SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou hier echt niet. Nooit meer android. Op naar iPhone.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
Het is wat het is.![]()
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
![]()
Correct, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40
Het is wat het is.![]()
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Correct, maar je snapt wat ik bedoel![]()
Kun je ze al ergens met Bitcoins bestellen? Alleen Silk Road is dicht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De restwaarde is goed ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.
Ik ben zelf een telefoon/techfreak, weet er veel vanaf en struin iedere dag de verschillende fora en techsites af. Er is echter iets in me dat me tegenhoud om zoveel voor een telefoon neer te leggen. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Maar dat is uiteraard geheel persoonlijk. Ik ben zelf, anders dan jullie hier, helemaal niet overtuigd door de superioriteit van Apple. Als techliefhebber interesseer ik me uiteraard wel voor Apple, maar persoonlijk vind ik Android een fijner platform en ik root/custom rom niet. Ach ieder z'n ding
Het is wat het is.![]()
Effe een verkapte TVP voor de Vodafone abonnement prijzen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
vodafone en kpn werkt, maar alleen met abo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Waar staan de prijzen ?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef OverRated het volgende:
Als T-Mobile me nu gewoon een losse zou verkopen.. Ik ben al jaren klant bij ze verdorie.![]()
Die prijs wat bij vodafone staat is wel netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze verkopen m niet los en zie ook nog niks over abo's staan![]()
![]()
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als de winkel over 12 minuten niet open is ga ik naar bed.![]()
Tweetbotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Tweetbot 3 for iPhone is uit.
http://tapbots.com/software/tweetbot/Zo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
Dat zou een trendbreuk zijn met vorig jaar. En lijkt me ook sterk dat ze de store 10 uur offline gooien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas vanaf 8 u kan kopen.![]()
Ik heb alleen een iPad dus wachten is op de iPad-versie.. Hopelijk ziet dat er iets anders uit, het zal wel wennen worden iig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..![]()
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
TweetbotZo'n beetje m'n favo app. Maar ik zit nog op iOS 6
Wel jammer dat die interface dan weer zo kaal is.. Hoeft van mij niet zo met al die apps in iOS 7..Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja bahquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat een hoerenzonen zeg. Je moet opnieuw lappen voor 3.
Alsof die Mac app nog niet duur genoeg wasEn de iPad app ook apart betalen trouwens..
![]()
F*ck deze.. Ik ga pitten..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
![]()
Ach ja, ik zie em wel verschijnen..
Gewoon iDeal betalingHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
iDeal gebruikt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:48 schreef Semmm het volgende:
Ik krijg net doodleuk een mailtje van apple dat m'n bestelling is geannuleerd omdat ik al een iPhone besteld zou hebben. Dit is niet het geval en het bedrag is wel afgeschreven, zal dit mailtje een foutje zijn vanwege de drukte of zal deze echt geannuleerd zijn?![]()
quote:twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
![]()
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?![]()
![]()
65 euro per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:03 schreef remlof het volgende:
Hmm, de 5s 16Gb zonder bijbetalen bij KPN. De 64Gb voor ¤169. Maar die is er alleen in zilver.
En waar is de 32Gb versie, uitverkocht?
Het is wat het is.![]()
Ik lig al voor de deur in Amsterdam. Wil dat ding hebben joh!
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Prijs bij Hi is prima! Ik denk dat ik gewoon naar de winkel ga straks. Heb ik nog kans op een exemplaar als ik pas 's middags rond 4 uur ga?![]()
![]()
Meh, ik kreeg vanmorgen hetzelfde, Apple wat is deze..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:basvanderploeg twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 01:45:53Werkt top, betalen met iDEAL in de Apple Store. #not Wel afgeschreven overigens. http://t.co/7tbNBx7ozY reageer retweet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: