abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132607670
Mag ik even meeklagen? Nadat Isa 3 nachten op rij van 7 tot 6 heeft geslapen, heeft ze vannacht blijkbaar alles ingehaald. Een late avondvoeding en toen om 4 uur weer een voeding en om half 8 weer ;( Tussendoor natuurlijk vooral niet rustig slapen :O We hebben de klamboe om haar bed weggehaald ivm opeetgevaar en nu vliegen haar spenen continu uit bed :')
Sarcasme. Herken het.
  zondag 27 oktober 2013 @ 07:56:49 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607679
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 07:55 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik even meeklagen? Nadat Isa 3 nachten op rij van 7 tot 6 heeft geslapen, heeft ze vannacht blijkbaar alles ingehaald. Een late avondvoeding en toen om 4 uur weer een voeding en om half 8 weer ;( Tussendoor natuurlijk vooral niet rustig slapen :O We hebben de klamboe om haar bed weggehaald ivm opeetgevaar en nu vliegen haar spenen continu uit bed :')
Heb je al een (groot) speenknuffeltje of speendoek aan de speen vastgemaakt? Dat maakte bij ons wel het verschil tussen kwijtraken en bijhouden :+
pi_132607683
As, wat een vroege vogels heb jij!

Omen, gelukkig maar :)
pi_132607685
Owww Spees O+ O+ Waarom denk ik daar zelf nou niet aan???
Sarcasme. Herken het.
  zondag 27 oktober 2013 @ 07:58:32 #155
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607689
Omdat FOK!
pi_132607702
Zijn jullie babies ook zo verliefd op hun papa? Hier wel, ik vind het zo fantastisch, zo ubercute O+ Het maakt niet uit wat we aan het doen zijn, als papa in de buurt komt stoppen we wat we doen en gaat hij hem compleet verliefd aan zitten staren, helemaal dromerig, om dan enorm te gaan lachen als papa contact met hem maakt. O+

Ik krijg een beleefd glimlachje als ik de kamer binnen kom. Oh hai, its you again. :')
pi_132607718
Hetzelfde hier! Papa is alles, mama is Eem goede tweede keus!

Wij wilden zo ook gaan zwemmen, maar meneer was om 5 uur wakker (nieuwe tijd) en heeft net een half uurtje geslapen maar loopt nu nog steeds te gapen. Hij heeft nog een uur om wat slaap in te halen, anders wordt t geen zwemmen :(
pi_132607771
Klinkt super lief LE! Isa vindt ons allebei tof, hoewel ze mij meer in de gaten houdt. Lachen doet ze vooral bij man, omdat die zo wild met haar speelt. Vindt ze geweldig :)
Sarcasme. Herken het.
pi_132607819
Twinkle wat goed! Wat gaat dat dan hard opeens zeg! Ik kan me dat nog helemaal niet zo voorstellen O+
Danic :* goed dat je met iemand gaat praten.
KJ ik ben benieuwd of die vitamines gaan helpen. :*
Ik vind het zo fijn dat iedereen hier zo open is. Dat het soms gewoon heel moeilijk is en niet altijd leuk. En dat die eerste weken/ maanden gewoon superzwaar zijn. Dat vind ik in het 'echte leven' nog vaak taboe.
Loj wat goed dat Ow kan zitten! En wat 'naar' van het kdv. Misschien kunnen ze idd meer doen wat jullie ook doen? Jullie zijn goed bezig met het slapen ^O^ :*
Arme Riley, beterschap. FIjn dat de koorts gezakt is.
Gulara leuk om te lezen O+
Juud O+ zo schattig! hopelijk is de checkup goed
GotC beterschap, doet zo'n zeer!! :X

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 08:01 schreef L-E het volgende:
Ik krijg een beleefd glimlachje als ik de kamer binnen kom. Oh hai, its you again. :')
+1 :'( en O+ tegelijkertijd...

L is flink ziek :'( dubbele oorontsteking. Vrijdagavond naar de hap geweest; even aankijken. De nacht van vrijdag op zaterdag heeft hij non-stop gekrijst. Zaterdag begon hij ook zn flessen uit te spugen. Toen zijn we maar weer terug gegaan naar de hap en na lang zeuren toch een ab-kuur gekregen. Ook heb ik verdovende druppeltjes gehaald. Vannacht mocht hij bij papa en mama in bed. O+ Hij heeft rustig geslapen maar ik niet :') Arm ventje
pi_132607850
Mag ik even binnenvallen met een foto, zonder bij te lezen? Jawel toch he?

Ik kan nl niet geloven dat we over 17 dagen twee feestjes hebben hier O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Cathmar op 27-10-2013 11:56:09 ]
Met een meidenkwartet
pi_132607880
Loj wat fijn dat je vriend ow in slaap kreeg.
Shandaly je werk + zorg klinken erg druk, minder werken een optie.

Hillie hoe ging de nacht?
Gotc borstontsteking auwa heb je koolbladeren in huis?

Beterschap voor L hoe gaat het nu fierder?

Het eerste uitje ging mwah het begon goed, ean helemaal in d'r sas maar daarna een krijsende sac die niet stil te krijgen was. Thuis ook niet. Ze had duidelijk pijn. We zijn tot 02:00 bezig geweest en uiteindelijk uit pure wanhoop een paracetamol gegeven. Ik heb een tijdje nutritron gegeven i.v.m. Spugen maar er kwam telkens geen poep 1 dag en een dag later heel harde keutels. Nu sinds 2 dagen gestopt wel een spugende sac weer maar vanmorgen poepexplosie. Nu heb ik geen idee wat te doen.

Mijn moeder zei een druppeltje olie door d'r fles maar volgens mij wordt dat afgeraden.
  zondag 27 oktober 2013 @ 08:40:09 #162
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132607925
Lastig FR, ik zou ook geen andere oplossing weten. Maandag ff CB bellen?

Fieder wat sneu zeg ;( fijn dat je uiteindelijk antibiotica hebt gekregen. Hopelijk slaat het (snel) aan.
pi_132607952
Cathmar O+ O+ O+ wat een geweldige foto

Fr balen dat het toch in huilen eindigde. Olie door de fles heeft geloof ik weinig zin omdat het aan de fles blijft kleven. Moeilijk hoor, het is of spugen of verstopt zitten en dat zijn beiden geen opties...
Lactulose werk hier iig heel goed tegen verstopping.

L lijkt alweer wat opgeknapt. De hoge koorts is iig gezakt naar 38,5. De verdovende oordruppels werken volgens mij heel goed! Echt een aanrader wat mij betreft.
En kan een kuur zo snel aanslaan? Vorige keer knapte hij na zn kuur de volgende dag al op. Maar kan ook toeval zijn.
Hij is nu bij oma en ik ga even slapen O+
pi_132607971
Ik haak maar weer eens een keer aan hier :).

Allereerst: Twinkle van harte gefeliciteerd met je dreumes!! *O* *O* Gewoon een JAAR alweer, wtf! Een hele fijne dag gewenst! Krijgen we nog een fotospam? ;)

Hoop slechte nachten hier, slaapgebrek is heel vervelend :* Het is gelukkig allemaal maar tijdelijk, komt goed! Hier vanaf haar geboorte elke nacht tussen 0.00 en 7.00 zo'n 2-6 nachtvoedingen, maar omdat ze bij ons in bed slaapt kost het me vrij weinig moeite, hop ff aanleggen en doorslapen. Blijkbaar heeft ze er nog heel erg behoefte aan, dat ga ik haar niet ontzeggen.

Riley, wat ga je hard! Het wordt echt een grote meid zo O+

Danic, wat rot dat je je zo voelt, wat hormonen al niet met je kunnen doen he.. Verder geen tips, hopelijk kan de ha of iemand anders je uit je dal helpen :*

Loj, ik denk dat jullie echt heel knap bezig zijn. Ook al gaat het nog niet heel veel beter, een andere mindset kan al zoveel schelen. Dat je niet in het negatieve blijft hangen. Jammer van het kdv zeg, misschien dat een knuffel al iets helpt, iets veiligs van thuis. Succes :*

Gulara, gaat lekker daar!

Juud, hij ziet er top uit! Fijn dat je nu zo kunt genieten O+

Fieder, beterschap voor L, hopelijk slaat de kuur snel aan.

Ohh ik ben elke keer zo verbaasd als ik over Nin lees :D Wat gaat die toch hard zeg! Kruipen, optrekken, wow! :o Hier wordt wel druk gerold en achteruit getijgerd maar bij optrekken kan ik me echt nog niks voorstellen :P

L-E, succes maandag :*

Wat een lieverds Cathmar O+ En wat zijn ze verschillend!

Hier gaat het goed, moet zeggen dat ik er de laatste tijd soms wel even doorheen zit qua drukte. Bezig met de laatste (zware) loodjes van mijn opleiding, al gestart met de vervolgopleiding, 32 uur werken blegh... Gelukkig vanaf december al een stuk rustiger. Ik wil het liefst alleen maar bezig zijn met J, van haar genieten en ik heb het gevoel alsof ik veel te veel tijd kwijt ben aan allerlei randzaken. Hier regelmatig meeposten staat ook onder aan het prioriteitenlijstje, daar komt straks wel weer tijd voor.
Maar J doet het fantastisch! Altijd vrolijk, kletst erop los, eten is heeerrrrrlijk :9, ze kan al heel stevig in de kinderstoel zitten en ze heeft al 2 tanden nu *)

Ohja, ze is hier ook fan van papa O+ Die is echt veeeel grappiger dan mama :') Ik ben de godganse dag bezig om allerlei gekke moves te maken, rare geluidjes, wilde dansjes. Resultaat: matig lachje. Papa doet 1 keer kiekeboe en ze schatert het uit :').

Zo naar het zwembad, zin in!

[ Bericht 7% gewijzigd door L0t.. op 27-10-2013 09:00:58 ]
pi_132607981
Cathmar. Wat zijn ze al groot. Alweer 1 jaar bijna

Fieder :*

Ferrari zielig dat het zo eindigde. :*
pi_132608001
Lot. Jij hebt het inderdaad heel druk. En wat gaat het goed met J. Echt super
pi_132608013
Nog even tandjes showen, ik vind het zo schetig staan :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132608057
Cathmar wat een lieffies

FR ik heb wel 1x een druppel olie gedaan. Daarna geef ik altijd 10cc extra water bij de flesen gebruiken wij nog steeds orthiflor start. Die combi werkt hier prima.

Fijn dat de koorts is gezakt fieder.
Hopelijk vannacht een goede nacht.

Balen van de onrustige nacht spirit.

LE dat klinkt super. Herken het niet echt. Hij reageert op ons beide met een lach. Naar zijn broer is het trouwens wel extra.

Loj waarom niet meer zwemmen als hij niet nog een uurtje gaat slapen? Wij gaan ook later denk ik ivm het ritme.
pi_132608067
Lot wat een plaatje <3
pi_132608098
Lot, wat een mooie meid! Leuk he?!
En jij hebt het zeker druk zeg. Knap hoor. 24 uur werken is hier op dit moment echt de max.

En mijn grote gaat deze week voor haar B, peuter op peuterzwemmen en kleintjes op babyzwemmen. Zwemmen vinden ze allemaal helemaal geweldig. En ik blokkeer totaal hoeveel geld we de afgelopen en komende jaren achterlaten bij het zwembad. Mijn zesjarige zwemt ook al vanaf dat ze 6 maanden was. Zo leuk.
Met een meidenkwartet
pi_132608154
Cathmar wat zijn ze al grooooot! En zo verschillend! O+

En ook Lots foto, heel ander gezicht meteen met tandjes he?

Fieder, wat zwaar dat hij een dubbele oorontsteking heeft maar fijn dat het kuurtje aanslaat. Ik vond die oorontstekingen toch wel zo heftig. :X

En allemaal mensen met heel drukke levens! Ik vind het ook vooral bij meer dan 1 kind knap als mensen dan nog veel werken en sporten en een sociaal leven hebben!

Meer heb ik even niet onthouden. Hier alles oke! Lekker vrolijk en ze heeft dit weekend uitgekozen om het echt slechte slapen (even?) te laten varen. We gaan wel zien of het blijvend beter is maar dit was al heel fijn.

Hier trouwens nog niet een vaders- of moederskindje, ze vindt het allemaal best en schaterlacht bij wild spelen en verstopspelletjes, wie het ook doet :P
pi_132608180
Cathmar wat een mooie meiden echt twee eigen koppies!
Lot ook zon knapperd en al met een tandje O+

Fr wat vervelend dat de oplossing voor het spugen zorgt voor het volgende probleem. Druppeltje olie wordt afgeraden omdat het aandelen darmwand blijft plakken volgens mij. Lactulose werkte bij Jelle erg goed.

Fieder wat fijn dat de koorts al aan het zakken is en dat de druppels zo goed werken. Ook antibiotica werkt meestal erg snel. Is mijn (eigen) ervaring tenminste.

Hier na de voeding van 6 uur nog lekker kunnen slapen tot peuter om 8.45 wakker werd. Nog even chillen in ons bed, maar hij begint nu wel erg druk te worden ;) zo er lekker uit en kijken of we buiten in de plassen kunnen stampen :P
pi_132608210
Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek. :@ zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb ;) en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
  zondag 27 oktober 2013 @ 09:26:19 #174
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132608322
Wat naar HB, hopelijk drinkt ze snel wel uit de fles.

GotC, hoe voel je je nu? Volgens mij kun je knap beroerd worden van een BO :{

Fijn dat de koorts is gezakt Omen *O*

Pffff As, pittig. Sterkte vandaag.

Cwen, lange dame. Probeer haar zolang het nog enigszins past toch maar in de bak te laten. Ze liggen tot nog in kikkerhouding dus met opgetrokken beentjes, kun je haar misschien iets naar beneden leggen? En anders draagdoek?

Spirit, niet fijn.... :*

L-E, herkenbaar die papa fascinatie. Sowieso is de oudste helemaal into papa en de meisjes kunnen ook zo kijken inderdaad O+

Fieder, wat sneu! Arm ventje. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Wat een leukerds zijn het toch ook Cathmar. En hoe duidelijk twee-eiig :D En een staartje! Ongelooflijk dat ze alweer bijna 1 zijn :o

F-R, wat naar! Arme SAC. JHBPM kan inderdaad verstopping als bijwerking hebben. Misschien iets minder bij de fles doen? Wat betreft olie durf ik niks te zeggen. Geen ervaring mee.

Wat een drukte L0t. Hopelijk wordt het vanaf december inderdaad wat rustiger voor je. En wat wordt J al groot O+ Die tandjes en die haartjes. Zit ze inmiddels al in maat 80 ;)
pi_132608393
L0t, wat een lekker ding! O+ Ik dacht eerst dat eerst lievers was dan zon tandeloos bekkie wat je aangrijnst, maar tandjes zijn ook echt ontzettend cute!

Spees, leuke tip hoor. Heb meteen zo'n spenenbeest vastgemaakt, en inderdaad! Speen blijft netjes in bed. Helaas vindt Isa het vreselijk interessant dat er nu iets aan haar speen zit en vindt ze het machtig om steeds via dat ding de speen uit haar mond te trekken :') Er wordt dus nog steeds niet geslapen ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 27 oktober 2013 @ 09:42:17 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132608558
Olie werkte hier wel, toen ze in de kraamweek 2 dagen niet gepoept had. De kraam had dit overlegd met de verloskundige.

Sterkte Gotc zo'n bo klinkt erg pijnlijk.

Ik zag een paar leuke foto's voorbij komen O+
pi_132608566
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
L0t, wat een lekker ding! O+ Ik dacht eerst dat eerst lievers was dan zon tandeloos bekkie wat je aangrijnst, maar tandjes zijn ook echt ontzettend cute!

Spees, leuke tip hoor. Heb meteen zo'n spenenbeest vastgemaakt, en inderdaad! Speen blijft netjes in bed. Helaas vindt Isa het vreselijk interessant dat er nu iets aan haar speen zit en vindt ze het machtig om steeds via dat ding de speen uit haar mond te trekken :') Er wordt dus nog steeds niet geslapen ;(
Aan de kant waar geen muur staat hang ik altijd een dekentje over de helft van de zijkant van het ledikant heen, want anders is er wat teveel licht voor hem. Dat stop ik aan de binnenkant in. Maar F gaat wel meteen slapen als ik hem neer leg dus ik leg zijn kleertjes soms zelfs aan zijn voeteneind in bed. Misschien dat I wel met het dekentje zou gaan spelen.. maar het helpt natuurlijk wel om dingen binnen te houden ;) In het uiterste geval kun je misschien zo'n klamboe in de vorm van het bedje kopen?

Fieder wat heftig zeg, hopelijk slaat het snel aan want dit lijkt me voor jullie allebei vreselijk :'(

Hier vindt F ons volgens mij allebei erg leuk, vooral degene die niet met hem bezig is is erg interessant, dus als ik hem eten geef leidt mijn vriend hem af en andersom O+ ;)

Cathmar wat een leukies! Die wenkbrouwtjes O+

En L0t, dat ziet er megawolwassen uit! Het wordt zoooovaak gezegd maar het blijft echt indrukwekkend hoe snel het allemaal gaat :o

Ferrari misschien aanlengen met 10 cc water? Of valt het effect van de nutriton dan weg?

Verder een :* voor de nasty nachten. Ik was bezorgd om vanmorgen maar we hebben het een half uurtje kunnen rekken, morgen hopelijk het andere half uurtje en dan zitten we prima in de wintertijd ;)

Oh ik vergeet GotC, :X mijn beste vriendin zei dat ze wist dat het fout zat toen het meer pijn deed dan de bevalling, daardoor heb ik een vrij heftig beeld van borstontstekingen. Sterkte :*

F werd net wel erg snel wakker, ik heb niet te hard mijn best gedaan om hem weer in slaap te krijgen om eens te kijken of hij het ochtendslaapje misschien niet meer nodig heeft. Nou, hij was niet te genieten :X Eerst huilen bij het spelen, toen huilen bij het hapje banaan, alleen knuffelen voor het raam was leuk genoeg. Toen heb ik toch maar even de draagzak gepakt en daar zit hij nu al een uur in, eerst lekker rustig omhoog naar mij kijken en door mijn haar aaien, daarna in slaap. O+
Wel gezellig zo voor een keertje :) (volgende keer leg ik hem na een knuffel wel weer gewoon in bed, de snotneus was écht nog niet uitgeslapen :+)
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:01:59 #178
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132608851
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:30 schreef Spirit82 het volgende:

Herkenbaar, maar dat duurde hier maar een halve dag ofzo :+
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:08:23 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132608976
Ik weet niet eens of ik Twinkle nu al gefeliciteerd het met haar dreumes. Kom je nog langs met een afscheidsspam?

Wij zitten qua tijden weer helemaal op schema *O*
pi_132609015
Fijn Omen! En ze loopt gewoon al zag ik, wat goed!

Loj, het lijkt er dus op dat de behandeling bij de osteopaat nog niet veel verschil heeft gemaakt. Hoop dat hij jullie woensdag verder kan helpen.

GotC, wat naar, een borstontsteking. Ik weet niet zo goed hoe het werkt, maar is voeden nu ook heel pijnlijk? En gaat het al beter met je kloven?

@slapeloze nachten: ik hoop niet dat ik iets over mezelf afroep, maar hier valt het gelukkig alleszins mee, na de nachtvoeding valt E gelijk weer in slaap. Vannacht ook, alleen kon ik toen niet meer slapen. Lag ik wakker met een snurkende baby naast me. En net toen ik eindelijk een kwartier sliep werd ze wakker voor de ochtendvoeding. Gaaaapp! Gelukkig is het zondag en hebben we geen plannen voor de dag

Edit: ow, ik ben lekker traag met lezen en typen, tussendoor alweer allerlei updates..
pi_132609653
Zo even bijlezen, maar eerst: check Saar.

Als ze iets niet mag, krijgen we regelmatig te maken met dit tafereel :')

Ze mocht niet (meer) met haar vingers in het saladebakje van de dag ervoor roeren. Schandalig!

Oh, en na het maken van dit filmpje ben ik haar banaan gaan geven en toen was alles weer goed hoor. Maar damn, dat kind kan Boos worden :') Ik houd mijn hart vast voor wat er nog komen gaat :D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 27-10-2013 10:48:27 ]
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:47:10 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132609840
Ah een dreumes.

Succes alvast ;)
(zeker met een baby erbij straks... drama omdat je je zusje niet in de ogen mag prikken, drama omdat je geen speelgoed mag afpakken, drama omdat je een schone luier moet, drama omdat je niet in de afwasmachine mag, drama omdat je geen koekje krijgt ipv avondeten..... need I say more?)
pi_132609912
Of wacht, één kind is eigenlijk ook best leuk! :Y

;)

O+ Saar O+
pi_132609923
Mijn oudste staat net met dr shirt omhoog en een emmertje: wacht maar mama dr komt zo melk uit voor de baby!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:51:26 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132609947
_O-
pi_132609967
_O-
Jemig dat zou handig zijn! :o

F kan bíjna op handen en knieën zitten. Soms even. Een seconde. Volgende week loopt ie denk ik! *O*
pi_132609973
Even hoor, m'n kind is een soepstengel aan het weghakken. Ik vind het doodeng, maar mag niet zeuren van m'n man want "ze vindt het leuk!"

Help ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:52:38 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132609977
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef Suikertante het volgende:
Of wacht, één kind is eigenlijk ook best leuk! :Y
Vervang zusje voor kat :P

(of je zorgt gewoon dat die fase voorbij is voordat er een volgende komt. maar dan heb je vast weer andere "problemen")
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:54:00 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132610007
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Even hoor, m'n kind is een soepstengel aan het weghakken. Ik vind het doodeng, maar mag niet zeuren van m'n man want "ze vindt het leuk!"

Help ;(
Vertrouw op je kind. Soepstengel wordt snel zacht door speeksel.

:*
pi_132610048
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Kyara het volgende:

[..]

Vervang zusje voor kat :P

(of je zorgt gewoon dat die fase voorbij is voordat er een volgende komt. maar dan heb je vast weer andere "problemen")
Ohja, en dat zijn er vier :')
Hoewel de katten zichzelf vrij aardig verdedigen (nu al :o ).
Ik vermoed dat het wel even zal duren voor er een tweede is, want ik wil echt graag eerst dit huis uit.

Ohja, ik had zoutloze rijstwafel gekocht maar dat werd niet erg gewaardeerd. Niet dat hij het vies vond, maar hij wilde toch maar liever spelen.
pi_132610444
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

+1

Ook al aan het aftellen? ;)
Hier ook! Tijd vliegt voorbij he? :Y

Loj, hopelijk helpt dat meegeven van een knuffel.

Juud, mooie foto! O+ Zit dat mutsje vast aan het truitje?

Omen, hoe voelt Riley zich vandaag? Hopelijk gaat het weer wat beter :) Ah, ik lees verderop dat de koorts al gezakt is, fijn!

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Shandaly het volgende:
Maar tja.. mama heeft een nieuwe cd (Ayreon - Theory of everything, super!!! O+) en dus zit ik heel de avond muziek te luisteren, te fokken en candy crush saga te spelen... foute prioriteiten :@
*foute-prioriteiten-boks* :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:56 schreef L-E het volgende:
hij buikschuift/tijgert van ons bed naar zn cosleeper en weer terug. O+
Hoe lief! O+

Ah, GotC, jasses, een borstontsteking. Dat lijkt me echt nasty. Hopelijk gaat het snel beter!

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:41 schreef hilliebillie het volgende:
Had eigenlijk verwacht dat ze de fles gewoon zou drinken en durfde het daarom wel aan. Dom van me

Ben benieuwd wat ze nu vannacht met haar slaap doet nu ze de hele avond wakker en overstuur geweest is.
Ik vind er echt helemaal niks doms aan hoor. Hoop niet dat je het jezelf kwalijk neemt, want dat is niet nodig joh! :*

Hoe ging het nou vannacht?

Spees, handige tip van dat knuffeltje aan de speen :)

LE: Saar kan altijd heel hard lachen om haar vader. Geloof dat papa een beetje haar held is. Gelukkig vindt ze mij ook heel lief :Y O+ Alleen ben ik bij lange na niet zo grappig geloof ik :+

Fieder, wat naar van de dubbele oorontsteking! -O- Wat lijkt me dat ontzettend zielig. Helpen de verdovende druppeltjes een beetje? Oh, ja dus. Fijn :)

Cathmar, wat een knapperds! En de tijd vliegt écht :Y

L0t, wat super cute! O+ Klinkt ook ontzettend druk allemaal. Gelukkig komt het einde van de ergste drukte in zicht :)

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef Olf het volgende:
Hier vond ik de eerste drie maanden trouwens te gek. :@ zo'n klein slapertje de hele tijd! Al zou ik het wel gek vinden die fase nog een keer te hebben bij een volgend kind, want denk dan wel dat ik een been there, done that gevoel heb ;) en wellicht is het bij een tweeee veel minder relaxed.
Ik vond het ook -voornamelijk- geweldig. Maar het lijkt me idd een stuk minder chill de tweede keer. Niet per se minder leuk overigens, maar je hebt gewoon een stuk minder tijd om weer net zo relaxed te doen :D Ben zelf heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

Suiker, wat klinkt dat schattig met het dragen O+ Ik wil bij nummer twee ook meer gaan dragen :Y

Oh, ik weet ineens ook niet zeker meer of ik Twinkle heb gefeliciteerd :o Indien niet: alsnog van harte! Tot over een tijdje in het volgende topic :)

quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:47 schreef Kyara het volgende:
Ah een dreumes.

Succes alvast ;)
(zeker met een baby erbij straks... drama omdat je je zusje niet in de ogen mag prikken, drama omdat je geen speelgoed mag afpakken, drama omdat je een schone luier moet, drama omdat je niet in de afwasmachine mag, drama omdat je geen koekje krijgt ipv avondeten..... need I say more?)
Typisch dreumes gedrag dus? :D

Oh, het is nu al drama inderdaad wat schone luiers/afwasmachines/speelgoed-afpakken-dat-geen-speelgoed is :+ Afhankelijk van of ze ook nog moe is/honger heeft, is ze wel goed af te leiden (of niet dus :+ ).

Ik sta wel versteld van het volume dat ze kan bereiken en haar decication als ze eenmaal besloten heeft dat ze het er ergens niet mee eens is :"+

Tally! :D :D _O-

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
F kan bíjna op handen en knieën zitten. Soms even. Een seconde. Volgende week loopt ie denk ik! *O*
Bam! *O*

Spirit, ik vond dat ook best eng! Maar wat kyara ook zegt, gelukkig worden die dingen snel zacht.

Suiker, Saar is ook totaal geen fan van de rijstwafels.
pi_132610786
suiker staat jullie huis te koop?
Lot mooie foto
cathmar je duo al bijna 1 dat gaat snel zeg.

rijstwafels werden hier ook niet gewaardeerd maar de baby/dreumes puberteit hebben wij bij Ean niet gehad en peuterpuberteit hakt er nu wel hard in.

Ik leng de flessen al aan met extra water. Ik had gisteren bij het kv al gekeken voor lactulose maar dat verkochten ze niet. Wel molkosan maar dat doen we maar niet.
  zondag 27 oktober 2013 @ 11:34:33 #193
381212 Gulara
From the future
pi_132610980
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oeh, ik reed van de week bijna een baardagaam omver met m'n fiets. :X
En toen moest ik aan je denken! *;

So far, mijn nuttige bijdrage. :')

Wij gaan morgen naar de babybioscoop. Duim even met me mee dat Pi net zo rustig is als de vorige keer. :P
pi_132611047
Niet meer f_r, maar binnenkort gaat het weer in de verkoop. Heb weer wat meer puf om op te ruimen ;)
Wat betreft je flessen: zou denk ik toch het cb even bellen, je weet maar nooit of ze een gouden tip hebben.
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:27:57 #195
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132612506
Coco, dat mutsje is een strikmutsje van wol.

pi_132612967
FR, lactulose is online ook goed te bestellen, bij de apotheek te krijgen, bij de Etos en evt via de ha want dan mag je 't vaak declareren bij je zorgverzekering.
Hopelijk gaat het gauw beter met sac!

Coco, wow, temperament :D

Olf, ja zo'n klein slapertje lijkt me ook wel wat, maar die heb ik niet en ook niet gehad ;). Overdag is ze gewoon heel erg wakker en dat kost mij veel energie - maar is ook gezellig O+

Spirit, spannend! Is het goed gegaan?

Gulara, ik duim! Welke film?

Suiker, hopelijk gaat het snel met jullie huis dan. Hier kijken de katten de kat nog vooral uit de boom ;).

L0t, wat een leuke foto en een heerlijke meid! Het klinkt wel heel druk, denk aan jezelf :*. Hopelijk was het zwemmen fijn!
Home is where the O+ is...
pi_132613421
Lot O+ met tandjes zijn ze opeens zo groot!
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:08 schreef Kyara het volgende:
Ik weet niet eens of ik Twinkle nu al gefeliciteerd het met haar dreumes. Kom je nog langs met een afscheidsspam?

Wij zitten qua tijden weer helemaal op schema *O*
+1 Twinkle. L werd om 4 uur wakker ipv 5 uur maar viel daarna weer in slaap. Misschien kunnen we door de oorontsteking mooi op schema komen; geluk bij een ongeluk.

Coco :o :D wat doe je dan? negeren?

quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef Gulara het volgende:
Oeh, ik reed van de week bijna een baardagaam omver met m'n fiets. :X
En toen moest ik aan je denken! *;
Wat gaaf zo'n babybioscoop! Welke film?
Ik zag in de gauwigheid alleen het woord 'baardagaam'. Dus ik dacht; wat heeft die autocorrect nou weer verpest? Tot ik zag dat jij het was, dan is het dus echt een baardagaam :')
pi_132613734
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
suiker staat jullie huis te koop?
Lot mooie foto
cathmar je duo al bijna 1 dat gaat snel zeg.

rijstwafels werden hier ook niet gewaardeerd maar de baby/dreumes puberteit hebben wij bij Ean niet gehad en peuterpuberteit hakt er nu wel hard in.

Ik leng de flessen al aan met extra water. Ik had gisteren bij het kv al gekeken voor lactulose maar dat verkochten ze niet. Wel molkosan maar dat doen we maar niet.
Lactulose had ik toen op doktersrecept weet eigenlijk niet of dat zo verkrijgen is
pi_132614100
Coco. Is Riley stiekem een zusje van Saar? Die is ook zo'n driftkoppie als ze iets niet mag. :o

Vandaag gingen we naar mijn familie in Vierpolders. En Riley wilde niet slapen. Dus huilen. Ik kan haar niet laten huilen. Dus haar weer uit bed gehaald. Maar goed ook, want ze had een deken over haar hoofd. Maar gingen ze daar vertellen dat je een baby gewoon moeten laten huilen. Want ze bespelen je. Ik heb (ietwat boos) gezegd dat ik dat niet kan :(

Sorry voor mijn ego post
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:24:14 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132614393
Verdorie, weer zoveel gemist :X

Ik zag L0t! :W Wat staan die tandjes en dat speldje J goed zeg O+

Verder L met dubbele oorontsteking en GotC met borstontsteking :X beterschap!! :*

En dan wilde ik zelf nog even zeggen dat mijn kind de hele tijd keihard BLABLABLABLAAA doet _O- soms dwars door mijn geklets heem, of natuurlijk gewoon tegen je wortel :') O+

En ze schoof gisteren achteruit toen ze tijdens een bezoekje even op tafel lag :D

Ohja en de eerste niet-vloeibare luiers (maat 4 inmiddels :o ) zijn een feit. Ik heb nu al heimwee naar die niet-stinkende mosterdpoep...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')