abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132598343
Kijk, dat zijn dan goede excuses die je kunt accepteren!

Maar ik zal wel ff eerlijk zijn. Ik heb net na een uur bezig te zijn geweest, Ow :'( (en ik :'( ) aan vriendje gegeven. Hij is zo moe, maar slaapt gewoon niet! En we kennen Ow nu goed genoeg om te weten dat t weer een zeer vervelende nacht gaat worden :'(

(Zo toen was ik ff niet positief! ;) :'( )
pi_132598405
Sterkte Loj... :*

(bij ons slaapt dreumes nu eindelijk na een heleboel drama)

te vroeg gejuicht -O- ;(
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:55:00 #128
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132598723
Och, wat een boel drama met die kleintjes, wij hebben het met Lientje ook wel gehad, vooral toen ze anderhalf was, een aantal weken achter elkaar drama met gaan slapen.

Loj, slaapt ie ook niet bij jullie in bed of in een draagzak, zodat je hem slapend weg kan leggen?
pi_132598767
Ik heb ook wel eens het idee dat ik het mezelf aandoe hoor... Zo had ik nu natuurlijk allang in bed kunnen liggen en kunnen slapen, want beide kinderen liggen al sinds 20:00 heerlijk te slapen... Maar tja.. mama heeft een nieuwe cd (Ayreon - Theory of everything, super!!! O+) en dus zit ik heel de avond muziek te luisteren, te fokken en candy crush saga te spelen... foute prioriteiten :@

Succes allemaal met de komende nacht! :*
pi_132598782
:* voor moeilijke nachten.

Hier ook een wakkere baby. Maar dan gezellig: hij buikschuift/tijgert van ons bed naar zn cosleeper en weer terug. O+
pi_132598952
Klinkt lief L-E

Shandaly, ik herken het wel hoor. Heb je eindelijk wat tijd om wat voor jezelf te doen en dat wil je dan niet slapend doorbrengen.....

J was om 20:30 ook al wakker. Nog even wat gedronken en toen weer naar bed.

En nu is het voor mij ook echt bedtijd

:O
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:05:36 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132599143
Wij gaan ook structureel te laat slapen, bijna altijd is het 23.30 of net iets later als ik het licht uit doe. Zo een keer in de week gaan we om 22.45 slapen, als D eens vroeg is met zijn voeding.

En dan ergens midden in de nacht een voeding en dan rond 06.00-06.30 de eerste voeding en dan is rond 07.00 Lientje wakker en soms al om 06.20 uur ofzo.... :')

Ik mag wel van Man op zat en zon na de eerste voeding nog even blijven liggen, hij staat dan op met Lientje en dan knuffel/kroel slaap ik wat met D tot de voeding van 08.30/09.00 uur en dan ga ik douchen en opstaan, zalig!!
pi_132599160
Shandaly, ik zou 32 uur werken met twee kindjes al niet trekken, laat staan de andere dingen die je opnoemt. Beetje gas terug nemen een idee?
pi_132599316
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Juud79 het volgende:
Och, wat een boel drama met die kleintjes, wij hebben het met Lientje ook wel gehad, vooral toen ze anderhalf was, een aantal weken achter elkaar drama met gaan slapen.

Loj, slaapt ie ook niet bij jullie in bed of in een draagzak, zodat je hem slapend weg kan leggen?
Nope, bij ons in bed wil hij niet slapen. De draagzak wil hij helemaal niet meer in :s .
Als we hem echt niet in slaap kregen deden we hem nog wel eens in de kinderwagen tot hij in een diepe slaap was. Eigenlijk is de kinderwagen sowieso de enige plek waar hij echt goed slaapt.

Maargoed, t is vriendje gelukt! Hij slaapt. Dus wij nu ook!
pi_132602275
Loj wat fijnst het je vriend gelukt is om ow in slaap te krijgen, wel sneu voor hem (en jullie) dat hij zon moeite had de slaap te pakken.
Ik vind het knap van jullie dat jullie nu wat makkelijker in de moeilijke nachten staan en makkelijker een flesje geven ofzo. Ik hoop dat dit uiteindelijk voor jullie allemaal de rust brengt die jullie s nachts nodig hebben, maar verandering heeft tijd nodig. (Maar dat weet je) :*

Gotc een borstontsteking wat vervelend. Kun je idd goed ziek van zijn (toen ik dat bij de oudste had had ik (vooral s nachts) geen puf om hem uit bed te halen voor de voeding, het idee alleen al dat ik op moest staan was al te veel. Dus dat deed manlief dan wel hoor)
Maar antibiotica werkt vaak snel en goed, en verdere tips waren al gegeven zag ik. Beterschap!

En nog even een knuffel voor iedereen die het de eerste tijd moeilijk had of heeft.

Cwen mijn eerste was ook een grote baby. Op een gegeven moment was ook de kinderwagenbak te klein voor hem en mijn buggy kon niet in ligstand (alleen een klein beetje platter als zit) heb toen een tijdje overbrugt met de maxicosi. Is ook niet de meest ideale oplossing maar het paste echt niet meer en ook wilde hij niet meer helemaal plat. Hij wilde rond kijken. Scheelt het wel dat ik geen hele lange wandelingen maakte elke dag (enkele uitzondering natuurlijk).
Denk dat hij ongeveer een half jaar was toen hij echt niet meer in de bak paste. Dus vond ik het nog wel te overbruggen op die manier. Als het nog eerder was dat het niet meer zou passen weet ik niet wat ik gedaan zou hebben.

Net naar een verjaardag geweest van vrienden en papa bleef thuis bij de kinderen (meenemen was niet echt een optie omdat Eline s avonds graag op de hand is en niet weggelegd wil worden en op het feest gerookt wordt dus ook haar niet in die ruimte wilde hebben)
Wat melk afgekolfd voor als ze al honger zou krijgen (zou thuis zijn voor de laatste voeding maar had al vroeg gegeten) man heeft alles geprobeerd maar ze wilde de fles niet en bleef maar huilen. Eerder heeft ze wel uit de fles gedronken maar dat was al weer even geleden.
Baal nu wel dat ze zo lang overstuur geweest is. Maar ja man had eerst alles geprobeerd voor hij mij belde natuurlijk en ik zat op een half uur rijden van huis vandaan.. ;(
Had eigenlijk verwacht dat ze de fles gewoon zou drinken en durfde het daarom wel aan. Dom van me
Deze week toch maar vaker gaan oefenen met de fles aangezien ik volgende week overdag de hele dag naar een training op het werk 'moet'

Ben benieuwd wat ze nu vannacht met haar slaap doet nu ze de hele avond wakker en overstuur geweest is.
pi_132607181
Tijd voor jezelf is zo herkenbaar. Maar toch probeer ik 1x per week echt op tijd naar bed te gaan. Niet dat wij skechtte slapers hebben. Maar ze zijn zo belachelijk vroeg wakker. Meestal 06.00 uur, soms 05.00 uur.

Mijn man mag vandaag uitslapen word kyan om 02.00 uur wakker wat hij nooit doet. Na een uur lag hij gekukkig weer te slapen.
Word peuter om 05.00 uur huilend wakker waardoor Kyan ook wakker werd -O-
En dat terwijl ik net weer een half uur sliep aangezien ik altijd zo slecht in slaap val.

Het word een lange dag.
pi_132607198
Juud, wat een superfoto! O+

Shandaly, dat klinkt hartstikke pittig! Kan me voorstellen dat let lastig is.

KJ :*

LE, succes maandag.

GotC, auw, borstontsteking klinkt heelnaar! Hopelijk gaat het snel beter. En dat genieten dat komt wel :*

Loj, hopelijk viel de nacht mee!

Hillie, kan me voorstellen dat je baalt. Wel lief dat je man alles heeft geprobeerd, maar zo sneu dat ze zo overstuur was. Heb je wel een goede nacht gehad?

Ik weet niet of het aan de storm ligt, maar hier een ruknacht, terwijl het juist wat beter leek te gaan. Hopelijk morgen verbetering dzn.

Oh, en LE, nog geen idee hoe groot Ellie nu is. Dinsdag weer cb en meten. Kleertjes is nu mt 62. Ze zou dus nog wel even door moeten kunnen, maar ik twijfel of we 6 maanden redden. Is er een minimum aan ruimte dat over moet zijn?
Home is where the O+ is...
  zondag 27 oktober 2013 @ 06:16:01 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607267
Je zult wel gaar zijn As... ik ben wel eens jaloers op mensen waarvan de baby tot 8 uur half 9 in de ochtend slaapt. Maar dit topic helpt wel relativeren. Silvijn is wel heel vaak vroeg of erg vroeg wakker, maar hij slaapt inmiddels tenminste door. Succes weer voor iedereen met gebroken nachten.
Oh en.nog even een :W naar Gulara, leuk dat je er weer bent! En fijn dat er wat meer balans begint te komen :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Spees_Eend op 27-10-2013 06:24:06 ]
pi_132607283
Volgens mij niet echt een minimum hoor. Beetje kijken naar je kind zolang die nog lekker ligt lijkt het me goed. Zo heb ik het toen tenminste gedaan.
Hier gukkig toch wel een goede nacht. 6 uur wakker nieuwe tijd. Niet slecht! Maar haar kennende leg ik haar dadelijk in de wieg en slaap ze nog door. Ze was ook al weer stil en in slaap voor ik naar het toilet geweest was, maar toch maar (slapend) gevoed..

Oh ja en een snotverkouden baby is erg sneu :{

Cwen balen ban je slechte nacht. Hoop dat het idd door de storm komt en dat het
morgen beter gaat.

As wat vervelend dat net op de dag dat je man uitslapen mag de kinderen zo aan het spoken zijn. Hopelijk is alles inclusief jou weer in slaap en mag je zelf ook nog even!
pi_132607298
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 05:46 schreef As1981 het volgende:
Tijd voor jezelf is zo herkenbaar. Maar toch probeer ik 1x per week echt op tijd naar bed te gaan. Niet dat wij skechtte slapers hebben. Maar ze zijn zo belachelijk vroeg wakker. Meestal 06.00 uur, soms 05.00 uur.

Mijn man mag vandaag uitslapen word kyan om 02.00 uur wakker wat hij nooit doet. Na een uur lag hij gekukkig weer te slapen.
Word peuter om 05.00 uur huilend wakker waardoor Kyan ook wakker werd -O-
En dat terwijl ik net weer een half uur sliep aangezien ik altijd zo slecht in slaap val.

Het word een lange dag.
Maar kun je ze dan niet rond 8 / 9 beiden weer naar bed brengen en zelf ook gaan liggen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132607315
Fijn he spees dat relativeren. Soms baal ik ook dat ze vroeg zijn hoor. Aan de andere kant hoef ik de oudste nooit wakker te maken voor school en slapen ze hier allebei op tijd.

Zes uur nieuwe tijd klinkt goed Hillie.
Kyan probeert nu weer te slapen, maar bij de oudste is wakker ook echt wakker. Die gaat pas vanavond weer naar bed. Kijk wel even of ik straks nog een uurtje kan slapen, maar we gaan ook nog zwemmen.
En ik mag niet echt klagen hoor. Meestal gaat manlief er uit dus vind ik dat hij soms ook mag blijvrn liggen. Het is niet zijn probleem dat ik zo slecht in slaap.
pi_132607321
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar kun je ze dan niet rond 8 / 9 beiden weer naar bed brengen en zelf ook gaan liggen?
De jongste wel, maar de oudste gaat dat dus echt niet meer doen.
pi_132607325
:* voor de slechte nachten
Herkenbaar om te laat op te blijven. Al ben ik gisteren wel op tijd naar bed gegaan.

Hier een goede nacht. Riley wordt nu net wakker. Dus die ga ik zo pakken. Hopelijk is de koorts gezakt
pi_132607343
Fijn dat ze in ieder geval goed geslapen heeft omen. Ik duim mee dat de koorts gezakt is.
  zondag 27 oktober 2013 @ 06:42:08 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607357
Hoop het ook, Omen.
pi_132607421
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 06:31 schreef As1981 het volgende:

[..]

De jongste wel, maar de oudste gaat dat dus echt niet meer doen.
Bummer :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132607456
Koorts is gezakt gelukkig :*
  zondag 27 oktober 2013 @ 07:12:43 #148
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607497
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 07:04 schreef Omentielvo het volgende:
Koorts is gezakt gelukkig :*
*O* ~:)
pi_132607568
Fijn zeg Omen *O*

Hier was ik dus eerdee wakker dan de kinderen |:( mja, productief dagje dan maar.
pi_132607598
Fijn Omen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')