SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 26-10-2013 21:55:33 ]
ja, waar is dat jaar gebleven? En hier ook gevoelens als 'had ik er niet meer van moeten genieten' en 'bij een volgende gaat het eerste jaar vast weer zo donker zijn'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Danicik wil van alles typen voor je maar heb geen idee wat.
Jawel, maar geen puf gehad om 's nachts te postenquote:
oh jakkes.. Daar kun je goed ziek van zijn idd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef GotC het volgende:
Juud wat een schitterende foto!![]()
Wb genieten..dat moet nog effe komen, als ik heel eerlijk ben. Borstvoeding valt me tegen en de kraamtranen om alles ook![]()
En net terug uit het ziekenhuis. Had de hele dag wat verhoging en een zere ks wond. Gelukkig is het 'maar' een borstontsteking, dus heb AB gekregen.
/ego
Ach.. de nachten vallen eigenlijk best mee... het is die baan van 32 uur, sport, huishouden en peuter overdag in combinatie met m'n perfectionisme wat het wat zwaar maaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef Loj het volgende:
Ik heb aan ook aan jou gedacht Shandaly. Maar ik vind het bij jou ook echt wel zwaar klinken!
Dus zwaar toch!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach.. de nachten vallen eigenlijk best mee... het is die baan van 32 uur, sport, huishouden en peuter overdag in combinatie met m'n perfectionisme wat het wat zwaar maakt
(Ben ook al twee weken niet meer zelf wezen zwemmen... incl bijbehorend schuldgevoel)
ik ben bijgelezen maar even geen puf om op iedereen te reageren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Shandaly het volgende:
Loj, ik vind het knap dat je er zo in staat. En fijn dat er lichtelijk verbetering in zit. Ondanks dat je er niet meer over post, denk ik nog veel aan je... met name 's nachtsen dan raap ik mezelf bij elkaar, en denk "zo slecht is het hier nog niet", en geef Femmetje met een glimlach wat te eten... Afgelopen nacht toch wel weer een nachtvoeding gehad, ben benieuwd wat de komende nacht, en de wintertijd gaat brengen...
Heb vanmiddag in ieder geval Lars met zijn beste vriendje uitgelaten in een indoor speeltuin. Die was kapot, dus ik hoop dat hij het extra uurtje gewoon lekker slaapt
Vanochtend voor het eerst met Femke naar het babyzwemmen geweest. Dat was leuk!Femke vond het geweldig, en ik vond het heerlijk om even wat tijd écht met haar door te brengen. (En de liedjes van de vlieger en de helicopter zijn een stuk leuker met 6 kilo ipv 16..
)
Omen, beterschap voor Riley! Fijn dat ze nog wel vrolijk is. En wat tof, die stapjes!!
Cwen, ik heb ook een Quinny Buzz, maar eigenlijk niet echt problemen met de afmeting... Femke past er nog prima in. Aan de andere kant heb ik de reiswieg overgenomen van mijn broer, en is ie dus van 2006... Misschien was het toen nog groter dan nu...
Het wordt echt leuker als ze iets groter worden he?
Leuk om weer van je te horen Gulara. Wat klink je lekker vrolijk! Veel plezier met zwemmen, dat is helemaal super
[..]
+1
Zou willen dat ik iets voor je kon doen, danic...
Hoe waren de pannenkoeken, f-r? Eerste echte uitje geslaagd?
AM, wat een lief filmpje! (Maar word je niet gek van dat geluid?)
Ook een (virtuele) knuffel voor jou, vencoDe eerste periode IS ook gewoon lastig.
[..]
Jawel, maar geen puf gehad om 's nachts te posten
KJ, ook al.. Wat zul je je schuldig voelen als je meisje aangeeft bang van je te worden... Hoopelijk helpen de vitaminen!
L-E, succes maandag!
Juud79, wat een schatje! Fijn dat je zo geniet!
Nope, bij ons in bed wil hij niet slapen. De draagzak wil hij helemaal niet meer in :s .quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Juud79 het volgende:
Och, wat een boel drama met die kleintjes, wij hebben het met Lientje ook wel gehad, vooral toen ze anderhalf was, een aantal weken achter elkaar drama met gaan slapen.
Loj, slaapt ie ook niet bij jullie in bed of in een draagzak, zodat je hem slapend weg kan leggen?
Maar kun je ze dan niet rond 8 / 9 beiden weer naar bed brengen en zelf ook gaan liggen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 05:46 schreef As1981 het volgende:
Tijd voor jezelf is zo herkenbaar. Maar toch probeer ik 1x per week echt op tijd naar bed te gaan. Niet dat wij skechtte slapers hebben. Maar ze zijn zo belachelijk vroeg wakker. Meestal 06.00 uur, soms 05.00 uur.
Mijn man mag vandaag uitslapen word kyan om 02.00 uur wakker wat hij nooit doet. Na een uur lag hij gekukkig weer te slapen.
Word peuter om 05.00 uur huilend wakker waardoor Kyan ook wakker werd![]()
En dat terwijl ik net weer een half uur sliep aangezien ik altijd zo slecht in slaap val.
Het word een lange dag.
De jongste wel, maar de oudste gaat dat dus echt niet meer doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar kun je ze dan niet rond 8 / 9 beiden weer naar bed brengen en zelf ook gaan liggen?
Bummerquote:Op zondag 27 oktober 2013 06:31 schreef As1981 het volgende:
[..]
De jongste wel, maar de oudste gaat dat dus echt niet meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |