het jezelf kwalijk neemt, want dat is niet nodig joh!

Hoe ging het nou vannacht?
Spees, handige tip van dat knuffeltje aan de speen

LE: Saar kan altijd heel hard lachen om haar vader. Geloof dat papa een beetje haar held is. Gelukkig vindt ze mij ook heel lief

Alleen ben ik bij lange na niet zo grappig geloof ik

Fieder, wat naar van de dubbele oorontsteking!

Wat lijkt me dat ontzettend zielig. Helpen de verdovende druppeltjes een beetje? Oh, ja dus. Fijn

Cathmar, wat een knapperds! En de tijd vliegt écht

L0t, wat super cute!

Klinkt ook ontzettend druk allemaal. Gelukkig komt het einde van de ergste drukte in zicht

quote:
Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef Olf het volgende:Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek.

zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb

en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
Ik vond het ook -voornamelijk- geweldig. Maar het lijkt me idd een stuk minder chill de tweede keer. Niet per se minder leuk overigens, maar je hebt gewoon een stuk minder tijd om weer net zo relaxed te doen

Ben zelf heel benieuwd hoe dat gaat zijn.
Suiker, wat klinkt dat schattig met het dragen

Ik wil bij nummer twee ook meer gaan dragen

Oh, ik weet ineens ook niet zeker meer of ik Twinkle heb gefeliciteerd

Indien niet: alsnog van harte! Tot over een tijdje in het volgende topic

quote:
Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Kyara het volgende:Ah een dreumes.
Succes alvast

(zeker met een baby erbij straks... drama omdat je je zusje niet in de ogen mag prikken, drama omdat je geen speelgoed mag afpakken, drama omdat je een schone luier moet, drama omdat je niet in de afwasmachine mag, drama omdat je geen koekje krijgt ipv avondeten..... need I say more?)
Typisch dreumes gedrag dus?

Oh, het is nu al drama inderdaad wat schone luiers/afwasmachines/speelgoed-afpakken-dat-geen-speelgoed is

Afhankelijk van of ze ook nog moe is/honger heeft, is ze wel goed af te leiden (of niet dus

).
Ik sta wel versteld van het volume dat ze kan bereiken en haar decication als ze eenmaal besloten heeft dat ze het er ergens niet mee eens is :"+
Tally!
quote:
Bam!

Spirit, ik vond dat ook best eng! Maar wat kyara ook zegt, gelukkig worden die dingen snel zacht.
Suiker, Saar is ook totaal geen fan van de rijstwafels.