Ik haak maar weer eens een keer aan hier

.
Allereerst: Twinkle van harte gefeliciteerd met je dreumes!!

Gewoon een JAAR alweer, wtf! Een hele fijne dag gewenst! Krijgen we nog een fotospam?

Hoop slechte nachten hier, slaapgebrek is heel vervelend

Het is gelukkig allemaal maar tijdelijk, komt goed! Hier vanaf haar geboorte elke nacht tussen 0.00 en 7.00 zo'n 2-6 nachtvoedingen, maar omdat ze bij ons in bed slaapt kost het me vrij weinig moeite, hop ff aanleggen en doorslapen. Blijkbaar heeft ze er nog heel erg behoefte aan, dat ga ik haar niet ontzeggen.
Riley, wat ga je hard! Het wordt echt een grote meid zo

Danic, wat rot dat je je zo voelt, wat hormonen al niet met je kunnen doen he.. Verder geen tips, hopelijk kan de ha of iemand anders je uit je dal helpen

Loj, ik denk dat jullie echt heel knap bezig zijn. Ook al gaat het nog niet heel veel beter, een andere mindset kan al zoveel schelen. Dat je niet in het negatieve blijft hangen. Jammer van het kdv zeg, misschien dat een knuffel al iets helpt, iets veiligs van thuis. Succes

Gulara, gaat lekker daar!
Juud, hij ziet er top uit! Fijn dat je nu zo kunt genieten

Fieder, beterschap voor L, hopelijk slaat de kuur snel aan.
Ohh ik ben elke keer zo verbaasd als ik over Nin lees

Wat gaat die toch hard zeg! Kruipen, optrekken, wow!

Hier wordt wel druk gerold en achteruit getijgerd maar bij optrekken kan ik me echt nog niks voorstellen

L-E, succes maandag

Wat een lieverds Cathmar

En wat zijn ze verschillend!
Hier gaat het goed, moet zeggen dat ik er de laatste tijd soms wel even doorheen zit qua drukte. Bezig met de laatste (zware) loodjes van mijn opleiding, al gestart met de vervolgopleiding, 32 uur werken blegh... Gelukkig vanaf december al een stuk rustiger. Ik wil het liefst alleen maar bezig zijn met J, van haar genieten en ik heb het gevoel alsof ik veel te veel tijd kwijt ben aan allerlei randzaken. Hier regelmatig meeposten staat ook onder aan het prioriteitenlijstje, daar komt straks wel weer tijd voor.
Maar J doet het fantastisch! Altijd vrolijk, kletst erop los, eten is heeerrrrrlijk

, ze kan al heel stevig in de kinderstoel zitten en ze heeft al 2 tanden nu

Ohja, ze is hier ook fan van papa

Die is echt veeeel grappiger dan mama

Ik ben de godganse dag bezig om allerlei gekke moves te maken, rare geluidjes, wilde dansjes. Resultaat: matig lachje. Papa doet 1 keer kiekeboe en ze schatert het uit

.
Zo naar het zwembad, zin in!
[ Bericht 7% gewijzigd door L0t.. op 27-10-2013 09:00:58 ]