Een aandachtshoer.quote:
Hopelijk lezen zijn ouders dan geen kranten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:51 schreef H.FR het volgende:
Clayton zou zijn ouders nog niet van het project hebben verteld.
Inderdaad, dit kunst noemenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef Geralt het volgende:
Dit is toch geen kunst man
Dit is gewoon je anaal laten uitwonen on stage.
De grote kunstenaars van weleer zouden zich in hun graf omdraaien.
Achterlijke idioot
http://artschoolstole.tumblr.com/.quote:
Dit inderdaad.. Ik mag toch hopen dat die school deze reactie geeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:53 schreef Geralt het volgende:
Dit is toch geen kunst man
Dit is gewoon je anaal laten uitwonen on stage.
De grote kunstenaars van weleer zouden zich in hun graf omdraaien.
Achterlijke idioot
waarom?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Ik mag toch hopen dat die school deze reactie geeften die gozer en ander project laten kiezen.
Eerst was je anus een sterretje en nu is het een rondjequote:„Performance art kan slechts één keer gebeuren en dit is wel de ultieme uiting daarvan”, zegt de student. „Ik wil dat het publiek kan zien of er iets is veranderd tussen mij en mijn partner.”
Omdat in mijn naïeve wereldbeeld een school de plicht heeft je op te leiden en dus ook je de juiste richting op moet sturen. Wat hij doet na zijn opleiding moet hij zelf weten, maar dit soort acties horen niet op een opleiding thuis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom?
laat die jongen dat doen als hij dat wil en uiteindelijk moet de docent er gewoon een beoordeling voor geven of het overtuigend gebracht is of niet...
oftewel, of de uitvoering kennelijk goed is (overigens, dat hij de pers in andere landen erop opmerkzaam laat maken kan eigenlijk al een succesje zijn)
of iemand het wel of niet 'kunst' vind is irrelevant... uiteindelijk is ook 'performing arts' een kunstvorm en genoeg kunstenaars die hun brood verdienen met zichzelf blootstellen op een toneel of op films...
ook genoeg die dat doen door te laten filmen hoe ze bv sex hebben dus 'uniek' is het evenmin ...
Als je er verder niks aanvind of het niet wil zien, geen probleem, niemand dwingt je erheen te gaan en voor een ticket te betalen...
ligt aan welke opleiding iemand kiest en waarvoor die opleid..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Omdat in mijn naïeve wereldbeeld een school de plicht heeft je op te leiden en dus ook je de juiste richting op moet sturen. Wat hij doet na zijn opleiding moet hij zelf weten, maar dit soort acties horen niet op een opleiding thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
Dit topic had er heel anders uitgezien als het om een studente ging.
Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
Dit topic had er heel anders uitgezien als het om een studente ging.
Fok
Dan was het net zo goed een aandachtshoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.
Kunst heet datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan was het net zo goed een aandachtshoer
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef rijsttafel het volgende:
Ik zou er wel een A0 papier onder leggen. En dan daarop alle sperma, stront en bloed opvangen. Nog een beetje doorheen rollen. Even op laten drogen en dan heb je zeker wel een kunstwaardig schilderij.
Tenminste wel iets tastbaars wat je eraan overhoudt.quote:
Dan was het misschien wel een aandachtshoer maar dan wilden we graag foto's zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan was het net zo goed een aandachtshoer
Anaal hoeft niet je ding te zijn, maar dan kun je nog wel een bloot studentje waarderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef ems. het volgende:
Nah, anaal is niet mijn ding. Zeker niet als het kunst wordt genoemd.
Picsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dan was het misschien wel een aandachtshoer maar dan wilden we graag foto's zien.
Bijzondere drollen kak jij uit danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerst was je anus een sterretje en nu is het een rondje
Of niet en liegt die gast over zijn maagdelijkheid. Valt zoiets te controleren bij mannen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:39 schreef Ulx het volgende:
Dus z'n vriend kan nog een tijdje wachten. Die zal blij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |