Loj, ik vind het knap dat je er zo in staat. En fijn dat er lichtelijk verbetering in zit. Ondanks dat je er niet meer over post, denk ik nog veel aan je... met name 's nachts

en dan raap ik mezelf bij elkaar, en denk "zo slecht is het hier nog niet", en geef Femmetje met een glimlach wat te eten... Afgelopen nacht toch wel weer een nachtvoeding gehad, ben benieuwd wat de komende nacht, en de wintertijd gaat brengen...
Heb vanmiddag in ieder geval Lars met zijn beste vriendje uitgelaten in een indoor speeltuin. Die was kapot, dus ik hoop dat hij het extra uurtje gewoon lekker slaapt

Vanochtend voor het eerst met Femke naar het babyzwemmen geweest. Dat was leuk!

Femke vond het geweldig, en ik vond het heerlijk om even wat tijd écht met haar door te brengen. (En de liedjes van de vlieger en de helicopter zijn een stuk leuker met 6 kilo ipv 16..

)
Omen, beterschap voor Riley! Fijn dat ze nog wel vrolijk is. En wat tof, die stapjes!!
Cwen, ik heb ook een Quinny Buzz, maar eigenlijk niet echt problemen met de afmeting... Femke past er nog prima in. Aan de andere kant heb ik de reiswieg overgenomen van mijn broer, en is ie dus van 2006... Misschien was het toen nog groter dan nu...
Het wordt echt leuker als ze iets groter worden he?

Leuk om weer van je te horen Gulara. Wat klink je lekker vrolijk! Veel plezier met zwemmen, dat is helemaal super

quote:
+1
Zou willen dat ik iets voor je kon doen, danic...

Hoe waren de pannenkoeken, f-r? Eerste echte uitje geslaagd?
AM, wat een lief filmpje! (Maar word je niet gek van dat geluid?)
Ook een (virtuele) knuffel voor jou, venco

De eerste periode IS ook gewoon lastig.
quote:
Jawel, maar geen puf gehad om 's nachts te posten

KJ, ook al.. Wat zul je je schuldig voelen als je meisje aangeeft bang van je te worden... Hoopelijk helpen de vitaminen!

L-E, succes maandag!
En die nare verhalen... bah! Krijg er kippenvel van. Hoorde vanmiddag ook weer zo'n verhaal, vader van twee jonge kindjes op z'n brommer aangereden door een vrachtwagen, 2 weken in coma, en nu wel wakker, maar geen idee hoe veel en wat voor hersenletsel.. bah...
Juud79, wat een schatje! Fijn dat je zo geniet!