SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou hier echt niet. Nooit meer android. Op naar iPhone.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
Het is wat het is.![]()
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
![]()
Correct, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40
Het is wat het is.![]()
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Correct, maar je snapt wat ik bedoel![]()
Kun je ze al ergens met Bitcoins bestellen? Alleen Silk Road is dicht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De restwaarde is goed ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.
Ik ben zelf een telefoon/techfreak, weet er veel vanaf en struin iedere dag de verschillende fora en techsites af. Er is echter iets in me dat me tegenhoud om zoveel voor een telefoon neer te leggen. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Maar dat is uiteraard geheel persoonlijk. Ik ben zelf, anders dan jullie hier, helemaal niet overtuigd door de superioriteit van Apple. Als techliefhebber interesseer ik me uiteraard wel voor Apple, maar persoonlijk vind ik Android een fijner platform en ik root/custom rom niet. Ach ieder z'n ding
Het is wat het is.![]()
Effe een verkapte TVP voor de Vodafone abonnement prijzen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
vodafone en kpn werkt, maar alleen met abo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Waar staan de prijzen ?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef OverRated het volgende:
Als T-Mobile me nu gewoon een losse zou verkopen.. Ik ben al jaren klant bij ze verdorie.![]()
Die prijs wat bij vodafone staat is wel netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze verkopen m niet los en zie ook nog niks over abo's staan![]()
![]()
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als de winkel over 12 minuten niet open is ga ik naar bed.![]()
Tweetbotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Tweetbot 3 for iPhone is uit.
http://tapbots.com/software/tweetbot/Zo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
Dat zou een trendbreuk zijn met vorig jaar. En lijkt me ook sterk dat ze de store 10 uur offline gooien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.![]()
Ik heb alleen een iPad dus wachten is op de iPad-versie.. Hopelijk ziet dat er iets anders uit, het zal wel wennen worden iig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja bahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.
Alsof die Mac app nog niet duur genoeg wasEn de iPad app ook apart betalen trouwens..
![]()
F*ck deze.. Ik ga pitten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
![]()
Ach ja, ik zie em wel verschijnen..
Gewoon iDeal betalingHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
iDeal gebruikt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:48 schreef Semmm het volgende:
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?![]()
quote:twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
![]()
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?![]()
![]()
65 euro per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:03 schreef remlof het volgende:
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?
Het is wat het is.![]()
Ik lig al voor de deur in Amsterdam. Wil dat ding hebben joh!
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Prijs bij Hi is prima! Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga straks. Heb ik nog kans op een exemplaar als ik pas 's middags rond 4 uur ga?![]()
![]()
Meh, ik kreeg vanmorgen hetzelfde, Apple wat is deze..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
Helemaal niet zo duur. Wat voor pakketje heb je erop?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb hem besteld. 33 euro P/m. voor het toestel 260 euro.Via typhone.
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal niet zo duur. Wat voor pakketje heb je erop?
nu betaal ik 36 euro voor 230 bel/sms en 500 MB.
Oh wacht het is nog steeds 36 euro. Nouja..
hier de link voor de geintresseerden.
http://www.typhone.nl/ver(...)eal=Soort:Aanbieding$$Identity:13963&Tab=t-mobile
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 08:11:06 ]![]()
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.![]()
![]()
Dat is ziek goedkoopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.
Ik betaalde 30eu per maand en eenmalig 180 voor 170 minuten/sms en 250mb internet op een iPhone 4Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.![]()
Shit zeg. IK zet op mijn Facebook dat ik een nieuwe telefoon heb besteld en dat ik eindelijk android de deur kan wijzen, meteen en hele discussie dat ik het alleen doe voor status en dat android beter is![]()
![]()
Kan best zijn, maar het weerhoudt mij om er een te kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:14 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.
Voordat je dat ding binnen hebt introduceren ze de iphone 6![]()
![]()
Voorraden aanhouden is nou niet bepaald goedkoop, zeker voor zulke dure apparaten, heb je veel beveiliging voor nodig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.For great justice!![]()
Typisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Shit zeg. IK zet op mijn Facebook dat ik een nieuwe telefoon heb besteld en dat ik eindelijk android de deur kan wijzen, meteen en hele discussie dat ik het alleen doe voor status en dat android beter isIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:14 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.![]()
Als jij de Ipohone 5s wilt hebben maakt het voor apple niet uit of jij em vandaag of over 4 weken krijgt hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.
[..]
Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.![]()
Ik heb het over 500000 in Nederland. 9 miljoen in nl gaat ze vast niet lukken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.
[..]
Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.![]()
![]()
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Als jij de Ipohone 5s wilt hebben maakt het voor apple niet uit of jij em vandaag of over 4 weken krijgt hoor.
Ze kunnen maar een x aantal telefoons produceren en die smeren ze de eerste maanden over zo veel mogelijk landen uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over 500000 in Nederland. 9 miljoen in nl gaat ze vast niet lukken.![]()
Op dit moment betaal je 319 euro bij voor je toestel en 36 euro per maand via die link?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door blrrrt op 25-10-2013 09:22:53 ]Het leven is geen krentenbol.![]()
Ze hebben het net aangepast. Net was het 216 euro, 24 mnd, 2000 mb en 300 minuten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op dit moment betaal je 319 euro bij voor je toestel en 36 euro per maand via die link?
Nu 289 euro![]()
![]()
Drukte bij de Apple Telefonische Servicedesk, verbinding werd verbroken nadat ik door het menuutje heen gewandeld heb..
Dat kan, als ze de launch met 2 weken uitstellen en gedurende twee weken gemiddeld 0.5 * 500.000 * ¤700 = ¤175 miljoen voorraad stilstaat. En dan lost dat eigenlijk niks op, want binnen een aantal dagen zit je dan met precies dezelfde problemen als nu, maar heeft het je wel heel veel gekost.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.2000 light years from home![]()
God dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze hebben het net aangepast. Net was het 216 euro, 24 mnd, 2000 mb en 300 minuten.
Nu 289 euro![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik een 5S zal open bij Apple online. Maar dat werkt dus niet met ABN AMRO iDeal? Of is dat gefixt nu?![]()
Ik ben aan het kijken om bescherming om mijn 5s te doen. Heb nu met mijn 4s zo'n goedkope transparante siliconen hoes uit china (2 euro of zo incl. shipping), maar dat ding is helemaal geel geworden. Ik wil geen lederen hoezen waar hij in of uit moet, laat staan zo'n lederen ding met een klep.
Nu zag ik een aantal van die plakbeschermers voorbij komen, voor- en achterkant en ook zijkant. Is dat wat of laten die binnen no time los (met name die dunne reepjes over de zijkant)? Hebben jullie nog suggesties?![]()
Opnieuw kopen, wat een flikkersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Tweetbot 3 for iPhone is uit.
http://tapbots.com/software/tweetbot/![]()
![]()
Ik kan m'n geannuleerde bestelling annuleren.. hmmm, wat zal er dan gebeuren..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dan wordt ie weer geplaatst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan m'n geannuleerde bestelling annuleren.. hmmm, wat zal er dan gebeuren..![]()
Een invisible shield in combinatie met ren spigen glas.tr slim vind ik persoonlijk de fijnste combi. Houdt je iPhone zo kaal mogelijk, maar biedt wel valbescherming voor je scherm. Andere tempered glass screenprotectors zijn net zo goed, maar de spigen is volgens mij de dunste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:36 schreef Coelho het volgende:
Ik ben aan het kijken om bescherming om mijn 5s te doen. Heb nu met mijn 4s zo'n goedkope transparante siliconen hoes uit china (2 euro of zo incl. shipping), maar dat ding is helemaal geel geworden. Ik wil geen lederen hoezen waar hij in of uit moet, laat staan zo'n lederen ding met een klep.
Nu zag ik een aantal van die plakbeschermers voorbij komen, voor- en achterkant en ook zijkant. Is dat wat of laten die binnen no time los (met name die dunne reepjes over de zijkant)? Hebben jullie nog suggesties?![]()
Meh, ik blijf er maar vanaf misschien dat het automatisch wordt herplaatst. Wel raar dat ie de bestelling registreert op 24 oktober, terwijl ik em toch echt vannacht rond 01:00 besteld had.quote:
[edit]
Toch maar nog een keer gebeld, gasten zeiden dat het ongeveer 3 tot 5 werkdagen zou duren voordat ik m'n geld terug krijg. En dat de iDEAL implementatie op de Apple Online Store helaas nog apenballen zuigt. Telefoonlijnen stonden roodgloeiend hierom. Advies is dan ook om via CC te betalen of via bankoverschrijving.[/edit]
[ Bericht 9% gewijzigd door Mr.Noodle op 25-10-2013 11:41:29 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Jongen, ze hadden in de launch weekend 9 miljoen iPhones verkocht. En daarna nog de prosuctie verder opgehoogd. Als je zoveel klaar hebt staan, productie verhoogd en het is nog niet genoeg is het geen kunstmatige schaarste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:14 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.![]()
![]()
Ik niet i.i.g. en als je ook maar enig normbesef hebt dan laat je dat achterwege.
Wil je toch een beetje kunnen lachen om zij die er wel heengaan dan moet je maar even hier kijken.
Honderden euro's neertellen voor 1 mobieltje en nog wel voor dit soort lui.![]()
(studenten)
De studiefinanciering kan wel worden afgeschafd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 12:58:11 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
Ik niet i.i.g. en als je ook maar enig normbesef hebt dan laat je dat achterwege.
Wil je toch een beetje kunnen lachen om zij die er wel heengaan dan moet je maar even hier kijken.
Honderden euro's neertellen voor 1 mobieltje en nog wel voor dit soort lui.![]()
(studenten)
De studiefinanciering kan wel worden afgeschafd.![]()
![]()
Professional Line sitters..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
(studenten)
De studiefinanciering kan wel worden afgeschafd.
Ik denk dat ik mijn iCloud ga uitbreiden.
1. voor een volledige (met foto's) back-up te kunnen maken van mijn iPhone 5 32GB
2. voor pages/numbers documenten in de Cloud te zetten..
Iemand die dit ook doet, of juist niet?
Tips zijn altijd welkom
![]()
Alsjeblieft niet. Als we dat doen, krijgen we alleen maar meer mensen zoals jij, die niet eens werkwoorden correct kunnen vervoegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef Iwanius het volgende:
De studiefinanciering kan wel worden afgeschafd.![]()
In Amsterdam zijn nog 3 modellen op voorraad. De 16 en 64 GB grijs en 64 GB goud. De rest is uitverkocht.![]()
je zou denken dat ze het dan ook in 8,16,32,64,128GB zouden aanbiedenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef Saninl het volgende:
1. voor een volledige (met foto's) back-up te kunnen maken van mijn iPhone 5 32GB
[ afbeelding ]
Tips zijn altijd welkom.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zooo 7.03 is een verbetering zeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Doe mij de 16GB grijs svp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef alwaysonhold het volgende:
In Amsterdam zijn nog 3 modellen op voorraad. De 16 en 64 GB grijs en 64 GB goud. De rest is uitverkocht.![]()
![]()
Blauwe 5C bemachtigd![]()
Mijn vriend belde eerst dat ik moest opschieten, want ze waren bijna op! Kom ik daar, hadden ze er nog genoeg en pas 3 verkocht..
Volgens mij is vooral de 5S snel weg, maar die hadden ze hier bij Hi ook nog liggen![]()
![]()
Zo, net binnen geweest in Amsterdam. Alleen nog 16GB grijze worden met abonnement verkocht. Alle losse 5S zijn weg.![]()
Dat kan, simpelweg door de introductie van de iPhone 5S uit te stellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.
Initiële voorraad verhogen is exact hetzelfde als de introductiedatum uitstellen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Kun je please een link sturen? Want ksn helemaal niets vinden op typhone wat hier ook maar op lijkt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb hem besteld. 33 euro P/m. voor het toestel 260 euro.Via typhone.
![]()
![]()
![]()
Bij Telfort weten ze het ook wel he.. 5s voor ¤24 p/mnd en 5c voor ¤18 p/mnd, maar vervolgens betaal je bij de 5s wel meer voor exact hetzelfde abo als bij de 5c...![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:58 schreef Waterbed het volgende:
Iemand van hier die een bezoekje aan de store in A'dam heeft gewaagd vandaag?. Bizar om eens mee te maken, hoop gedoe met een bepaalde doelgroep aan het begin van de rij - maar werden door de medewerkers er snel tussenuit gehaald nadat ze hun kaartjes hadden gekregen en daarna weer achteraan aansloten voor meer kaartjes.
Iets voor 8 gingen de deuren los, rond 9 uur had ik m. Primaaa.![]()
De 5S is dan ook veel duurder, lijkt mij meer dan logisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Kremers het volgende:
Bij Telfort weten ze het ook wel he.. 5s voor ¤24 p/mnd en 5c voor ¤18 p/mnd, maar vervolgens betaal je bij de 5s wel meer voor exact hetzelfde abo als bij de 5c...![]()
Als het om toestelverkoop zou gaan oke, maar we hebben het hier over lease waarbij je voor de 5s dus al ¤6 p/mnd meer betaald. Verspreid over 2j kom je dan uit op ¤132 meer. Gezien de 5s ¤100 duurder is ben je dus een stuk meer kwijt. Als je dan ook nog het verschil in abo-kosten er bij neemt is het verschil nog groter dan losse verkoop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De 5S is dan ook veel duurder, lijkt mij meer dan logisch.![]()
dat is toch hartstikke duur, waarom niet gebruik maken van bv. je skydrive.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef Saninl het volgende:
[ afbeelding ]
Tips zijn altijd welkom![]()
Net ff 3 opgehaald bij de Apple Store (zakelijk hoor). Mooi ding, mooiere rand vooral. Verder is het een iPhone, lekker belangrijk
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je mag er maar 2 p.p. meenemen toch, of is dat met zakelijk niet zo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Net ff 3 opgehaald bij de Apple Store (zakelijk hoor). Mooi ding, mooiere rand vooral. Verder is het een iPhone, lekker belangrijk
.
People assume too much.![]()
Blijkbaar niet he?quote:.
Was op afspraak.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
![]()
Wat vind ik dit toch een fucking zielige bedoeling. Dat vieze Amerikaanse gedoe met dat klappen voor je klanten en als klant zijnde gaan poseren met een fucking telefoon (waar je 2 volle dagen voor op de straat hebt geslapen)![]()
Sta je dan, met je hesje![]()
Het is een telefoon man, geen nobel prijs ofzo
Voor meer triestheid: http://www.iphoneclub.nl/(...)rdam-wij-zijn-erbij/People assume too much.![]()
Alsof hij de 1e in NL is met de nieuwste iPhonequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef very het volgende:
Wat vind ik dit toch een fucking zielige bedoeling. Dat vieze Amerikaanse gedoe met dat klappen voor je klanten en als klant zijnde gaan poseren met een fucking telefoon (waar je 2 volle dagen voor op de straat hebt geslapen)
Het is een telefoon man, geen nobel prijs ofzo![]()
![]()
![]()
Is ook echt debiel idd. Ik kon het bij de eerste iPhone en de eerste iPad nog een beetje voorstellen, maar dit is een kleine update ivm de 5, echt totaal niet bijzonder verder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef very het volgende:
Wat vind ik dit toch een fucking zielige bedoeling. Dat vieze Amerikaanse gedoe met dat klappen voor je klanten en als klant zijnde gaan poseren met een fucking telefoon (waar je 2 volle dagen voor op de straat hebt geslapen)
Het is een telefoon man, geen nobel prijs ofzoA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jezusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef very het volgende:
Wat vind ik dit toch een fucking zielige bedoeling. Dat vieze Amerikaanse gedoe met dat klappen voor je klanten en als klant zijnde gaan poseren met een fucking telefoon (waar je 2 volle dagen voor op de straat hebt geslapen)![]()
Voor meer triestheid: http://www.iphoneclub.nl/(...)rdam-wij-zijn-erbij/![]()
![]()
Are you for real???? Mother of god wat een cringequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef very het volgende:
Voor meer triestheid: http://www.iphoneclub.nl/(...)rdam-wij-zijn-erbij/
ze zijn fucking nice.![]()
Ja, ze hebben het aangepast. Hoe maak ik screens van mijn mail in de iMac zodat ok die makkelijk kan delen? Ik zie inderdaad dat de iPhone nu 100 euro duurder is, wel kost het p/m 36 euro.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Kun je please een link sturen? Want ksn helemaal niets vinden op typhone wat hier ook maar op lijkt?
ook als je terugleest zie je dat ze de prijzen hebben verhoofd.. :'D Misschien krijg ik nog een mail dat het niet goed is gegaan ouzo maar zal wel niet..
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 18:42:11 ]![]()
je moet connected blijven tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:40 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Are you for real???? Mother of god wat een cringeHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
goh, wie wil er nu een 5c als je ook een 5 kan hebben?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef Dragonberry het volgende:
Blauwe 5C bemachtigd![]()
Mijn vriend belde eerst dat ik moest opschieten, want ze waren bijna op! Kom ik daar, hadden ze er nog genoeg en pas 3 verkocht..
Volgens mij is vooral de 5S snel weg, maar die hadden ze hier bij Hi ook nog liggenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik snap wel waarom ze zo hard klappen. Die denken wat een sukkels, kom maar op met je geld.Gaap Goals rulezzz!![]()
Steken ze er zelf inmiddels ook niet gewoon enorm de draak mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Is ook echt debiel idd. Ik kon het bij de eerste iPhone en de eerste iPad nog een beetje voorstellen, maar dit is een kleine update ivm de 5, echt totaal niet bijzonder verder.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik heb de 5S Spacegrijs (16GB) inmiddels. Besteld uit Duitsland. Superfijn apparaat. Kwam van de 4s.![]()
![]()
Is hij merkbaar sneller? Heeft het voor mij wel nut om te upgraden van 4s naar 5s zonder 4g?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb de 5S Spacegrijs (16GB) inmiddels. Besteld uit Duitsland. Superfijn apparaat. Kwam van de 4s.![]()
Ja, de animaties zijn een stuk sneller. Touch ID is één van mijn meest gebruikte nieuwe features. Bovendien: de camera is echt super en het glas voelt in vergelijking met de 4S ook wat minder plastic aan. En ik heb ook geen 4G.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is hij merkbaar sneller? Heeft het voor mij wel nut om te upgraden van 4s naar 5s zonder 4g?![]()
Uw bestelling is verzonden. U kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres.
Oh noes, en ik heb 'm vanmorgen pas besteld. Nu nog even uitvogelen hoe de track&trace bij kpn werkt![]()
![]()
http://www.appelhoes.nl/Xqisit-FlipCover-iPhone-5-5S-Black
iPhone nog niet binnen, maar is het verstandig om alvast een hoesje te halen? en kan ik ervan uit gaan dat alle 5 cases ook voor de 5S zijn?![]()
Ik hoor dat Apple bij die iDeal bestellingen het geld al teruggestort heeft. Weet iemand of je nu wel weer gewoon met iDeal kunt bestellen? Ze adverteren er nog steeds mee op de voorpagina van de store namelijk..![]()
Nou eh, ik heb het geld echt nog niet terug. ik verwacht op z'n vroegst maandag eigenlijk..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:58 schreef OverRated het volgende:
Ik hoor dat Apple bij die iDeal bestellingen het geld al teruggestort heeft. Weet iemand of je nu wel weer gewoon met iDeal kunt bestellen? Ze adverteren er nog steeds mee op de voorpagina van de store namelijk..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Even denken om de flitser, die is iets hoger dan bij de 5. En screen protectors zullen ook wel niet passen vanwege die metalen ring.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
iPhone nog niet binnen, maar is het verstandig om alvast een hoesje te halen? en kan ik ervan uit gaan dat alle 5 cases ook voor de 5S zijn?Oh, ik hoorde dat veel betalingen al teruggestort waren vanmiddag.. Dan ga ik wel voor bankoverschrijvingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou eh, ik heb het geld echt nog niet terug. ik verwacht op z'n vroegst maandag eigenlijk..![]()
![]()
Ja, ze hebben op hun website niet voor niets een categorie genaamd "iPhone 5/5S".quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
iPhone nog niet binnen, maar is het verstandig om alvast een hoesje te halen? en kan ik ervan uit gaan dat alle 5 cases ook voor de 5S zijn?![]()
Ik wil sowieso geen protector. Hartstikke irritant. Op mijn s2 nu zit er ook geen en op mijn iPad ook niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Even denken om de flitser, die is iets hoger dan bij de 5. En screen protectors zullen ook wel niet passen vanwege die metalen ring.![]()
hierboven word gesuggereerd dat de camera hoger is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze hebben op hun website niet voor niets een categorie genaamd "iPhone 5/5S".![]()
Als je een goede hebt en netjes kunt plakken, zie je er niks van. Ben er wel blij mee. Goed voor de restwaardequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen protector. Hartstikke irritant. Op mijn s2 nu zit er ook geen en op mijn iPad ook niet.Ja, maar zal bij de meeste hoesjes niet uitmaken. Alleen als ze kleine opening hebben voor camera/flitsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hierboven word gesuggereerd dat de camera hoger is?![]()
ja nouja, er zitten geen krasjes op het scherm van de iPad en s2. wel eromheen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Als je een goede hebt en netjes kunt plakken, zie je er niks van. Ben er wel blij mee. Goed voor de restwaarde
[..]
Ja, maar zal bij de meeste hoesjes niet uitmaken. Alleen als ze kleine opening hebben voor camera/flits![]()
Geen idee, maar als die shop hoesjes voor de iPhone 5 als universeel verkoopt denk ik dat dat geen probleem is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
hierboven word gesuggereerd dat de camera hoger is?![]()
Volgens mij doen die drie kneuzen het ook om de media aandacht, vorig jaar stonden die drie ook al vooraan in de rijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:17 schreef very het volgende:
Voor meer triestheid: http://www.iphoneclub.nl/(...)rdam-wij-zijn-erbij/.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Wel treurig dat de apple online store gewoon 2 tot 3 weken levertijd heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef remlof het volgende:
Uw bestelling is verzonden. U kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres.
Oh noes, en ik heb 'm vanmorgen pas besteld. Nu nog even uitvogelen hoe de track&trace bij kpn werkt![]()
![]()
Mag ik een controlegroep van iPhone 4(s)?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://nutech.nl/mobiel/3(...)niet-zo-precies.html
is dit echt?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Moet je nagaan hoe erg die telefoon tegen viel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij doen die drie kneuzen het ook om de media aandacht, vorig jaar stonden die drie ook al vooraan in de rij.
Moeten nu al om een nieuwe![]()
![]()
http://www.macrumors.com/(...)ective-compensation/quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
is dit echt?
Test 2 was dus juist in het voordeel van de iphone en test 1 kan komen doordat touchscreen van de iphone rekening houdt met het feit dat je de bovenkant van je scherm altijd in een hoek kleiner dan 90 graden aanraakt. Daardoor zou het touchscreen in dagelijks gebruik juist responsiever zijn.quote:But, as much as I hate having to be on Apple's side, I think you're essentially right. Let's look at the image of the locations overlaid on the keyboard
Note how near the center of the keyboard the dots are centered, but as you move away they are increasingly putting the tap farther toward the edge than was actually touched. This works with visual feedback, when a person is typing the phone will generally be held such that it puts the keyboard in the center of the FOV. As the digit is moved off the center line the visual cue will increasingly be perceived as the digit being farther towards the edge of the device that it actually will be because the brain will tend to interpret motion as being along the line connecting center of vision and the digit.
This will be further compounded by the natural tendency to "stay within the lines" which will have an untrained user trying to keep the perception of the digit within the bounds of the phone (this is also mitigated by the use of the reviled bezel), but due to the width of the digit and the angle of the visual cue that will tend to cause the touch to occur closer to the center than the user expected it to be.
I have a feeling that Apple did work on this with human factors specialists and purposely designed their touch feedback accordingly to make up for the way humans perceive the world without the user needing to go through a learning period.
Ugh, writing that makes me feel dirty...
[ Bericht 44% gewijzigd door Swetsenegger op 26-10-2013 10:02:46 ]![]()
Geen 1 reviewer hier kritiek over horen geven... lijkt me heel vreemd dat niemand dit in gebruik zou opmerken..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
is dit echt?![]()
Hmm"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Ziezo zojuist de 5C in het wit besteld. Komt volgende week binnen. Kunnen we eindelijk eens zien wat voor kankertoestel het is.
Ik zie trouwens dat die geldwolven nog steeds de gore lef hebben om je Apple Care aan te smeren en te melden dat je maar 1 jaar garantie hebt. Dat is pertinent onjuist, bloedhonden!Gaap Goals rulezzz!![]()
Dat zalDat zal een objectieve test worden!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ziezo zojuist de 5C in het wit besteld. Komt volgende week binnen. Kunnen we eindelijk eens zien wat voor kankertoestel het is.
Ik zie trouwens dat die geldwolven nog steeds de gore lef hebben om je Apple Care aan te smeren en te melden dat je maar 1 jaar garantie hebt. Dat is pertinent onjuist, bloedhonden!![]()
Hij gaat compleet door de mangel. Te beginnen met een droptest van de tiende etage
Gaap Goals rulezzz!![]()
Een gebruikte 5 was goedkoper geweest voor je. Maar ja, je bent niet goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik zie trouwens dat die geldwolven nog steeds de gore lef hebben om je Apple Care aan te smeren en te melden dat je maar 1 jaar garantie hebt. Dat is pertinent onjuist, bloedhonden!![]()
Ben je gelijk klaar met je test.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hij gaat compleet door de mangel. Te beginnen met een droptest van de tiende etage![]()
![]()
Jawel, maar ik vind hem mooier in het plastic wit. De metalen versies, hoewel die technisch iets beter zijn vind ik niet mooi.Gaap Goals rulezzz!![]()
Ik hou namelijk rekening met het feit dat dit model slecht verkocht wordt en ik er dan te weinig voor terug krijg. Als ik dan opgescheept zit met een Apple wil ik in ieder geval een toestel houden dat ik zelf qua uiterlijk enigszins mooi vind.Gaap Goals rulezzz!![]()
Dus je koopt een toestel, puur om het te testen en daarna af te kunnen zeiken, maar geeft wel extra geld uit voor het toestel dat je mooier vindt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jawel, maar ik vind hem mooier in het plastic wit. De metalen versies, hoewel die technisch iets beter zijn vind ik niet mooi.Juist ja.. Dat maakt je niet slim, maar juist heel erg dom. Als je wilt voorkomen dat je "opgescheept zit" met een iPhone, zou je juist het toestel moeten nemen dat je het beste verkocht krijgt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik hou namelijk rekening met het feit dat dit model slecht verkocht wordt en ik er dan te weinig voor terug krijg. Als ik dan opgescheept zit met een Apple wil ik in ieder geval een toestel houden dat ik zelf qua uiterlijk enigszins mooi vind.![]()
Ga je dat ook met een ander toestel doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hij gaat compleet door de mangel. Te beginnen met een droptest van de tiende etage![]()
1 jaar directe garantie, tweede jaar consumentenrecht via punt van aankoop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik zie trouwens dat die geldwolven nog steeds de gore lef hebben om je Apple Care aan te smeren en te melden dat je maar 1 jaar garantie hebt. Dat is pertinent onjuist, bloedhonden!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zou wel leuk zijn als er geen nadelen worden gevonden en hij, hoe hard hij het ook probeert, niet negatief kan spreken over de iPhone en van de iPhone gaat houden.
Of de nadelen worden alleen maar subjectief.![]()
Oh ik zal heus wel wat voordelen vinden. Maar het zullen er niet veel zijn haha.
Nee, het gaat mij er ook vooral om te weten waar ik over praat. Als ik straks iemand hoor dwepen hoeveel vreselijk veel beter ios is dan android, kan ik hem tenminste aan de haren erbij slepen om dingen te vergelijken. En ik heb al zat voorbeelden gezien waarvan je objectief kunt zeggen dat android daar veel handiger in is.Gaap Goals rulezzz!![]()
Ik weet niet waar jij over lult met je vrienden hoor, like wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh ik zal heus wel wat voordelen vinden. Maar het zullen er niet veel zijn haha.
Nee, het gaat mij er ook vooral om te weten waar ik over praat. Als ik straks iemand hoor dwepen hoeveel vreselijk veel beter ios is dan android, kan ik hem tenminste aan de haren erbij slepen om dingen te vergelijken. En ik heb al zat voorbeelden gezien waarvan je objectief kunt zeggen dat android daar veel handiger in is.![]()
![]()
Je doet het dus allemaal om mensen met iOS de mond te kunnen snoeren wat je nu niet is gelukt omdat je eigenlijk niet weet wat iOS is. Wat een mooi streven om iOS uit te proberen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, het gaat mij er ook vooral om te weten waar ik over praat. Als ik straks iemand hoor dwepen hoeveel vreselijk veel beter ios is dan android, kan ik hem tenminste aan de haren erbij slepen om dingen te vergelijken. En ik heb al zat voorbeelden gezien waarvan je objectief kunt zeggen dat android daar veel handiger in is.![]()
Als je niet weet waar je over praat, waar is je afkeer dan op gebaseerd?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Objectief nog wel. Noem eens wat voorbeelden? Ben benieuwd. Denk dat de meeste dingen inmiddels wel zonneklaar zijn en dat je met weinig nieuws op de proppen zal komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, het gaat mij er ook vooral om te weten waar ik over praat. Als ik straks iemand hoor dwepen hoeveel vreselijk veel beter ios is dan android, kan ik hem tenminste aan de haren erbij slepen om dingen te vergelijken. En ik heb al zat voorbeelden gezien waarvan je objectief kunt zeggen dat android daar veel handiger in is.
Kort gezegd: wil je per se widgets, geheugenkaartjes en muziek kunnen draggen en droppen, neem Android. Wil je een OS wat zo stabiel, gebruiksvriendelijk en consistent mogelijk is, zowel qua hardware als software, neem iOS.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hier zitten vast veel haken en ogen aan, kan niet geloven dat iPhone schermen daadwerkelijk minder gevoelig zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
is dit echt?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De eerste zin ben ik met je eens, de tweede zin niet. Android is namelijk net zo stabiel en gebruiksvriendelijker en consistenter dan ios. Dat ga ik dus aantonen. Oke, ben weg nu, boodschappen doen.Gaap Goals rulezzz!![]()
Dus je weet al dat het zo is maar toch moet je een iPhone hebben om daar achter te komen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
De eerste zin ben ik met je eens, de tweede zin niet. Android is namelijk net zo stabiel en gebruiksvriendelijker en consistenter dan ios. Dat ga ik dus aantonen.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
![]()
Waarom moeten die tjappies van Android zich hier steeds melden
Lekker rebels. #swagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom moeten die tjappies van Android zich hier steeds melden![]()
Dat klopt, wettelijk heb je maar 6 maanden garantie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Omdat ze schijnbaar constant het gevoel hebben dat ze iets te bewijzen hebben met hun OS. Opvallend dat dat vice-versa niet het geval is. Schijnbaar vinden apple gebruikers het minder belangrijk welke OS iemand anders gebruikt op z'n telefoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom moeten die tjappies van Android zich hier steeds melden
Wel zo handig want dan kan je jezelf bezig houden met daadwerkelijk relevante zaken, zoals zwarte piet.ze zijn fucking nice.![]()
Wat ben jij nou weer triest danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dus daarom moet je het topic in je My_At hebben zodat je er altijd aan herinnerd kunt worden dat je toch beter een iPhone had kunnen kopen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef editoor het volgende:
[..]
M_Schtoppel heeft gelijk. Veel mensen zien Apple als een ziekte.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2013 12:37:18 ]![]()
Die jongen verveelt zich of niet?
Weet je wie zich ook superieur aan andere mensen voelde?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom moeten die tjappies van Android zich hier steeds meldenFor great justice!![]()
Met iOS kan dat niet, dan hou ik tijd over om leuke en nuttige dingen te gaan doen. NEEEEEEEEEE!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Onmogelijk. Hij kan nog heel veel Tweaken aan zijn Android.! Wat vreselijk!
For great justice!![]()
De triestheid is toch wel erg groot als je een telefoon gaat kopen om het te kunnen afzeiken.
Minderwaardigheidscomplexjes vieren volgens mij hoogtij bij Apple-haters.
[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 26-10-2013 13:02:51 ]Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ongetwijfeld. Veel mensen denken ook dat de wereld 6000 jaar oud is. Of denken dat de Holocaust een hoax is. Die mensen neem je ook niet serieus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:24 schreef editoor het volgende:
[..]
M_Schtoppel heeft gelijk. Veel mensen zien Apple als een ziekte.![]()
Wen je zo aan. Voelt vreemd aan als je dan terug gaat naar iOS 6.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Iphone 5s binnenMoet wel heel erg wennen aan ios7
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)er-dan-android-apps/quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Objectief nog wel. Noem eens wat voorbeelden? Ben benieuwd. Denk dat de meeste dingen inmiddels wel zonneklaar zijn en dat je met weinig nieuws op de proppen zal komen.
Kort gezegd: wil je per se widgets, geheugenkaartjes en muziek kunnen draggen en droppen, neem Android. Wil je een OS wat zo stabiel, gebruiksvriendelijk en consistent mogelijk is, zowel qua hardware als software, neem iOS.![]()
Zo veel kleurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wen je zo aan. Voelt vreemd aan als je dan terug gaat naar iOS 6.![]()
Eerste post vanaf iPhone 5sDie vingerafdruk scanner werkt ziek goed trouwens
![]()
![]()
Volgens de track en trace van post.nl wordt ie dinsdag bezorgdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel treurig dat de apple online store gewoon 2 tot 3 weken levertijd heeft.![]()
![]()
De 5s bevalt prima. Even gisteravond de flikkerse bende omzetten en alles loopt als een zonnetje. Meteen ook 7.0.3 erop gezet. Had nog 6 op de 5, maar echt wennen vind ik het niet.
Vingerafdruk scanner is ideaal. Camera bevalt mij ook uitstekend.
Het is een absurd duur kreng en eigenlijk vind ik het idioot om zoveel geld uit te geven aan een telefoon, maar toch heb ik er nooit spijt van.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Dat wil niet zeggen dat iOS niet stabieler is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)er-dan-android-apps/Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Android geeft de kans niet apps te laten crashen. De telefoon crasht al voordat je de app hebt opgestart.![]()
Het zegt anders genoeg over het ecosysteem. Daarnaast heb ik geen enkele bron gezien waaruit blijkt dat iOS qua besturingssysteem stabieler is, dus bij deze nodig ik je uit je claim te onderbouwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iOS niet stabieler is.![]()
Ik heb hem gisteren in de Apple Store bekeken, zeer fraai toestel. De kleurstelling space gray en goud zijn goede aanwinsten, ziet er zeer chique uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:42 schreef DS4 het volgende:
De 5s bevalt prima. Even gisteravond de flikkerse bende omzetten en alles loopt als een zonnetje. Meteen ook 7.0.3 erop gezet. Had nog 6 op de 5, maar echt wennen vind ik het niet.
Het is een absurd duur kreng en eigenlijk vind ik het idioot om zoveel geld uit te geven aan een telefoon, maar toch heb ik er nooit spijt van.
5C ook bekeken, voelt fijn aan, zeer stevig. Maar hij blijft veel te duur, zou nooit ¤599 aan een plastic telefoon uitgeven.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Met stabieler bedoel ik ook gewoon de kwaliteit van de apps. Ooit 30+ updates geïnstalleerd tegelijk op een Android toestel? Dan is je telefoon gewoon onbruikbaar traag. Of een app waarin het toetsenbord consequent valt over het veld waarin je wilt typen. Dat soort dingen gebeuren bij Android veel vaker dan bij iOS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt anders genoeg over het ecosysteem. Daarnaast heb ik geen enkele bron gezien waaruit blijkt dat iOS qua besturingssysteem stabieler is, dus bij deze nodig ik je uit je claim te onderbouwen.
Desalniettemin worden telefoons steeds krachtiger waardoor stabiliteit minder van belang wordt, als je maar genoeg geheugene n CPU snelheid hebt gaat het al gauw goed.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Yep. Android 4.2 hier bij mijn GF. Geen enkel probleem. Waar komt het idee vandaan dat updates traag zouden zijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met stabieler bedoel ik ook gewoon de kwaliteit van de apps. Ooit 30+ updates geïnstalleerd tegelijk op een Android toestel? Dan is je telefoon gewoon onbruikbaar traag.Geen last van bij de telefoon van mijn GF. Stuk of 15 apps die allemaal prima ontworpen zijn. Daarnaast snap ik niet helemaal wat een toetsenbord met stabiliteit van een besturingssysteem te maken heeft.quote:Of een app waarin het toetsenbord consequent valt over het veld waarin je wilt typen. Dat soort dingen gebeuren bij Android veel vaker dan bij iOS.Stabiliteit heeft weinig te maken met de dingen die je hierboven genoemd hebt. Jij hebt het over gebruiksvriendelijkheid.quote:Desalniettemin worden telefoons steeds krachtiger waardoor stabiliteit minder van belang wordt, als je maar genoeg geheugene n CPU snelheid hebt gaat het al gauw goed.![]()
Ik heb alleen die van mij gezien (goud). Bij Vodafone was alles gereserveerd, maar voor mij hebben ze altijd wel net het toestel wat ik wil (ik heb kennelijk een bepaalde status).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:49 schreef TC03 het volgende:
5C ook bekeken, voelt fijn aan, zeer stevig. Maar hij blijft veel te duur, zou nooit ¤599 aan een plastic telefoon uitgeven.
Ben wel benieuwd naar de c. Is hardwarematig (5 + werkend 4g) natuurlijk in verhouding wel een goede deal (althans... Hoeveel geheugen heb je dan?).Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Die van mij wordt over een week of 3 geleverd via de iStore. Prijzen zijn absurd al maakt het zakelijk opvoeren het wat dragelijker. Anderzijds gebruik ik mijn telefoon ook dermate intensief dat de prijs per tijdseenheid wel meevalt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:42 schreef DS4 het volgende:
Het is een absurd duur kreng en eigenlijk vind ik het idioot om zoveel geld uit te geven aan een telefoon, maar toch heb ik er nooit spijt van.
Ik ben benieuwd naar de foto's, zie je verschil met de twee flitslampen?![]()
Het zegt niets over het ecosysteem van iOS net zo min als dat het iets zegt over crashes in iOS. Als je wat meer leest over die test, blijkt het dat je die test in je eigen app moet implementeren als developer voordat je eruit kunt halen of de app veel crashed. Dit gaat dus maar om een selectief aantal apps, zijn cijfers van apps die nog in ontwikkeling zijn en zegt meer iets over de developers dan over Apple's iOS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zegt anders genoeg over het ecosysteem. Daarnaast heb ik geen enkele bron gezien waaruit blijkt dat iOS qua besturingssysteem stabieler is, dus bij deze nodig ik je uit je claim te onderbouwen.
Je zou kunnen stellen dat het makkelijker is te ontwikkelen voor Android dan voor iOS, maar daar merkt de eindgebruiker niets van.![]()
Ik heb de flits nog niet gebruikt, maar voorbeelden laten zien dat ook daar winst is behaald.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:58 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's, zie je verschil met de twee flitslampen?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Waarom is de prijs absurd? 600 in twee of drie jaar afschrijven is een paar tientjes p/m, best ok voor het beschikken over een soort CRAY supercomputer van 100 gram met toegang tot alle menselijke kennis ooit bedacht.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Zo. Heb een mailtje naar typhone gestuurd over wanneer ik meer weet. Ik sta als 5e die het besteld heeft. Dus ik zit bij de eerste levering. Misschien volgende week al binnen?![]()
900 euro...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:06 schreef eleusis het volgende:
Waarom is de prijs absurd? 600 in twee of drie jaar afschrijven is een paar tientjes p/m, best ok voor het beschikken over een soort CRAY supercomputer van 100 gram met toegang tot alle menselijke kennis ooit bedacht.
Maar ik vind dat veel geld voor een telefoon.
Veel redelijk vergelijkbare smartphones kosten volgens mij een heel stuk minder.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Nou de galaxy s4 kost even duur.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
900 euro...
Maar ik vind dat veel geld voor een telefoon.
Veel redelijk vergelijkbare smartphones kosten volgens mij een heel stuk minder.![]()
heb ik alquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon zwarte achtergrond instellen dan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)er-dan-android-apps/Das net zoiets als zeuren over Windows XP.quote:Het grote aantal crashes onder iOS is volgens Crittercism te wijten aan iOS 5![]()
Dat gezegd hebbende, ik kom evenmin crashes tegen op de galaxy tab 3 van mijn dochter als op mijn iPhone en iPad.
Ik vind android met touchwiz wel onoverzichtelijker, veel menuutjes, paden, schermpjes die allemaal min of meer hetzelfde doen, maar dan net een tikkie anders. Ik vind het erg jammer dat google niet iets strakker controle heeft over android omdat het nu zelfs tussen android device a en b toch weer een zekere leercurve kan hebben, zowel door de verschillende schillen als ook de fragmentatie.
Stock android vind ik er eigenlijk gelikter uitzien dan touchwiz en sense.![]()
kost duurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou de galaxy s4 kost even duur.
People assume too much.![]()
Hmm, ondanks dat het plastic is, voelt de 5C behoorlijk solide aan, en hij ligt heel goed in de hand. Veel beter dan de 5(S) en 4(S).![]()
Komt omdat het plastic een laklaag is en niet de behuizing zelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, ondanks dat het plastic is, voelt de 5C behoorlijk solide aan, en hij ligt heel goed in de hand. Veel beter dan de 5(S) en 4(S).![]()
Wifi blijft wegvallen op iPhone 5s, heb de router al gereset en ook de netwerkinstellingen op iPhone. Iemand nog een idee?![]()
![]()
Wachten op de eerst volgende update.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Teruggaan naar de winkel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Wifi blijft wegvallen op iPhone 5s, heb de router al gereset en ook de netwerkinstellingen op iPhone. Iemand nog een idee?![]()
Is er al maar ik wil liever niet updaten ivm jailbreak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wachten op de eerst volgende update.Hmmm hij besluit nu opeens weer even te werkenquote:![]()
![]()
De S4 is kun je al krijgen voor nog geen 500 euro.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2013 17:54:48 ]![]()
Zal absoluut. Zo vind ik ook de One X lekkerder in de hand liggen dan de One. Komt door het plastic en rondere randen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, ondanks dat het plastic is, voelt de 5C behoorlijk solide aan, en hij ligt heel goed in de hand. Veel beter dan de 5(S) en 4(S).Gaap Goals rulezzz!![]()
Het is geen laklaag. Maar t wordt vanbinnen ondersteund door een stalen frame.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt omdat het plastic een laklaag is en niet de behuizing zelf.![]()
welk type beveiliging op je router? WPA1 of WPA2? Indien 1, stel 2 in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:17 schreef krullenbolletje het volgende:
geen idee, als de wifi weer wegvalt zal ik dat proberenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
welk type beveiliging op je router? WPA1 of WPA2? Indien 1, stel 2 in.![]()
![]()
Zo net eentje gehaald bij de Apple store in Amsterdam. Voorraad zat, hoewel zilver bijna op was.
Was er om 16 uur voor een MacBook probleem en ging om 17 uur weg met een 5S met tmobile verlenging.![]()
Dan is die ook absurd geprijsd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Sowieso, met een halve laptop aan je oor bellen...Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ik ga deze week de 5C 16Gb blauw bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog waar.
Bij studentmobiel en belsimpel vind ik beide een interessant abonnement maar er zit een raar prijsverschil in.
Tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet (14,4Mbit/s, dit is best een prima snelheid lijkt me.. ze schijnen binnenkort ook 4G te gaan aanbieden)
Het kost bij beide webshops 38 euro per maand maar bij belsimpel betaal je nog +/- 80 voor het toestel.
Zou dit een foutje zijn van studentmobiel?![]()
prijzig. Dat betaalde ik er eind vorig jaar voor. Ik zou het er nu niet meer voor geven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:33 schreef Sasman het volgende:
De Iphone 4S voor ¤ 350 kopen? Is dat nog de moeite?![]()
En kwa kwaliteit? En hoelang zouden die apps nog meegaan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
prijzig. Dat betaalde ik er eind vorig jaar voor. Ik zou het er nu niet meer voor geven.Trotse Belg.![]()
4G op Tele2 is zeer brak in vergelijking met KPN en Vodafone. Eigenlijk zijn die twee providers de enige optie als je 4G wilt. En 4G wil je, want daarmee krijg je een betere dekking dan je ooit zal krijgen via 3G.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:15 schreef zoodan het volgende:
Ik ga deze week de 5C 16Gb blauw bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog waar.
Bij studentmobiel en belsimpel vind ik beide een interessant abonnement maar er zit een raar prijsverschil in.
Tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet (14,4Mbit/s, dit is best een prima snelheid lijkt me.. ze schijnen binnenkort ook 4G te gaan aanbieden)
Het kost bij beide webshops 38 euro per maand maar bij belsimpel betaal je nog +/- 80 voor het toestel.
Zou dit een foutje zijn van studentmobiel?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik denk nog twee jaar moeiteloos.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
En kwa kwaliteit? En hoelang zouden die apps nog meegaan?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik snap niet dat jullie Applefans steeds maar blijven beweren dat Android Instabiel is. Dat iOS je smaak is en dat je het daarom liever hebt dat kan ik begrijpen, maar haal niet steeds die oude koe uit de sloot die in het verleden waar was, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Objectief nog wel. Noem eens wat voorbeelden? Ben benieuwd. Denk dat de meeste dingen inmiddels wel zonneklaar zijn en dat je met weinig nieuws op de proppen zal komen.
Kort gezegd: wil je per se widgets, geheugenkaartjes en muziek kunnen draggen en droppen, neem Android. Wil je een OS wat zo stabiel, gebruiksvriendelijk en consistent mogelijk is, zowel qua hardware als software, neem iOS.
Het is wat het is.![]()
Hierin heb je wel gelijk ja. Mijn S2 wordt tijdelijk traag als ik alles tegelijk update. Maar dat ding is dan ook al 2,5 jaar oud ofzo en de apps worden steeds veeleisender. Vroeger maakte ik wel eens mee dat het toetsenbord op een invoerveld zat, maar dat heb ik eigenlijk al een jaar niet meer gezien.Het is wat het is.![]()
4G op Tele2 bestaat nog niet dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat het zeer brak is..?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
4G op Tele2 is zeer brak in vergelijking met KPN en Vodafone. Eigenlijk zijn die twee providers de enige optie als je 4G wilt. En 4G wil je, want daarmee krijg je een betere dekking dan je ooit zal krijgen via 3G.![]()
Ik wil hem waarschijnlijk ook sim only halen, maar zijn Vodafone en KPN de enige opties met 4G?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef zoodan het volgende:
[..]
4G op Tele2 bestaat nog niet dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat het zeer brak is..?
4G is wel een vereiste, maar KPN is moeilijk duur...![]()
Ik hb bijna 2 jaar een S2 en telkens problemen. Uitval, crashes. Ik heb tegelijkertijd een iPad gekocht. Nooit problemen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:24 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie Applefans steeds maar blijven beweren dat Android Instabiel is. Dat iOS je smaak is en dat je het daarom liever hebt dat kan ik begrijpen, maar haal niet steeds die oude koe uit de sloot die in het verleden waar was, maar nu niet meer
en ja, beide zijn up to date![]()
Zeer brak is misschien overdreven, maar ze hebben enkel 800 MHz frequenties waardoor op drukke plekken de bandbreedte en snelheid nooit aan Vodafone of KPN zal kunnen tippen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef zoodan het volgende:
[..]
4G op Tele2 bestaat nog niet dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat het zeer brak is..?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Weet je of Tele2 ook sim only met 4G heeft? Ik kom er geen wijs uit...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeer brak is misschien overdreven, maar ze hebben enkel 800 MHz frequenties waardoor op drukke plekken de bandbreedte en snelheid nooit aan Vodafone of KPN zal kunnen tippen.![]()
Even spammen: V&A / [TK] iPhone 5C Wit 16GB en iPhone 5 Zwart 32GB
Mijn eigen 64GB komt daar hopelijk snel ook nog bij.![]()
Tele2 heeft momenteel nog geen 4g, ze hebben wel aangekondigd dit in de nabije toekomst aan te bieden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Weet je of Tele2 ook sim only met 4G heeft? Ik kom er geen wijs uit...![]()
Want?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je slim bent haal je geen phone bij Tele2![]()
![]()
4G netwerk wordt veel later pas uitgerold, volgens mij zijn er nog geen 4G abo's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Weet je of Tele2 ook sim only met 4G heeft? Ik kom er geen wijs uit...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Waarom draai je niet de aankoop van die 5C terug? Kan zelfs in geval van afgesloten abonnementen binnen een week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even spammen: V&A / [TK] iPhone 5C Wit 16GB en iPhone 5 Zwart 32GB
Mijn eigen 64GB komt daar hopelijk snel ook nog bij.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Typo, de F en V zitten daadwerkelijk vlak onder elkaar hè.quote:
Dekking is ruk? Providers als Tele2, Hollandsnieuwe, allemaal slechte ervaring mee. Kijk je naar Hi, KPN, T-Mobile of Vodafone, allemaal een stukkie duurder maar een stuk betere dekking.quote:![]()
So is het maar net.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Typo, de F en V zitten daadwerkelijk vlak onder elkaar hè.![]()
Hollandsnieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerk. Maar Vodafone zelf is ook matig vergeleken met KPN.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dekking is ruk? Providers als Tele2, Hollandsnieuwe, allemaal slechte ervaring mee. Kijk je naar Hi, KPN, T-Mobile of Vodafone, allemaal een stukkie duurder maar een stuk betere dekking.
Klopt, maar Hollandsnieuwe gebruikt de oude zendmasten van Vodafone, daarom is Vodafone zelf met de nieuwe masten ook een stuk beter en duurder. Als je teleurgesteld en boos wilt zijn moet je een cheapo abbo van 25,- pm. met gratis iphone 5c aanschaffenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hollandsnieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerk. Maar Vodafone zelf is ook matig vergeleken met KPN.![]()
Hoe bedoel je 'oude' zendmasten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Klopt, maar Hollandsnieuwe gebruikt de oude zendmasten van Vodafone, daarom is Vodafone zelf met de nieuwe masten ook een stuk beter en duurder. Als je teleurgesteld en boos wilt zijn moet je een cheapo abbo van 25,- pm. met gratis iphone 5c aanschaffenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Wat is voor abonnementen dan de beste keuze als je 500/1000 MB internet wilt (4G) en ongeveer 200 belminuten?
Ik hoef geen supergroot pakket voor 50 euro, maar daar ziet het wel allemaal naar uit. Of je moet 400/500 euro bij gaan betalen.![]()
Voor de iPhone 5C of 5S neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:03 schreef Zocalo het volgende:
Wat is voor abonnementen dan de beste keuze als je 500/1000 MB internet wilt (4G) en ongeveer 200 belminuten?
Ik hoef geen supergroot pakket voor 50 euro, maar daar ziet het wel allemaal naar uit. Of je moet 400/500 euro bij gaan betalen.![]()
Hollandsnieuwe schakelt nog over het oude netwerk van Vodafone, wat Vodafone zelf allang niet meer gebruikt en nauwelijks onderhoudt, daarom heb je bij Hollandsnieuwe ook zovaak dat bijv. SMS'jes pas 2 dagen later aankomen.quote:![]()
Ik woon in de randstad dus misschien daarom nooit slechte ervaringen met het tmobile netwerk via BEN.. Woon je toevallig daarbuiten dat je meer slechte ervaring ermee hebt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dekking is ruk? Providers als Tele2, Hollandsnieuwe, allemaal slechte ervaring mee. Kijk je naar Hi, KPN, T-Mobile of Vodafone, allemaal een stukkie duurder maar een stuk betere dekking.![]()
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor de iPhone 5C of 5S neem ik aan?5S
![]()
Met BEN heb ik eigenlijk geen ervaring, ikzelf gebruik T-Mobile, woon ook in de randstad. Het is meer dat er heel veel klachten zijn om desbetreffende providers, zowel van binnen als buiten de randstad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad dus misschien daarom nooit slechte ervaringen met het tmobile netwerk via BEN.. Woon je toevallig daarbuiten dat je meer slechte ervaring ermee hebt?![]()
Kijk even bij Hi, Vodafone, KPN of T-mobile op www.studentmobiel.nl Is een site met veel grote kortingen voor studenten. Als je T-mobile abonnee bent en je gaat verlengen zou ik dat doen, krijg je redelijk grote kortingenquote:![]()
![]()
T-Mobile heeft nog geen 4G toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk even bij Hi, Vodafone, KPN of T-mobile op www.studentmobiel.nl Is een site met veel grote kortingen voor studenten. Als je T-mobile abonnee bent en je gaat verlengen zou ik dat doen, krijg je redelijk grote kortingen![]()
![]()
4G is vanaf 18 november gratis voor iedereen die klant is bij T-mobilequote:Indien je dus een geschikt toestel hebt die 4G support
![]()
![]()
studentmobiel is volgens mij voor iedereen? niet perse voor studenten tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk even bij Hi, Vodafone, KPN of T-mobile op www.studentmobiel.nl Is een site met veel grote kortingen voor studenten. Als je T-mobile abonnee bent en je gaat verlengen zou ik dat doen, krijg je redelijk grote kortingen![]()
Ja oke, maar ze wekken de impressie dat het voor studenten is, namelijk student=goedkoopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef zoodan het volgende:
[..]
studentmobiel is volgens mij voor iedereen? niet perse voor studenten toch![]()
![]()
Ja klopt, ben benieuwd hoeveel klanten ze hiermee verliezen die denken dat ze er niks kunnen bestellen haha.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja oke, maar ze wekken de impressie dat het voor studenten is, namelijk student=goedkoop![]()
Haha, ik dacht zelf dat het een scam site was, totdat ik de advertentie op de site van Hi zelf zagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef zoodan het volgende:
[..]
Ja klopt, ben benieuwd hoeveel klanten ze hiermee verliezen die denken dat ze er niks kunnen bestellen haha.![]()
![]()
Top, waar zie je de kortingen staan als je al T-Mobile klant bent? Dan is dat een serieuze optiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
4G is vanaf 18 november gratis voor iedereen die klant is bij T-mobileIndien je dus een geschikt toestel hebt die 4G support
![]()
![]()
Je bent al T-mobile klant? Ga dan naar studentmobiel.nl en ga naar T-mobile, dan staat er onderin iets van Ik ben klant bij T-mobile, dan passen ze de standaard korting toe die je normaal ook bij T-mobile krijgt, is het weer een stukje goedkoperquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Top, waar zie je de kortingen staan als je al T-Mobile klant bent? Dan is dat een serieuze optie![]()
Die gaat het dan wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je bent al T-mobile klant? Ga dan naar studentmobiel.nl en ga naar T-mobile, dan staat er onderin iets van Ik ben klant bij T-mobile, dan passen ze de standaard korting toe die je normaal ook bij T-mobile krijgt, is het weer een stukje goedkoper
Normaal mag je bij T-Mobile vier maanden voor je contract afloopt verlengen en een nieuw toestel kiezen. Mijn contract loopt februari af, mag dit ook bij Studentmobiel?![]()
Poeh, dat weet ik niet, dan moet je T-mobile even opbellen. In principe zou dit gewoon mogen denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Die gaat het dan worden
Normaal mag je bij T-Mobile vier maanden voor je contract afloopt verlengen en een nieuw toestel kiezen. Mijn contract loopt februari af, mag dit ook bij Studentmobiel?![]()
Dit staat op de site van Studentmobiel:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet, dan moet je T-mobile even opbellen. In principe zou dit gewoon mogen denk ik
Een verlenging van je T-Mobile abonnement kunnen wij vanaf 1 maart 2013 aanvragen vanaf vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement. Het nieuwe abonnement gaat in per de einddatum van je oude contract.
Lijkt dus te kunnen. Thanks voor alle info!![]()
Nog één vraag; als T-Mobile over gaat op 4G krijgen alle klanten dat en maakt het niet uit of je sim only (in welke vorm dan ook) of abonnement hebt toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Poeh, dat weet ik niet, dan moet je T-mobile even opbellen. In principe zou dit gewoon mogen denk ik
Want 500MB sim only is echt heel voordelig als ik ga verlengen, beter dan een abonnement.![]()
No problemo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dit staat op de site van Studentmobiel:
Een verlenging van je T-Mobile abonnement kunnen wij vanaf 1 maart 2013 aanvragen vanaf vier maanden voor de einddatum van je huidige abonnement. Het nieuwe abonnement gaat in per de einddatum van je oude contract.
Lijkt dus te kunnen. Thanks voor alle info!![]()
Denk dat je met SIM-only ook gewoon 4G hebt, nogmaals weet ik niet 100% zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Nog één vraag; als T-Mobile over gaat op 4G krijgen alle klanten dat en maakt het niet uit of je sim only (in welke vorm dan ook) of abonnement hebt toch?
Want 500MB sim only is echt heel voordelig als ik ga verlengen, beter dan een abonnement.![]()
Zal de voorraad daar komende week wel weer toenemen? Ik wilde vrijdag de space grey 16GB gaan halen.![]()
Kennis van me is gister rond 5 uur in de middag geweest. Waren geen iPhone 5S meer op voorraad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou de applestore in Amsterdam nog spacegrey 32GB op voorraad hebben?![]()
Volgende week komt er een nieuwe lading is mij verteld.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ja denk ik wel. Althans om 17 uur gisteren wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou de applestore in Amsterdam nog spacegrey 32GB op voorraad hebben?![]()
Klopt niet! Ik was er na 17 uur en er waren er echt meer dan genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kennis van me is gister rond 5 uur in de middag geweest. Waren geen iPhone 5S meer op voorraad.![]()
![]()
mooie fotoquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
Klopt niet! Ik was er na 17 uur en er waren er echt meer dan genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Met abonnement wellicht? Er is gescheiden voorraad voor toestellen met abonnement en losse toestellen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
Klopt niet! Ik was er na 17 uur en er waren er echt meer dan genoeg.
[ afbeelding ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is een Pihone 4S met 8GB voldoende tegenwoordig of zou ik voor de 16GB gaan.
Kga hem gebruiken voor internet,bellen,sms,af en toe een foto en een paar spelletjes.Trotse Belg.![]()
Hmm de aanbieding van tele2;
300 minuten of sms + 1500MB met 14Mbit/s + iPhone 5c voor 38p/m
Hij staat nog steeds op studentmobiel, ik denk dat ik voor deze ga maar ik ben bang dat er over 2 weken opeens allemaal andere voordelige abo's verschijnen en dan zit ik vast aan mijn 2 jarige contract..
valt het te verwachten dat er goede aanbiedingen komen komende weken?![]()
8GB is ruim voldoendequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef Sasman het volgende:
Kga hem gebruiken voor internet,bellen,sms,af en toe een foto en een paar spelletjes.![]()
Is niet te zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef zoodan het volgende:
Hmm de aanbieding van tele2;
300 minuten of sms + 1500MB met 14Mbit/s + iPhone 5c voor 38p/m
Hij staat nog steeds op studentmobiel, ik denk dat ik voor deze ga maar ik ben bang dat er over 2 weken opeens allemaal andere voordelige abo's verschijnen en dan zit ik vast aan mijn 2 jarige contract..
valt het te verwachten dat er goede aanbiedingen komen komende weken?
Als je bang bent dat er goedkopere deals komen, ben je bang dat je teveel betaalt. Wil je wel echt zo graag de 5C? Als ik iets echt graag wil en ik vind de prijs goed heb ik dat soort angsten niet...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Voor mij absoluut niet. Met 8GB heb je nauwelijks ruimte voor muziek of foto's.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ach ligt eraan wat je er allemaal aan apps oppleurt. 8GB is ruim voldoende voor ca. 5000 nummers met een stuk of 5000 foto'squote:Op zondag 27 oktober 2013 11:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor mij absoluut niet. Met 8GB heb je nauwelijks ruimte voor muziek of foto's.![]()
Ik denk dat dit een goede aanbieding is want overal is het een stuk duurder, ik heb alleen tot nu toe altijd sim only + 2de hands toestel ergens vandaan getoverd dus ik heb geen ervaring met dit soort abo's..![]()
In postzegelresolutie en 64kbps misschien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach ligt eraan wat je er allemaal aan apps oppleurt. 8GB is ruim voldoende voor ca. 5000 nummers met een stuk of 5000 foto's
Daar kom je echt bij lange na niet aan hoor...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jawel hoor, heb standaard al m'n muziek converted op 240 kbpsquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
In postzegelresolutie en 64kbps misschien.
Daar kom je echt bij lange na niet aan hoor...![]()
Waarom doe je dat nu ook niet? Koop hem via Groupon voor 499.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:35 schreef zoodan het volgende:
Ik denk dat dit een goede aanbieding is want overal is het een stuk duurder, ik heb alleen tot nu toe altijd sim only + 2de hands toestel ergens vandaan getoverd dus ik heb geen ervaring met dit soort abo's..Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dan is je telefoon verder leeg, 5000 nummers red je alleen als hij verder helemaal leeg is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb standaard al m'n muziek converted op 240 kbpsTen percent faster with a sturdier frame![]()
Oke 5000 is een beetje overdreven, 1000 danquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan is je telefoon verder leeg, 5000 nummers red je alleen als hij verder helemaal leeg is.![]()
Lastig te zeggen. Wat is jouw feitelijke gebruik? Ik kom met 32 nog niet toe... En zo gek doe ik niet. Maar geen muziek scheelt al enorm veel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef Sasman het volgende:
Kga hem gebruiken voor internet,bellen,sms,af en toe een foto en een paar spelletjes.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Problemen zijn terug, ik ga maar met de router settings kloten in de hoop dat dat werktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee, als de wifi weer wegvalt zal ik dat proberen![]()
![]()
Dat is niet goedkoper in dit gevalquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu ook niet? Koop hem via Groupon voor 499.![]()
Heb je er met andere apparaten ook last van? Anders zou ik eerder zeggen dat het aan het toestel ligt..quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Problemen zijn terug, ik ga maar met de router settings kloten in de hoop dat dat werkt
Of je hebt net de pech dat er deze week wat extra wifi-hotspots bij je in de buurt zijn bijgekomen..
Mijn iphone 4 viel ook wel eens weg op zolder maar niet zo vaak als mijn 5squote:Op zondag 27 oktober 2013 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je er met andere apparaten ook last van? Anders zou ik eerder zeggen dat het aan het toestel ligt..
Of je hebt net de pech dat er deze week wat extra wifi-hotspots bij je in de buurt zijn bijgekomen..Heb nu de instellingen van de router veranderd en het gaat tot nu toe prima dus fingers crossed
![]()
![]()
De werkelijkheid gaat je flink tegenvallen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach ligt eraan wat je er allemaal aan apps oppleurt. 8GB is ruim voldoende voor ca. 5000 nummers met een stuk of 5000 foto's![]()
Technische meid allesquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn iphone 4 viel ook wel eens weg op zolder maar niet zo vaak als mijn 5sHeb nu de instellingen van de router veranderd en het gaat tot nu toe prima dus fingers crossed
heb jy ervaring met routersquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn iphone 4 viel ook wel eens weg op zolder maar niet zo vaak als mijn 5sHeb nu de instellingen van de router veranderd en het gaat tot nu toe prima dus fingers crossed
![]()
Het is heel simpel, WPA1 is géén standaard binnen 802.11N. Dus als je een 802.11N router hebt moet je WPA2 als beveiliging instellen omdat WPA1 wel aangeboden wordt maar voor interpretatie tussen verschillende fabrikanten vatbaar is.
Valt je wifi signaal vaak weg, controleer dan dus eerst of je beveiliging op WPA2 staat.![]()
Is Tmobile nog steeds de enige met visual voicemail? Ik vind dat een erg makkelijke functie, maar heb hier thuis met Tmobile bijna geen bereik. Zit er dus over te denken om over te stappen naar een andere simonly, liefst met snel internet en visual voicemail. Tips?![]()
Ja helaas wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Coelho het volgende:
Is Tmobile nog steeds de enige met visual voicemail? Ik vind dat een erg makkelijke functie, maar heb hier thuis met Tmobile bijna geen bereik. Zit er dus over te denken om over te stappen naar een andere simonly, liefst met snel internet en visual voicemail. Tips?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Blijkbaar niet want hoewel mijn wifi niet meer wegvalt heb ik nu waarschijnlijk een verkeerd kanaal gekozen want mijn internet is super sloomquote:![]()
Iemand verstand van wifi kanalen? Want ik zie op iStumblr dat op elk kanaal er wel iemand zit hier in de buurt dus welke moet ik nou kiezen?![]()
![]()
1, 6 of 11quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet want hoewel mijn wifi niet meer wegvalt heb ik nu waarschijnlijk een verkeerd kanaal gekozen want mijn internet is super sloom![]()
Iemand verstand van wifi kanalen? Want ik zie op iStumblr dat op elk kanaal er wel iemand zit hier in de buurt dus welke moet ik nou kiezen?![]()
Ik heb Hi en daar een app van met visual voicemail.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Coelho het volgende:
Is Tmobile nog steeds de enige met visual voicemail? Ik vind dat een erg makkelijke functie, maar heb hier thuis met Tmobile bijna geen bereik. Zit er dus over te denken om over te stappen naar een andere simonly, liefst met snel internet en visual voicemail. Tips?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik had met mijn 4 8GB, maar ben heel blij dat mijn 5 32GB heeft!quote:
En dan heb ik er nog niet eens muziek op (hoewel ik maar 350 nummers heb hoor). Allemaal foto's/video's. Apps heb ik ook niet zo gek veel.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Wat kwam je dan tekort?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:38 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik had met mijn 4 8GB, maar ben heel blij dat mijn 5 32GB heeft!
En dan heb ik er nog niet eens muziek op (hoewel ik maar 350 nummers heb hoor). Allemaal foto's/video's. Apps heb ik ook niet zo gek veel.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu ook niet? Koop hem via Groupon voor 499.Heb ik gisteren gedaan, na 3,5 jaar een 3GS te hebben gehad (die langzamer aan het worden is en met nog 17% batterij wegvaltquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu ook niet? Koop hem via Groupon voor 499.) vond ik het een wijs plan om een losse telefoon bij mijn huidige sim only te nemen. Ben ik over 2 jaar tijd goedkoper uit en mijn sim only is per maand op te zeggen, wil ik iets anders.
Dusss een witte 5C coming my way
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Zo. Net uit de Apple Store Amsterdam. Ze hebben nog 5 iPhone 5S los spacegrijs. 16GB. De rest niks. Doe er je voordeel mee.![]()
Minimaal 8 Gb zou ik zo zeggen...quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: