Kyara, jouw dames rollen de hele kamer door en zijn volleerd kung fu masters, die vinden zitten veels te saai.
Ik zag een wandelende Riley ergens, superknap!
Twinkle je bijna dreumes die op de valreep nog allerlei nieuwe dingen kan! Zelf drinken lijkt me ook kei handig.
Danic, suiker en f_r wat een vreselijke verhalen...
Lb avocado, lekker!
Belle, Nin blijft ook maar bezig 's nachts. Hopelijk is de show niet meer al te ver van je bed.
Loj, dat is inderdaad niet leuk om te horen. En ook stom hoe ze het brengen dat zíj erover willen praten. Ik zou zelf aan de bel trekken, zeker als je het zelf niet herkent.

L-E, hahaha ik dacht laatst precies hetzelfde. Het is me langzaamaan aan te zien, het gebrek aan slaap.
En succes met je therapie.

Danic, ik was al benieuwd hoe het nu ging. Bezoekje aan de huisarts lijkt me verstandig. Helemaal niks dat je je zo naar voelt.

KJ ook al zo rot.

Beterschap Riley.
Ooh Suiker dat heb ik precies zo. Eerste week mag nog wel iets langer, maar daarna mogen ze ineens een maand of drie, vier zijn.
En hier gaat het goed. Fijn om weer te werken, is alles iets beter in balans. En aan het einde van de dag weer terug naar m'n jommetje.

Verder hebben we het druk met van alles leuks vooral. Pi houdt nog steeds van dingen doen. Als we een dagje weg gaan, slaapt ie eigenlijk liever gewoon helemaal niet (en zo'n dag houdt ie verrassend goed vol.

)
Hij leert steeds meer trucjes op commando. En is erg met de mensen om zich heen bezig. Imiteren en lachen, heel leuk.

Behalve vreemden, die krijgen een neutrale, licht norse blik. Zeker die mevrouw die vanochtend bijna z'n hand in haar mond stopte.

Hij keek haar aan alsof ze gek was, en terecht.

Hij kan ook lekker spelen. Zittend tussen z'n speelgoed is het leukst. Op z'n rug doet hij niks. Hij is dus ooit één keer van rug naar buik gerold en dat was het, stijve hark.
Eten gaat steeds beter. We wisselen rapley en prakjes af. Yoghurt is z'n lievelings. Vanochtend op de markt bij elke fruitkraam een ander stukje om te proeven gepakt. Na een uur zat er een schrijfje appel, meloen, perzik en mango in.
Brood gaat niet heel lekker. Vandaag heeft ie eigenhandig een boterham met avocado in een prakje geknepen.

Ik wil trouwens ook appelstroop op brood doen, maar nemen jullie dan nog een speciaal merk? Onze supermarkt heeft maar één soort namelijk.
En ik had iets om op te sabbelen/knagen gekocht, omdat ik geen soepstengels kan vinden. Vies! Krokant bordkarton.
Oh en water vindt ie heel leuk. Douchen is fantastisch! Vandaag had ik het badje opgeblazen en daar heeft ie heerlijk in zitten spelen. Binnenkort maar eens zwemmen.
/einde dagboek.