Loj wat fijnst het je vriend gelukt is om ow in slaap te krijgen, wel sneu voor hem (en jullie) dat hij zon moeite had de slaap te pakken.
Ik vind het knap van jullie dat jullie nu wat makkelijker in de moeilijke nachten staan en makkelijker een flesje geven ofzo. Ik hoop dat dit uiteindelijk voor jullie allemaal de rust brengt die jullie s nachts nodig hebben, maar verandering heeft tijd nodig. (Maar dat weet je)
Gotc een borstontsteking wat vervelend. Kun je idd goed ziek van zijn (toen ik dat bij de oudste had had ik (vooral s nachts) geen puf om hem uit bed te halen voor de voeding, het idee alleen al dat ik op moest staan was al te veel. Dus dat deed manlief dan wel hoor)
Maar antibiotica werkt vaak snel en goed, en verdere tips waren al gegeven zag ik. Beterschap!
En nog even een knuffel voor iedereen die het de eerste tijd moeilijk had of heeft.
Cwen mijn eerste was ook een grote baby. Op een gegeven moment was ook de kinderwagenbak te klein voor hem en mijn buggy kon niet in ligstand (alleen een klein beetje platter als zit) heb toen een tijdje overbrugt met de maxicosi. Is ook niet de meest ideale oplossing maar het paste echt niet meer en ook wilde hij niet meer helemaal plat. Hij wilde rond kijken. Scheelt het wel dat ik geen hele lange wandelingen maakte elke dag (enkele uitzondering natuurlijk).
Denk dat hij ongeveer een half jaar was toen hij echt niet meer in de bak paste. Dus vond ik het nog wel te overbruggen op die manier. Als het nog eerder was dat het niet meer zou passen weet ik niet wat ik gedaan zou hebben.
Net naar een verjaardag geweest van vrienden en papa bleef thuis bij de kinderen (meenemen was niet echt een optie omdat Eline s avonds graag op de hand is en niet weggelegd wil worden en op het feest gerookt wordt dus ook haar niet in die ruimte wilde hebben)
Wat melk afgekolfd voor als ze al honger zou krijgen (zou thuis zijn voor de laatste voeding maar had al vroeg gegeten) man heeft alles geprobeerd maar ze wilde de fles niet en bleef maar huilen. Eerder heeft ze wel uit de fles gedronken maar dat was al weer even geleden.
Baal nu wel dat ze zo lang overstuur geweest is. Maar ja man had eerst alles geprobeerd voor hij mij belde natuurlijk en ik zat op een half uur rijden van huis vandaan..
Had eigenlijk verwacht dat ze de fles gewoon zou drinken en durfde het daarom wel aan. Dom van me
Deze week toch maar vaker gaan oefenen met de fles aangezien ik volgende week overdag de hele dag naar een training op het werk 'moet'
Ben benieuwd wat ze nu vannacht met haar slaap doet nu ze de hele avond wakker en overstuur geweest is.