Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]! En achterliggende gedachte hier is......?
Dat kan ook zonder 'er op los te neuken'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.
Rare en hele krampachtige denkende ouders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha.!
Wat ik me ook afvraag, op jezelf gaan wonen gaan ze wel goedkeuren ja?
Dus dan moet ik er maar op los neuken? Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.
Moraalridder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder 'er op los te neuken'.
Ga lekker genieten dan druk maken om een zinnetje die ik postte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dus dan moet ik er maar op los neuken? Wat?
Ik wil alleen gelukkig zijn met een persoon, ookal is dat niet voor altijd, maar het is wel wat ik nu wil.
Volgens mij zie jij het niet meer helemaal helder allemaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Moraalridder?
Ze wilt haar vriend toch? Geniet ervan? Ik zou dat hetzelfde doen met mijn vriendin.
Je doet alsof er iets mis is met seks? Een taboe ofzo? Niks aan de hand.
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Moraalridder?
Ze wilt haar vriend toch? Geniet ervan? Ik zou dat hetzelfde doen met mijn vriendin.
Het gaat helemaal niet over seks. Dus probeer het ook niet die kant op te manoeuvreren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
Moraalridder?
Zou je dat kunnen beargumenten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het niet meer helemaal helder allemaal
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.
Er wordt te veel geconcentreerd op 1 zinnetje. Wow wat erg zeg jeetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over seks. Dus probeer het ook niet die kant op te manoeuvreren.
Uiteindelijk verlaat iedereen zijn ouders. Jonge vogels die het nest uitvliegen en daarna zelf door het leven gaan. In het geval van TS gaat het natuurlijk om een situatie waarbij de ouders een zodanig probleem hebben met de keuze van hun kind dat ze zelf de deur dicht gooien. Dat heb ik een tijdje geleden ook in mijn omgeving zien gebeuren. Sneu, maar soms kan het niet anders. Uiteindelijk hebben de ouders geen recht van spreken meer als het kind ouder is dan 18. Natuurlijk is het heel jammer als de gebruikelijke puberproblemen al op 15, 16, 17 al dusdanig geescaleerd is dat er geen houden meer aan is, maar gelukkig is dat tamelijk zeldzaam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef standbyme het volgende:
Hoi FOK!kertjes, ik heb bij deze een heel korte maar belangrijke vraag:
Zouden jullie je ouders verlaten voor iemand waar je heel graag bij wil zijn? Als je dat zou doen, kunnen jullie dan ook redenen geven ervoor?
Bedankt alvast
Mooi. Houden we het ook daarbij.quote:
Zit ze toch wel denk ik zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou in ieder geval nog even wachten met de rebel uithangen tot je op kamers bent, anders zit je straks ook nog constant met stress thuis.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou in ieder geval nog even wachten met de rebel uithangen tot je op kamers bent, anders zit je straks ook nog constant met stress thuis.
Ik denk altijd dit:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.
Maar nog meer als ze nu al gaat verkondigen naar haar vriend te gaan over een jaar, vrees ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit ze toch wel denk ik zo.
Sowieso. Alleen ik wilde alles even op een rijtje zetten voor mezelf. Het is geen makkelijke keuze. Ik weet 't ook even niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
omdat een paar imams het zeggen? het zijn net predikantenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Is het ook niet, gelukkig heb je nog even om er over na te denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef standbyme het volgende:
[..]
Sowieso. Alleen ik wilde alles even op een rijtje zetten voor mezelf. Het is geen makkelijke keuze. Ik weet 't ook even niet meer.
Goeie en scherpe! Perfectie bestaat nou eenmaal nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dit:
Als ik in geloof A ga geloven, dan stuurt god B me naar de hel, want ik ben een slechte gelovige
Als ik in geloof B ga geloven, dan stuurt god A me weer naar de hel, dus idd, ik ga ook naar de hel. Gaan we lekker samen!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |