Inloggen met 1 van je 13 klonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn God zeg. Ik ga wat nuttigs doen.
Aggossie jochie. Vertel eens, als jij straks jezelf kirrend klaartrekt op 't stukkie van Grunberg, gaat het dan over z'n foto of gewoon in de sok?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie weer kringrukken met gelijkgestemden.
Uhuh, want zo is het en niet anders, de almachtige, moreel superieure gelly heeft gesproken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie weer kringrukken met gelijkgestemden.
Komt gelly uit Staphorst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, want zo is het en niet anders, de almachtige, moreel superieure gelly heeft gesproken..
Iedereen is gek behalve gelly!
Fijn weekend, niet raar opkijken als er een zwarte piet in de buurt is he? Ik weet dat je verder nog nooit een kleurling gezien hebt daar.
Bedankt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:24 schreef 3-voud het volgende:
Slotsom:
Ze hebben niks geen fundament voor die onzin. 1 ding: het kleurtje
Kaas is geel. Aanstootgevend voor Chinezen dan?
Die zeurpieten kunnen van mij 1 ding krijgen. een schop onder de reet.
Bah, stelletje drammers. Vervelen zich te pletter.
Goed hoor, die mafklapper betrekken in je troll in de hoop dat men dan wel hapt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
Gelly, waarom in discussie gaan met een boze meute achterlijke mensen? Laat ze lekker uitrazen. Grunberg heeft ze de waarheid al laten zien. Blijkbaar doet dat erg pijn.
Heb je die huilbaby ook weer. een schop onder de reet vergelijken met doodschoppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Erg verschillend met lynchpartijen in achterlijke gebieden is dit niet trouwens. DE MASSA HEEFT GELIJK EN ANDERS SCHOPPEN ZE JE (3-voud)
Tegenspraak is niet erwünscht.
Ja, want zo is het iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Erg verschillend met lynchpartijen in achterlijke gebieden is dit niet trouwens. DE MASSA HEEFT GELIJK EN ANDERS SCHOPPEN ZE JE (3-voud)
Grunberg heeft inderdaad laten zien dat elke Nederlander een racist is die oorlogsmisdadigers verdedigen en dat je tot in den eeuwigheid daar boete voor moet doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
Gelly, waarom in discussie gaan met een boze meute achterlijke mensen? Laat ze lekker uitrazen. Grunberg heeft ze de waarheid al laten zien. Blijkbaar doet dat erg pijn.
Mja De_Coulance heeft ook bijna weekend he. Dan is hij wat minder scherp over het algemeen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Goed hoor, die mafklapper betrekken in je troll in de hoop dat men dan wel hapt.
Je valt me een beetje tegen in deze reeks. Meestal weet je me wel op de kast te krijgen
Toch een klein hapje; de massa heeft niet per se gelijk. De massa is als een grote hond, waarvan normaal de vlooien hooguit een beetje bijten. Nu is er zo tegen die hond aangeschopt dat 'ie begint te grommen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Maar mensen die zich beledigd voelen door Zwarte Piet zijn huilebalken. Nee, jij hebt wel respect voor andermans mening en gevoeligheden, dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want zo is het idd.
Iedereen heeft recht op een mening, maar als je het als meerderheid niet eens bent met die mening ben je een nazipartij, zoiets bedoel je te zeggen?
Je ziet de zwakte van dit argument hopelijk zelf ook wel in. Toch?quote:ZP zal me worst zijn, maar je moet mensen niet als racist wegzetten omdat ze iets wat sommigen al 80 jaar doen gewoon willen blijven doen.
Volgens mij heb je als individu het grondrecht om je te schminken, gouden oorbellen in te doen en een pruik op te zetten maar ook het recht om bijvoorbeeld een hoofddoekje te dragen. Waar het op neerkomt is dat je een kamp hebt die tegen dergelijke vrijheden is (Wilders, Quincy, gelly). En een kamp die wat liberaler en verdraagzamer is en die mensenrechten serieus neemt (gemakshalve aan te duiden als Kamp Morendo).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Mensen zijn niet beledigd door Zwarte Piet, het gaat veel dieper dan dat. Blank is slecht en wij worden onderdrukt, zo lijkt men te denken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar mensen die zich beledigd voelen door Zwarte Piet zijn huilebalken. Nee, jij hebt wel respect voor andermans mening en gevoeligheden, dat blijkt.
Er zitten in dit topic maar een handvol mensen in jouw kamp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef Morendo het volgende:
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Prima dat ze zich beledigd voelen, als ze daar ook daadwerkelijk een onderbouwing voor hebben. ZP is racisme want hij is zwart is geen valide argument. ZP is discriminatie want hij is zwart is geen valide argument. ZP is racisme want hij lijkt in mijn ogen op een neger is geen valide argument.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar mensen die zich beledigd voelen door Zwarte Piet zijn huilebalken.
Jah, het lijkt nu wel erger te zijn dan ten tijde van de slavernij zelf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Mensen zijn niet beledigd door Zwarte Piet, het gaat veel dieper dan dat. Blank is slecht en wij worden onderdrukt, zo lijkt men te denken.
De basis is precies hetzelfde 3-voud.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je die huilbaby ook weer. een schop onder de reet vergelijken met doodschoppen.
Flikker toch een end op, relnicht.
Ik geloof je. Je kent het verschil tussen een banaan en vibrator ook niet, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:35 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De basis is precies hetzelfde 3-voud.
Maak ff een Godwin, dan is je langspeelplaat compleet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:35 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
De basis is precies hetzelfde 3-voud.
Het enige verschil is dat wij nog links-liberale maatschappijleer docenten hebben die wat beschaving in je hebben geramd, wat je weerhoudt van overgaan tot daadwerkelijle actie.
Wat sielug toch voor Nederland, iemand zonder macht zei iets gemeens. Allemaal huilen en Pietietie startenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Kan die Jamaicaanse slavin niet gewoon weer katoen gaan plukken? Dan kan Nederland gewoon Sinterklaas met Zwarte Piet vieren.
Adjiedj Bakas (zelf ook niet helemaal lelieblank) had er wat dingetjes over te zeggen. Eens kijken of ik dat kan vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah, het lijkt nu wel erger te zijn dan ten tijde van de slavernij zelf.
Of zoiets...
Torero van Weerwoord?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Kan die Jamaicaanse slavin niet gewoon weer katoen gaan plukken? Dan kan Nederland gewoon Sinterklaas met Zwarte Piet vieren.
Nou Breiviks mening aangaande dit onderwerp weet je wel vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maak ff een Godwin, dan is je langspeelplaat compleet.
Gelukkig zijn de anti-Piet demonstranten geen huilies die de Holocaust in een hoorzitting voor een bezwaar erbij halen. Oh wacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wat sielug toch voor Nederland, iemand zonder macht zei iets gemeens. Allemaal huilen en Pietietie starten
Oeh, Breivik! Die's gooeeed.. nu hopen dat er iemand hapt! *duimt*quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:37 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nou Breiviks mening aangaanda dit onderwerp weet je wel vermoed ik.
Wat sielug toch, mensen vieren feest en schminken zich daarbij. Allemaal huilen en eisen dat het wordt aangepast want anders is iedereen een fieze raciesjt!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wat sielug toch voor Nederland, iemand zonder macht zei iets gemeens. Allemaal huilen en Pietietie starten
Ho ho, ze kwam naar voren als iemand die wel degelijk iets in de melk te brokkelen had. Daarom was haar demasqué als ordinaire charlatan en afperser des te lekkerder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:36 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jouw visie is nog bekrompener dan Wilders:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:37 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nou Breiviks mening aangaanda dit onderwerp weet je wel vermoed ik.
We moeten toch wat te doen hebben nu alle anti-Pieten figuren virtueel en met pen en schrift genadeloos zijn afgeslacht en ontmaskerd? Het is een soort zombiejacht; nog even die ene verdwaalde geest uit zijn lijden verlossen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:39 schreef De_Coulance het volgende:
Het grappige is nog dat jullie jezelf daadwerkelijk zo in die achterlijke slachotfferrol en vooroordelen-ballenbad hebben gewurmd dat julle serieuze posts niet eens kunnen onderscheiden van obvious trolls.
Van het begin af aan roept iedereen met enige kennis over de VN en Unesco dat dit een opgeblazen kutverhaal was Telegraaf/AD maar jullie willen zo graag met zijn allen geloven dat die gemene VN jullie feestje af wil pakken dat dat gewoon door iedereen werd genegeerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ho ho, ze kwam naar voren als iemand die wel degelijk iets in de melk te brokkelen had. Daarom was haar demasqué als ordinaire charlatan en afperser des te lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |