abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132590266
Tnx voor de adviezen voor het kdv. Gesprek gaan we sowieso aan, heb afgesproken dat ik om 4 uur al kom voor de andere ouders. (Was ik misschien niet zo duidelijk in). T was gewoon meer een schok, ze vertelde wel de laatste paar keer dat hij 's ochtends wel verdrietig was, maar dat hij echt uren huilde was mij niet verteld. In ieder geval ga ik een knuf meegeven!

Cwen, dat was een van de redenen waarom ik toch voor een joolz had gekozen... Maar wel stom :(
En ben benieuwd naar Ellie morgen ;)

Gulara, ik heb genoten van je post! Had Pi verhalen gemist de afgelopen week O+

Fr. Hoe was je eerste echte uitje met Sac?

En :* voor iedereen die ik vergeet.

Kennen jullie trouwens dat verhaal van mama die een uur in de keuken staat om lekker te koken voor d'r kind --> hij moest t niet ;)

En een beloofde slaapupdate in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 26-10-2013 21:55:33 ]
pi_132591147
Loj. Fijn dat je het op deze manier kan accepteren. En een paar betere nachten doet wonderen. Ik blijf met je meeleven. Of je nou wel of niet update :*

Gulara fijn om weer van je te horen. Ik gad je gemist :*

Riley had net 38,6. En ze is iets sneller verdrietig. Maar nog steeds overwegend vrolijk. Ik heb haar net een flesje gegeven en op bed gelegd. Ze viel meteen in slaap. Arm moppie
pi_132592149
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1

Ook al aan het aftellen? ;)
ja, waar is dat jaar gebleven? En hier ook gevoelens als 'had ik er niet meer van moeten genieten' en 'bij een volgende gaat het eerste jaar vast weer zo donker zijn'
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_132592255
:* voor Riley!

Oei bijna dreumesen!
pi_132593145
Loj, respect voor jullie. Je kan dag in dag uit gaan klagen over je gebroken nachten, je hebt er alle reden toe!, maar daar zijn jullie als gezin niet mee geholpen. Acceptatie helpt. En er komen betere tijden, misschien niet morgen of over een week, maar ooit.. ooit gaat het beter! :)

Sterkte voor Riley!

Cwen, hoe lang is Ellie nu? Ze hebben op zich niet veel ruimte nodig in die bak he..
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:11:48 #106
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132593957
Ik geniet eigenlijk pas sinds een week of drie echt elke dag. De periode ervoor was wisselend, D was vaak onrustig, veel aan het huilen en iedereen moest wennen aan ons nieuwe leven. Lientje aan minder aandacht, ik aan het verdelen van aandacht en zorg en manlief was veel aan het werk en dan is thuis twee kleintjes ook best pittig.

De afgelopen 3/4 weken gaat het soepel, hij lacht, eet, speelt, slaapt en kletst. Huilen doet ie heel soms even eind vd dag, maar dan is de doek voldoende om hem er doorheen te helpen.
Hij is geland op aard en past nu eindelijk in zijn velletje roepen we dan.... O+

Eind van de week weer zijn maandelijkse check-up, ik ben eigenlijk benieuwd hoe lang ik nog in het ziekenhuis moet blijven langskomen, want ik vind dat het zo goed met hem gaat. Ik geniet me suf, zo met mijn twee ukjes, ben zo blij met ze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132594072
Oh Juud wat een geweldige foto O+
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:15:21 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132594106
Juud wat ziet hij er geweldig uit!
pi_132594121
Juud wat ziet ie er goed uit O+
pi_132594144
Een maandelijkse checkup klinkt me als veel in de oren Juud. Hier was het elk kwartaal, waarbij we een afspraak tussendoor mogen overslaan omdat het goed gaat. Maar ze zullen wel voor elke termijn een ander te volgen traject hebben. :)

Die foto is geweldig ja O+
pi_132594299
Loj :* wat staan jullie er dapper in!

Juud geweldig mannetje! Super schattige foto O+

Oh zielige Riley. Hopelijk doet een nachtje slapen haar goed.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:21:19 #112
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132594362
Ik vind het ook zo'n mooie foto, het is echt hoe hij is. Een heel lief/zacht vriendelijk ventje.
Hij kan ook schaterlachen als ik hem kietel, sinds een paar dagen. O+
pi_132594461
Loj, ik vind het knap dat je er zo in staat. En fijn dat er lichtelijk verbetering in zit. Ondanks dat je er niet meer over post, denk ik nog veel aan je... met name 's nachts :@ en dan raap ik mezelf bij elkaar, en denk "zo slecht is het hier nog niet", en geef Femmetje met een glimlach wat te eten... Afgelopen nacht toch wel weer een nachtvoeding gehad, ben benieuwd wat de komende nacht, en de wintertijd gaat brengen...

Heb vanmiddag in ieder geval Lars met zijn beste vriendje uitgelaten in een indoor speeltuin. Die was kapot, dus ik hoop dat hij het extra uurtje gewoon lekker slaapt ;)

Vanochtend voor het eerst met Femke naar het babyzwemmen geweest. Dat was leuk! O+ Femke vond het geweldig, en ik vond het heerlijk om even wat tijd écht met haar door te brengen. (En de liedjes van de vlieger en de helicopter zijn een stuk leuker met 6 kilo ipv 16.. ;))

Omen, beterschap voor Riley! Fijn dat ze nog wel vrolijk is. En wat tof, die stapjes!!

Cwen, ik heb ook een Quinny Buzz, maar eigenlijk niet echt problemen met de afmeting... Femke past er nog prima in. Aan de andere kant heb ik de reiswieg overgenomen van mijn broer, en is ie dus van 2006... Misschien was het toen nog groter dan nu...
Het wordt echt leuker als ze iets groter worden he? O+

Leuk om weer van je te horen Gulara. Wat klink je lekker vrolijk! Veel plezier met zwemmen, dat is helemaal super O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic :* ik wil van alles typen voor je maar heb geen idee wat.
+1
Zou willen dat ik iets voor je kon doen, danic... :*

Hoe waren de pannenkoeken, f-r? Eerste echte uitje geslaagd?

AM, wat een lief filmpje! (Maar word je niet gek van dat geluid?)

Ook een (virtuele) knuffel voor jou, venco :* De eerste periode IS ook gewoon lastig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 07:20 schreef danic het volgende:
Geen nachtbrakers? Wat fijn zeg!
Jawel, maar geen puf gehad om 's nachts te posten ;)

KJ, ook al.. Wat zul je je schuldig voelen als je meisje aangeeft bang van je te worden... Hoopelijk helpen de vitaminen! :*

L-E, succes maandag!

En die nare verhalen... bah! Krijg er kippenvel van. Hoorde vanmiddag ook weer zo'n verhaal, vader van twee jonge kindjes op z'n brommer aangereden door een vrachtwagen, 2 weken in coma, en nu wel wakker, maar geen idee hoe veel en wat voor hersenletsel.. bah...

Juud79, wat een schatje! Fijn dat je zo geniet!
pi_132594531
Hij ziet er ook echt heel lief uit Juud! O+
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:32:14 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132594847
Juud wat een schitterende foto! O+

Wb genieten..dat moet nog effe komen, als ik heel eerlijk ben. Borstvoeding valt me tegen en de kraamtranen om alles ook :+
En net terug uit het ziekenhuis. Had de hele dag wat verhoging en een zere ks wond. Gelukkig is het 'maar' een borstontsteking, dus heb AB gekregen.
/ego :@
pi_132595115
Oh bah Gotc, volgens mij kun je daar flink ziek van zijn hoor, klinkt rot!

Genieten.. ik weet niet wanneer dat is gekomen hier. De eerste tijd was aan de ene kant enorm hectisch, het was overleven, weer op aarde komen na alles wat er was gebeurd. Tegelijkertijd zijn we ons elk moment van elke dag bewust geweest van dat we beide door het oog van de naald zijn gekropen, dus naast alle hectiek was er enorme dankbaarheid en een ultiem gevoel van geluk omdat we er nog waren. En hoewel het mij mentaal niet zo heel goed gaat, ben ik zooo blij met mijn gezin, zo verliefd. Dus hier hoeft het een het ander niet uit te sluiten.. genieten en strugglen kan naast elkaar bestaan. :)
pi_132595350
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef GotC het volgende:
Juud wat een schitterende foto! O+

Wb genieten..dat moet nog effe komen, als ik heel eerlijk ben. Borstvoeding valt me tegen en de kraamtranen om alles ook :+
En net terug uit het ziekenhuis. Had de hele dag wat verhoging en een zere ks wond. Gelukkig is het 'maar' een borstontsteking, dus heb AB gekregen.
/ego :@
oh jakkes.. Daar kun je goed ziek van zijn idd.
goed je borst legen, warmen voor en koelen na het voeden, masseren met de achterkant van een elektrische tandenborstel.. Misschien weet je het allemaal al, maar liever dubbel tips dan niet leek me.. ;)

Juud, wat een mooi menneke. Hj kijkt ook best tevreden <3
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_132595962
Danic, ook een :* voor jou, las pas net je verhaal!

Ik heb aan ook aan jou gedacht Shandaly. Maar ik vind het bij jou ook echt wel zwaar klinken!

Juud, wat een schatje! En wow maandelijks terug komen, dat is wel veel. Ook hier was t om t kwartaal tot een jaar. Na een half jaar hadden ze gezegd nog 1x, maar omdat hij zo met z'n verkoudheid en alles zit wilden ze hem toch nog met een jaar ook nog zien.

Genieten, vanaf het moment dat hij thuis kwam heb ik genoten. Maar in t ziekenhuis geen moment. :'(

Sterkte GotC!
pi_132596258
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef Loj het volgende:
Ik heb aan ook aan jou gedacht Shandaly. Maar ik vind het bij jou ook echt wel zwaar klinken!
Ach.. de nachten vallen eigenlijk best mee... het is die baan van 32 uur, sport, huishouden en peuter overdag in combinatie met m'n perfectionisme wat het wat zwaar maakt ;)
(Ben ook al twee weken niet meer zelf wezen zwemmen... incl bijbehorend schuldgevoel :@)
pi_132596384
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ach.. de nachten vallen eigenlijk best mee... het is die baan van 32 uur, sport, huishouden en peuter overdag in combinatie met m'n perfectionisme wat het wat zwaar maakt ;)
(Ben ook al twee weken niet meer zelf wezen zwemmen... incl bijbehorend schuldgevoel :@)
Dus zwaar toch!
:*

(Oei, dat zwemmen ken ik ook, ik ben ook al 2 weken niet geweest, vooral omdat ik dan pas om 10 uur thuis ben ;) :@ )
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:12:58 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132596631
Zwemmen, of uberhaupt een leven naast mijn kinders..... _O-
Dat heb ik dus gewoon niet he, komt wel weer, ooit.... O-)
pi_132597304
Loj :* ik hou me altijd maar vast aan de gedachte dat het slapen echt ooit beter gaat, en er verder niet teveel bij stilstaan werkt voor mij ook het beste.
En van de week heb ik ineens een keertje vier uur aan een stuk kunnen slapen. *O*
pi_132597480
Ja heerlijk dan opeens he! Dat had ik dus afgelopen week opeens 2x (maar de laatste twee nachten was t weer max 2 uur :s
pi_132597916
De nachten er na was het inderdaad weer om het uur/ om de twee uur. Maar dat lag vast aan de doorkomende tandjes.
pi_132598110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef Shandaly het volgende:
Loj, ik vind het knap dat je er zo in staat. En fijn dat er lichtelijk verbetering in zit. Ondanks dat je er niet meer over post, denk ik nog veel aan je... met name 's nachts :@ en dan raap ik mezelf bij elkaar, en denk "zo slecht is het hier nog niet", en geef Femmetje met een glimlach wat te eten... Afgelopen nacht toch wel weer een nachtvoeding gehad, ben benieuwd wat de komende nacht, en de wintertijd gaat brengen...

Heb vanmiddag in ieder geval Lars met zijn beste vriendje uitgelaten in een indoor speeltuin. Die was kapot, dus ik hoop dat hij het extra uurtje gewoon lekker slaapt ;)

Vanochtend voor het eerst met Femke naar het babyzwemmen geweest. Dat was leuk! O+ Femke vond het geweldig, en ik vond het heerlijk om even wat tijd écht met haar door te brengen. (En de liedjes van de vlieger en de helicopter zijn een stuk leuker met 6 kilo ipv 16.. ;))

Omen, beterschap voor Riley! Fijn dat ze nog wel vrolijk is. En wat tof, die stapjes!!

Cwen, ik heb ook een Quinny Buzz, maar eigenlijk niet echt problemen met de afmeting... Femke past er nog prima in. Aan de andere kant heb ik de reiswieg overgenomen van mijn broer, en is ie dus van 2006... Misschien was het toen nog groter dan nu...
Het wordt echt leuker als ze iets groter worden he? O+

Leuk om weer van je te horen Gulara. Wat klink je lekker vrolijk! Veel plezier met zwemmen, dat is helemaal super O+

[..]

+1
Zou willen dat ik iets voor je kon doen, danic... :*

Hoe waren de pannenkoeken, f-r? Eerste echte uitje geslaagd?

AM, wat een lief filmpje! (Maar word je niet gek van dat geluid?)

Ook een (virtuele) knuffel voor jou, venco :* De eerste periode IS ook gewoon lastig.

[..]

Jawel, maar geen puf gehad om 's nachts te posten ;)

KJ, ook al.. Wat zul je je schuldig voelen als je meisje aangeeft bang van je te worden... Hoopelijk helpen de vitaminen! :*

L-E, succes maandag!

Juud79, wat een schatje! Fijn dat je zo geniet!
ik ben bijgelezen maar even geen puf om op iedereen te reageren.

Ik doe dus even een +1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')