Je vergelijkt Surinamers met mensen die net geemigreerd zijn en die verwachten dat de bevolking van hun nieuwe land zich wel aanpast aan hen. Moet ik het quoten ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef Danny het volgende:
[..]
waar doe ik dat? ik heb het over niet-religieuze nederlanders. als jij daar een bevolkingsgroep aan wil hangen op basis van ras dan zit er bij jou een behoorlijke kronkel in je kop vrees ik.
Ik denk dat je dit filmpje bedoelde:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Google maar op sinterklaas in suriname.
Voor de beeldvorming: mensen in zwarte pietenpakken, met een zwarte huid, zie de benen, maar allerlei bonte vlekken op het gezicht.
Angstaanjagend!
Volgens mij is Wilders nooit zo ver gegaan. Maar wat dat betreft zit Wilders in hetzelfde kamp als de opponenten van Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Jawel, en die kan kennelijk rekenen op 33 zetels in de kamer.
Mijn God zeg. Ik ga wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij is Wilders nooit zo ver gegaan.
That'll be a firstquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn God zeg. Ik ga wat nuttigs doen.
graagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vergelijkt Surinamers met mensen die net geemigreerd zijn en die verwachten dat de bevolking van hun nieuwe land zich wel aanpast aan hen. Moet ik het quoten ?
Inloggen met 1 van je 13 klonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn God zeg. Ik ga wat nuttigs doen.
Aggossie jochie. Vertel eens, als jij straks jezelf kirrend klaartrekt op 't stukkie van Grunberg, gaat het dan over z'n foto of gewoon in de sok?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie weer kringrukken met gelijkgestemden.
Uhuh, want zo is het en niet anders, de almachtige, moreel superieure gelly heeft gesproken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie weer kringrukken met gelijkgestemden.
Komt gelly uit Staphorst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, want zo is het en niet anders, de almachtige, moreel superieure gelly heeft gesproken..
Iedereen is gek behalve gelly!
Fijn weekend, niet raar opkijken als er een zwarte piet in de buurt is he? Ik weet dat je verder nog nooit een kleurling gezien hebt daar.
Bedankt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:24 schreef 3-voud het volgende:
Slotsom:
Ze hebben niks geen fundament voor die onzin. 1 ding: het kleurtje
Kaas is geel. Aanstootgevend voor Chinezen dan?
Die zeurpieten kunnen van mij 1 ding krijgen. een schop onder de reet.
Bah, stelletje drammers. Vervelen zich te pletter.
Goed hoor, die mafklapper betrekken in je troll in de hoop dat men dan wel hapt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef De_Coulance het volgende:
Gelly, waarom in discussie gaan met een boze meute achterlijke mensen? Laat ze lekker uitrazen. Grunberg heeft ze de waarheid al laten zien. Blijkbaar doet dat erg pijn.
Heb je die huilbaby ook weer. een schop onder de reet vergelijken met doodschoppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Erg verschillend met lynchpartijen in achterlijke gebieden is dit niet trouwens. DE MASSA HEEFT GELIJK EN ANDERS SCHOPPEN ZE JE (3-voud)
Tegenspraak is niet erwünscht.
Ja, want zo is het iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef De_Coulance het volgende:
Erg verschillend met lynchpartijen in achterlijke gebieden is dit niet trouwens. DE MASSA HEEFT GELIJK EN ANDERS SCHOPPEN ZE JE (3-voud)
Tegenspraak is niet erwünscht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |