Twee dagen jonger dan wie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn dametjes zijn 2 dagen jonger maar die zitten nog niet eens
Maar goed, dat is ook niet eerlijk om te vergelijken.
Oh Twinkle, al bijna een dreumes!
Dat. Koesteren. Keihard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Suikertante het volgende:
danic het is echt heel erg, maar niet je eigen geluk laten verpesten he? Meeleven en juist extra genieten van wat je hebt.
Ja ik dacht dat het iets beter weer ging, maar afgelopen 2 nachten waren weer 'feestelijk'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef L-E het volgende:
Heeft Nin moeilijke nachten belle? Ik heb weer eens ergens overheen gelezen. Ik dacht dat ze snachts na een voeding weer makkelijk sliep, maar niet dus?
Denk het ook, het geeft ook niet. Ik vind het ook niet heel ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef L-E het volgende:
belle, ik denk dat ze gewoon zo hard aan het ontwikkelen is dat slapen even wat lastiger gaat. Een soort van lange sprong dusJe rust pakken overdag lijkt me goed. En bidden, bidden voor betere tijden!
Ben ik de enige bij wie het zes maanden lang nog 3 a 4 keer per nacht raak is, zonder uitzondering? Ik vind het niet erg, laat dat duidelijk zijn.
En dan neem ik nu maar voor lief dat ze niet wil slapen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef L-E het volgende:
Jongens, ik ga echt zo ontzettend bloedmooi zijn als ik weer eens een nacht kan doorslapen!!
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef L-E het volgende:
Ben ik de enige bij wie het zes maanden lang nog 3 a 4 keer per nacht raak is, zonder uitzondering? Ik vind het niet erg, laat dat duidelijk zijn.
Ik denk dat FV sowieso heel anders is dan BV. Ik durf het bijna niet op te schrijven maar de enige keren dat ik er 's nachts uit moet is het om de speen even in zijn mond te doen of omdat hij met zijn borstkas op de speen ligt ofzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef L-E het volgende:
belle, ik denk dat ze gewoon zo hard aan het ontwikkelen is dat slapen even wat lastiger gaat. Een soort van lange sprong dusJe rust pakken overdag lijkt me goed. En bidden, bidden voor betere tijden!
Oh, dan nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef bellelena het volgende:
Dat reken ik als late avondvoeding, daarna is het hier nu bijvoorbeeld 1 uur, half 3, half 5, half 6 en dan wakker om 8 uur.
Enquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef danic het volgende:
Ik geloof dat ik wel zover ben dat ik met iemand wil praten ja.
En daar ga ik weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |