Vroeger was alles beter Johannes. Ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de laatste tijd zo soft, vroeger maakten jullie nog flinke ruzie.
Volgens mij is het huwelijk verzadigd.
Misschien is die ouwe relnicht sp3c online?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter Johannes. Ik ook
sp3c is geen nicht voorzover ik weet. Geen idee waar hij is, zal wel een leven hebben, de gek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is die ouwe relnicht sp3c online?
Nou dat omschrijft mij primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje bitch isbest opwindend
Maar ook weer niet te bitcherig
Ik probeer hem wat wat controversiële uitspraken op te naaien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
sp3c is geen nicht voorzover ik weet. Geen idee waar hij is, zal wel een leven hebben, de gek.
Zometeen Humberto met Henk en Henk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer hem wat wat controversiële uitspraken op te naaien.
Ik ga zometeen maar even naar South Park kijken.
Oh daar kijk ik niet meer. Na 1 topic had ik het al gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
die zit volgens mij als een gek te modden in het sinterklaas topic
valt niet zoveel te modden vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
die zit volgens mij als een gek te modden in het sinterklaas topic
bij dit nr plaatstquote:Austria is one of the nicest, cleanest, and safest places to live on planet Earth. Crime is low, the population is educated, and the streets are clean. The same to Germany. 1939---100,000 people in concentration camps..1945....50 million dead from war started by hitler including all the poor souls in the concentration camps. whats still scary are the austrians and germans still like the order and organisation that hitler gave them. The beast within still breaths..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |