SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou hier echt niet. Nooit meer android. Op naar iPhone.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
Het is wat het is.![]()
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
![]()
Correct, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40
Het is wat het is.![]()
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Correct, maar je snapt wat ik bedoel![]()
Kun je ze al ergens met Bitcoins bestellen? Alleen Silk Road is dicht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De restwaarde is goed ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.
Ik ben zelf een telefoon/techfreak, weet er veel vanaf en struin iedere dag de verschillende fora en techsites af. Er is echter iets in me dat me tegenhoud om zoveel voor een telefoon neer te leggen. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Maar dat is uiteraard geheel persoonlijk. Ik ben zelf, anders dan jullie hier, helemaal niet overtuigd door de superioriteit van Apple. Als techliefhebber interesseer ik me uiteraard wel voor Apple, maar persoonlijk vind ik Android een fijner platform en ik root/custom rom niet. Ach ieder z'n ding
Het is wat het is.![]()
Effe een verkapte TVP voor de Vodafone abonnement prijzen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
vodafone en kpn werkt, maar alleen met abo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Waar staan de prijzen ?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef OverRated het volgende:
Als T-Mobile me nu gewoon een losse zou verkopen.. Ik ben al jaren klant bij ze verdorie.![]()
Die prijs wat bij vodafone staat is wel netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze verkopen m niet los en zie ook nog niks over abo's staan![]()
![]()
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als de winkel over 12 minuten niet open is ga ik naar bed.![]()
Tweetbotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Tweetbot 3 for iPhone is uit.
http://tapbots.com/software/tweetbot/Zo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
Dat zou een trendbreuk zijn met vorig jaar. En lijkt me ook sterk dat ze de store 10 uur offline gooien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.![]()
Ik heb alleen een iPad dus wachten is op de iPad-versie.. Hopelijk ziet dat er iets anders uit, het zal wel wennen worden iig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja bahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.
Alsof die Mac app nog niet duur genoeg wasEn de iPad app ook apart betalen trouwens..
![]()
F*ck deze.. Ik ga pitten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
![]()
Ach ja, ik zie em wel verschijnen..
Gewoon iDeal betalingHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
iDeal gebruikt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:48 schreef Semmm het volgende:
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?![]()
quote:twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
![]()
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?![]()
![]()
65 euro per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:03 schreef remlof het volgende:
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?
Het is wat het is.![]()
Ik lig al voor de deur in Amsterdam. Wil dat ding hebben joh!
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Prijs bij Hi is prima! Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga straks. Heb ik nog kans op een exemplaar als ik pas 's middags rond 4 uur ga?![]()
![]()
Meh, ik kreeg vanmorgen hetzelfde, Apple wat is deze..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
Helemaal niet zo duur. Wat voor pakketje heb je erop?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb hem besteld. 33 euro P/m. voor het toestel 260 euro.Via typhone.
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal niet zo duur. Wat voor pakketje heb je erop?
nu betaal ik 36 euro voor 230 bel/sms en 500 MB.
Oh wacht het is nog steeds 36 euro. Nouja..
hier de link voor de geintresseerden.
http://www.typhone.nl/ver(...)eal=Soort:Aanbieding$$Identity:13963&Tab=t-mobile
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 08:11:06 ]![]()
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.![]()
![]()
Dat is ziek goedkoopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.
Ik betaalde 30eu per maand en eenmalig 180 voor 170 minuten/sms en 250mb internet op een iPhone 4Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.![]()
Shit zeg. IK zet op mijn Facebook dat ik een nieuwe telefoon heb besteld en dat ik eindelijk android de deur kan wijzen, meteen en hele discussie dat ik het alleen doe voor status en dat android beter is![]()
![]()
Kan best zijn, maar het weerhoudt mij om er een te kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:14 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.
Voordat je dat ding binnen hebt introduceren ze de iphone 6![]()
![]()
Voorraden aanhouden is nou niet bepaald goedkoop, zeker voor zulke dure apparaten, heb je veel beveiliging voor nodig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.For great justice!![]()
Typisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Shit zeg. IK zet op mijn Facebook dat ik een nieuwe telefoon heb besteld en dat ik eindelijk android de deur kan wijzen, meteen en hele discussie dat ik het alleen doe voor status en dat android beter isIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:14 schreef byah het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.. de schaarste is onderdeel van de hele marketingcampagne.![]()
Als jij de Ipohone 5s wilt hebben maakt het voor apple niet uit of jij em vandaag of over 4 weken krijgt hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.
[..]
Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.![]()
Ik heb het over 500000 in Nederland. 9 miljoen in nl gaat ze vast niet lukken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple verkocht 9 miljoen iphones in het introductie weekend. 500K is een druppel op een gloeiende plaat.
[..]
Ja, expres minder verkopen dan je zou kunnen, dat is erg slim.![]()
![]()
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Als jij de Ipohone 5s wilt hebben maakt het voor apple niet uit of jij em vandaag of over 4 weken krijgt hoor.
Ze kunnen maar een x aantal telefoons produceren en die smeren ze de eerste maanden over zo veel mogelijk landen uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb het over 500000 in Nederland. 9 miljoen in nl gaat ze vast niet lukken.![]()
Op dit moment betaal je 319 euro bij voor je toestel en 36 euro per maand via die link?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
1000 MB extra snel ( 4G dan?) onbeperkt sms ( wie gebruikt dat nou.) en uh ik dacht 200 min. bellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door blrrrt op 25-10-2013 09:22:53 ]Het leven is geen krentenbol.![]()
Ze hebben het net aangepast. Net was het 216 euro, 24 mnd, 2000 mb en 300 minuten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:14 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op dit moment betaal je 319 euro bij voor je toestel en 36 euro per maand via die link?
Nu 289 euro![]()
![]()
Drukte bij de Apple Telefonische Servicedesk, verbinding werd verbroken nadat ik door het menuutje heen gewandeld heb..
Dat kan, als ze de launch met 2 weken uitstellen en gedurende twee weken gemiddeld 0.5 * 500.000 * ¤700 = ¤175 miljoen voorraad stilstaat. En dan lost dat eigenlijk niks op, want binnen een aantal dagen zit je dan met precies dezelfde problemen als nu, maar heeft het je wel heel veel gekost.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik snap die 2 à 3 weken levertijd niet. Kan apple niet gewoon zorgen dat 500000 iphone's op voorraad liggen op moment van introductie.2000 light years from home![]()
God dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze hebben het net aangepast. Net was het 216 euro, 24 mnd, 2000 mb en 300 minuten.
Nu 289 euro![]()
![]()
Ik zit te twijfelen of ik een 5S zal open bij Apple online. Maar dat werkt dus niet met ABN AMRO iDeal? Of is dat gefixt nu?![]()
Ik ben aan het kijken om bescherming om mijn 5s te doen. Heb nu met mijn 4s zo'n goedkope transparante siliconen hoes uit china (2 euro of zo incl. shipping), maar dat ding is helemaal geel geworden. Ik wil geen lederen hoezen waar hij in of uit moet, laat staan zo'n lederen ding met een klep.
Nu zag ik een aantal van die plakbeschermers voorbij komen, voor- en achterkant en ook zijkant. Is dat wat of laten die binnen no time los (met name die dunne reepjes over de zijkant)? Hebben jullie nog suggesties?![]()
Opnieuw kopen, wat een flikkersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Tweetbot 3 for iPhone is uit.
http://tapbots.com/software/tweetbot/![]()
![]()
Ik kan m'n geannuleerde bestelling annuleren.. hmmm, wat zal er dan gebeuren..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dan wordt ie weer geplaatst?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan m'n geannuleerde bestelling annuleren.. hmmm, wat zal er dan gebeuren..![]()
Een invisible shield in combinatie met ren spigen glas.tr slim vind ik persoonlijk de fijnste combi. Houdt je iPhone zo kaal mogelijk, maar biedt wel valbescherming voor je scherm. Andere tempered glass screenprotectors zijn net zo goed, maar de spigen is volgens mij de dunste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:36 schreef Coelho het volgende:
Ik ben aan het kijken om bescherming om mijn 5s te doen. Heb nu met mijn 4s zo'n goedkope transparante siliconen hoes uit china (2 euro of zo incl. shipping), maar dat ding is helemaal geel geworden. Ik wil geen lederen hoezen waar hij in of uit moet, laat staan zo'n lederen ding met een klep.
Nu zag ik een aantal van die plakbeschermers voorbij komen, voor- en achterkant en ook zijkant. Is dat wat of laten die binnen no time los (met name die dunne reepjes over de zijkant)? Hebben jullie nog suggesties?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: