Ik zeg wel eens meer Hoiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Hola
Jij bent tenminste ook lekker voorspelbaar altijd.
Ah de nostalgie. Ik weet het nog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Kentoet het volgende:
Arjan heeft op z'n verjaardagsfeestje zo'n glaasje op tafel met allerlei merken peuken en sigaren erin. Mooi is dat.
Goeie feesten waren dat. Iedereen lekker roken en zuipen.quote:
Platenspeler, paffen, zuipen inderdaad en gewoon vette happen. Oh en foute discomuziek natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:03 schreef Kentoet het volgende:
Ik zou erheen gaan a
[..]
Goeie feesten waren dat. Iedereen lekker roken en zuipen.
Tegenwoordig staat erbleekselderij op tafel met yoghurtsausje.
Waar kan ik dat boekje kopen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja in mijn boekje is raar meestal wel leuk hoor![]()
Ik ga kaarsen kopen voor als de electriciteit uitvalt.
Bij mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar kan ik dat boekje kopen?
Gefeliciteerd arjan!!
Als ik zijn adres had zou ik direct gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Kentoet het volgende:
Arjan heeft op z'n verjaardagsfeestje zo'n glaasje op tafel met allerlei merken peuken en sigaren erin. Mooi is dat.
Ik denk dat de uitnodiging nog komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik zijn adres had zou ik direct gaan.
Halve slof Belinda is wel genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik kom alleen als ik een uitnodiging krijg. Zometeen heeft hij niet genoeg sigaretten in huis.
Nou dat weet ik nog zo net niet, ik ben behoorlijk bezig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Arnie jou eruit rookt, Cor.
Pall Mall rood jongen.quote:
Naast gijp straks corrie op de plankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijZit nog in mijn hoofd dus ik moet het nog wel allemaal opschrijven.
NS publieksprijs voor mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naast gijp straks corrie op de plank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |