Heb je al een (groot) speenknuffeltje of speendoek aan de speen vastgemaakt? Dat maakte bij ons wel het verschil tussen kwijtraken en bijhoudenquote:Op zondag 27 oktober 2013 07:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik even meeklagen? Nadat Isa 3 nachten op rij van 7 tot 6 heeft geslapen, heeft ze vannacht blijkbaar alles ingehaald. Een late avondvoeding en toen om 4 uur weer een voeding en om half 8 weerTussendoor natuurlijk vooral niet rustig slapen
We hebben de klamboe om haar bed weggehaald ivm opeetgevaar en nu vliegen haar spenen continu uit bed
+1quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:01 schreef L-E het volgende:
Ik krijg een beleefd glimlachje als ik de kamer binnen kom. Oh hai, its you again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de kant waar geen muur staat hang ik altijd een dekentje over de helft van de zijkant van het ledikant heen, want anders is er wat teveel licht voor hem. Dat stop ik aan de binnenkant in. Maar F gaat wel meteen slapen als ik hem neer leg dus ik leg zijn kleertjes soms zelfs aan zijn voeteneind in bed. Misschien dat I wel met het dekentje zou gaan spelen.. maar het helpt natuurlijk wel om dingen binnen te houdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
L0t, wat een lekker ding!Ik dacht eerst dat eerst lievers was dan zon tandeloos bekkie wat je aangrijnst, maar tandjes zijn ook echt ontzettend cute!
Spees, leuke tip hoor. Heb meteen zo'n spenenbeest vastgemaakt, en inderdaad! Speen blijft netjes in bed. Helaas vindt Isa het vreselijk interessant dat er nu iets aan haar speen zit en vindt ze het machtig om steeds via dat ding de speen uit haar mond te trekkenEr wordt dus nog steeds niet geslapen
Herkenbaar, maar dat duurde hier maar een halve dag ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
L0t, wat een lekker ding!Ik dacht eerst dat eerst lievers was dan zon tandeloos bekkie wat je aangrijnst, maar tandjes zijn ook echt ontzettend cute!
Spees, leuke tip hoor. Heb meteen zo'n spenenbeest vastgemaakt, en inderdaad! Speen blijft netjes in bed. Helaas vindt Isa het vreselijk interessant dat er nu iets aan haar speen zit en vindt ze het machtig om steeds via dat ding de speen uit haar mond te trekkenEr wordt dus nog steeds niet geslapen
Vervang zusje voor katquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef Suikertante het volgende:
Of wacht, één kind is eigenlijk ook best leuk!
Vertrouw op je kind. Soepstengel wordt snel zacht door speeksel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Even hoor, m'n kind is een soepstengel aan het weghakken. Ik vind het doodeng, maar mag niet zeuren van m'n man want "ze vindt het leuk!"
Help
Ohja, en dat zijn er vierquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Vervang zusje voor kat![]()
(of je zorgt gewoon dat die fase voorbij is voordat er een volgende komt. maar dan heb je vast weer andere "problemen")
Hier ook! Tijd vliegt voorbij he?quote:
*foute-prioriteiten-boks*quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Shandaly het volgende:
Maar tja.. mama heeft een nieuwe cd (Ayreon - Theory of everything, super!!!) en dus zit ik heel de avond muziek te luisteren, te fokken en candy crush saga te spelen... foute prioriteiten
Hoe lief!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef L-E het volgende:
hij buikschuift/tijgert van ons bed naar zn cosleeper en weer terug.
Ik vind er echt helemaal niks doms aan hoor. Hoop niet dat je het jezelf kwalijk neemt, want dat is niet nodig joh!quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat ze de fles gewoon zou drinken en durfde het daarom wel aan. Dom van me
Ben benieuwd wat ze nu vannacht met haar slaap doet nu ze de hele avond wakker en overstuur geweest is.
Ik vond het ook -voornamelijk- geweldig. Maar het lijkt me idd een stuk minder chill de tweede keer. Niet per se minder leuk overigens, maar je hebt gewoon een stuk minder tijd om weer net zo relaxed te doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef Olf het volgende:
Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek.zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb
en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
Typisch dreumes gedrag dus?quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Kyara het volgende:
Ah een dreumes.
Succes alvast
(zeker met een baby erbij straks... drama omdat je je zusje niet in de ogen mag prikken, drama omdat je geen speelgoed mag afpakken, drama omdat je een schone luier moet, drama omdat je niet in de afwasmachine mag, drama omdat je geen koekje krijgt ipv avondeten..... need I say more?)
Bam!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
F kan bíjna op handen en knieën zitten. Soms even. Een seconde. Volgende week loopt ie denk ik!
Oeh, ik reed van de week bijna een baardagaam omver met m'n fiets.quote:
+1 Twinkle. L werd om 4 uur wakker ipv 5 uur maar viel daarna weer in slaap. Misschien kunnen we door de oorontsteking mooi op schema komen; geluk bij een ongeluk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:08 schreef Kyara het volgende:
Ik weet niet eens of ik Twinkle nu al gefeliciteerd het met haar dreumes. Kom je nog langs met een afscheidsspam?
Wij zitten qua tijden weer helemaal op schema
Wat gaaf zo'n babybioscoop! Welke film?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Gulara het volgende:
Oeh, ik reed van de week bijna een baardagaam omver met m'n fiets.![]()
En toen moest ik aan je denken!![]()
Lactulose had ik toen op doktersrecept weet eigenlijk niet of dat zo verkrijgen isquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
suiker staat jullie huis te koop?
Lot mooie foto
cathmar je duo al bijna 1 dat gaat snel zeg.
rijstwafels werden hier ook niet gewaardeerd maar de baby/dreumes puberteit hebben wij bij Ean niet gehad en peuterpuberteit hakt er nu wel hard in.
Ik leng de flessen al aan met extra water. Ik had gisteren bij het kv al gekeken voor lactulose maar dat verkochten ze niet. Wel molkosan maar dat doen we maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |