Oud genoeg.quote:
Stel je voor, je hebt ouders die het niet goed vinden dat je een vriend hebt. Alles wel en oke, totdat je iemand ontmoet waar je echt gek op bent. 4 jaar later wil je nog steeds samen met die persoon zijn, alleen 1) de persoon woont heel ver weg en 2) het mag niet van je geloof/ouders. De persoon zou graag samen met je willen zijn alleen je moet dus kiezen; ga je voor die persoon of voor je ouders?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef richolio het volgende:
Ik kan geen redenen geven als ik de situatie niet weet. En ik welke zin bedoel je verlaten? Echt in de steek laten?
Niet naar 't buitenland, maar dat je ervoor kiest om met die persoon te zijn (maar je ouders zouden het niet goed vinden en willen dan niks meer met je te maken hebben).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef d4v1d het volgende:
Verlaten op welke manier? Ga je naar het buitenland?
Wat voor band heb je met je ouders?
Helaas heeft niet iedereen makkelijke ouders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef jogy het volgende:
Verlaten als in emigreren of zo? Of wegens niet accepteren nooit meer de ouders zien.
De eerste wel maar dan zou ik alsnog op vakantie in Nederland komen om terug te gaan en de tweede optie kan ik me gelukkig niets bij voorstellen, die keuze hoef ik nooit te maken.
Ik ga 'nergens' naartoe, alleen als ik voor die persoon kies, maar dan ben ik eigenlijk niet meer welkom thuis.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef Chinless het volgende:
Afhankelijk hoelang je gaat en die gast kent.
Leuk om nu alles op te geven, maar vaak houden relaties geen stand en ben je alles kwijt.
Als je ouders je verbieden met iemand te zijn kan ik me die keuze nog voorstellen, mits het een structurele weigering is en niet een gebaseerd op leeftijd van jou.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef standbyme het volgende:
[..]
Oud genoeg.
[..]
Stel je voor, je hebt ouders die het niet goed vinden dat je een vriend hebt. Alles wel en oke, totdat je iemand ontmoet waar je echt gek op bent. 4 jaar later wil je nog steeds samen met die persoon zijn, alleen 1) de persoon woont heel ver weg en 2) het mag niet van je geloof/ouders. De persoon zou graag samen met je willen zijn alleen je moet dus kiezen; ga je voor die persoon of voor je ouders?
Klopt. En niet alle ouders hebben makkelijke kinderen. Het ligt er maar net aan, woon je nu nog thuis en wil je weglopen of woon je al op je zelf en is het alleen een kwestie van niet meer bellen/contact opnemen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef standbyme het volgende:
[..]
Helaas heeft niet iedereen makkelijke ouders.
Nee het is geweigerd vanwege geloof, niet leeftijd. Het is niet dat hij er niet mee op kan schieten, maar zij accepteren het dus niet. Totaal niet. Ze weten niet eens hoe hij echt is, etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Als je ouders je verbieden met iemand te zijn kan ik me die keuze nog voorstellen, mits het een structurele weigering is en niet een gebaseerd op leeftijd van jou.
Je ouders verlaten omdat je vriend er niet mee kan opschieten en jou laat kiezen is echt een no go
Hoe oud ben je en woon je nog thuis?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef standbyme het volgende:
Nee het is geweigerd vanwege geloof, niet leeftijd. Het is niet dat hij er niet mee op kan schieten, maar zij accepteren het dus niet. Totaal niet. Ze weten niet eens hoe hij echt is, etc.
Ik ga niet weglopenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt. En niet alle ouders hebben makkelijke kinderen. Het ligt er maar net aan, woon je nu nog thuis en wil je weglopen of woon je al op je zelf en is het alleen een kwestie van niet meer bellen/contact opnemen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Bij ouders die mij op een bepaalde leeftijd niet mijn eigen keuzes laten maken zou ik sowieso niet willen zijn.
Dat is wel naar, maar je woont dus nog thuis, ik zou in ieder geval nog even door een eventuele zure appel heen bijten tot je op je eigen benen kan staan met een goede basis aan opleiding en dergelijke. Een hele familie niet meer zien op basis van geloof zou ik zelf niet goed kunnen trekken trouwens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga niet weglopenno way. Het is meer van, als je voor hem kiest dan word je 't huis uit gezet en zo. Ik bedoel idd meer in de zin van; ik kan dan denk ik nooit meer aankloppen bij m'n ouders of andere familie.
Ik woon nog thuis, ja, maar ik wil volgend jaar op kamers gaan. Het is gewoon, als ze erachter komen dan gaat 't contact gewoon helemaal weg.. dan heb ik eigenlijk geen familie meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en woon je nog thuis?
Hm, het was echt heel slecht. Sinds 'n jaar is het er wel beter op geworden, maar nog steeds een beetje stroef. Ze hebben een heel andere gedachtengang (omdat ik dus in een westers land ben opgevoed).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef blondetrien het volgende:
Hoe is de band met je ouders buiten dit issue om?
Eigenlijk ga jij dus niet bij je ouders weg, maar laten ze jou gewoon in de steek als je je eigen leven in handen neemt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga niet weglopenno way. Het is meer van, als je voor hem kiest dan word je 't huis uit gezet en zo. Ik bedoel idd meer in de zin van; ik kan dan denk ik nooit meer aankloppen bij m'n ouders of andere familie.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef standbyme het volgende:
Ik woon nog thuis, ja, maar ik wil volgend jaar op kamers gaan. Het is gewoon, als ze erachter komen dan gaat 't contact gewoon helemaal weg.. dan heb ik eigenlijk geen familie meer.
Heel andere gedachtengang (omdat ik dus in een westers land ben opgevoed).
Het zijn m'n ouders, ookal ben ik het niet eens met hoe zij denken enzo, ze hebben me wel opgevoed en eten/onderdak/kleren gegeven. Snap je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel naar, maar je woont dus nog thuis, ik zou in ieder geval nog even door een eventuele zure appel heen bijten tot je op je eigen benen kan staan met een goede basis aan opleiding en dergelijke. Een hele familie niet meer zien op basis van geloof zou ik zelf niet goed kunnen trekken trouwens.
Dit dus, laat niemand je zeggen dat je je ouders in de steek laat, het is andersom.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Eigenlijk ga jij dus niet bij je ouders weg, maar laten ze jou gewoon in de steek als je je eigen leven in handen neemt.
Zo kan je het ook zien, ja. Ik vind 't moeilijk, kiezen tussen iemand die me gelukkig maakt of m'n ouders die me ook wel gelukkig willen zien (alleen niet met deze persoon). Ik snap heel goed dat onze relatie misschien niet gaat werken misschien, maar ik zou 't toch wel heel graag willen proberen met deze persoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Eigenlijk ga jij dus niet bij je ouders weg, maar laten ze jou gewoon in de steek als je je eigen leven in handen neemt.
is er dan een geloof waarbij je voor eeuwig tot de dood relatieloos moet zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef standbyme het volgende:
[..]
Oud genoeg.
[..]
Stel je voor, je hebt ouders die het niet goed vinden dat je een vriend hebt. Alles wel en oke, totdat je iemand ontmoet waar je echt gek op bent. 4 jaar later wil je nog steeds samen met die persoon zijn, alleen 1) de persoon woont heel ver weg en 2) het mag niet van je geloof/ouders. De persoon zou graag samen met je willen zijn alleen je moet dus kiezen; ga je voor die persoon of voor je ouders?
Als je ouders je gelukkig zouden willen zien, dan zou het geloof van de persoon niet uitmaken maar zou het er om gaan of hij jou gelukkig maakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:59 schreef standbyme het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien, ja. Ik vind 't moeilijk, kiezen tussen iemand die me gelukkig maakt of m'n ouders die me ook wel gelukkig willen zien (alleen niet met deze persoon). Ik snap heel goed dat onze relatie misschien niet werkt ofzo, maar ik zou 't toch wel heel graag willen proberen met deze persoon.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ouders die niet relaxed zijn hadden nooit aan kinderen mogen beginnen. Ws. ben je dus gewoon een neukfout.
Ik denk het niet, nee. Ze zijn heel erg close-minded terwijl ik dus open-minded ben. Het botst heel erg, zou je kunnen zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef blondetrien het volgende:
Denk jij dat jij je leven ooit zult kunnen en willen inrichten op een manier die jouw ouders goedkeuren?
Misschien wel, ja, alleen het is niet makkelijk zonder familie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oud genoeg om je eigen leven vorm te geven dus.
Waarom pas volgend jaar? Begin nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef Copycat het volgende:
Is het niet slimmer om eerst volgend jaar op kamers te gaan en van daaruit je zelfstandigheid uit te breiden?
Nee, maar m'n ouders zijn moslim. De persoon in kwestie is een Nederlander en van ons geloof mag je, als moslima, dus niet met een Nederlandse man trouwen (andersom mag wel, als de vrouw zich dan wel naar de Islam bekeerd tho). Oja, je mag dus ook geen seks voor het huwelijk e.d. maar dat weet je, neem ik aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is er dan een geloof waarbij je voor eeuwig tot de dood relatieloos moet zijn?Leg eens wat meer uit. Wat voor geloof is het en wat willen je ouders precies .. Mag je alleen iemand van t zelfde geloof daten, verwachten ze dat je gelijk een huwelijkspartner zoekt.....?
Heel goed hoor, ik zou niet zonder willen. Moeilijk hoor. Zoals jij het nu zegt is het eerder dat zij hun ultimatum/grens al hebben getrokken en heb jij er maar in mee te gaan. Zolang je geen 15 bent en enigszins weet waar je mee bezig denkt te zijn ( je komt niet heel onbezonnen over) kan je die keuze best goed zelf maken mettertijd. Succes. Uiteindelijk zou ik wel onder het juk van een bedrukkende opvoeding uit kruipen met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef standbyme het volgende:
[..]
Het zijn m'n ouders, ookal ben ik het niet eens met hoe zij denken enzo, ze hebben me wel opgevoed en eten/onderdak/kleren gegeven. Snap je.
Ja, dat had ik ook eerst in gedachte, alleeeen.. de persoon.. gaat hij +- 1 jaar op me wachten of zo. Dat is nog maar net de vraag. Ik snap wel dat hij 't vervelend vindt worden dat we niet gewoon nu bij elkaar kunnen zijn..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef Copycat het volgende:
Is het niet slimmer om eerst volgend jaar op kamers te gaan en van daaruit je zelfstandigheid uit te breiden?
Omdat TS zelf aangeeft volgend jaar op kamers te willen gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom pas volgend jaar? Begin nu.
In dat geval zou ik voor mezelf kiezen.quote:Ik denk het niet, nee. Ze zijn heel erg close-minded terwijl ik dus open-minded ben. Het botst heel erg, zou je kunnen zeggen.
Ja, oudste. Heb nog een jonger zusje.quote:
Irakquote:
Als hij geen jaar wil wachten zou ik ook niet alles voor 'm opgevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook eerst in gedachte, alleeeen.. de persoon.. gaat hij +- 1 jaar op me wachten of zo. Dat is nog maar net de vraag. Ik snap wel dat hij 't vervelend vindt worden dat we niet gewoon nu bij elkaar kunnen zijn..
Zou je meteen bij hem intrekken dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook eerst in gedachte, alleeeen.. de persoon.. gaat hij +- 1 jaar op me wachten of zo. Dat is nog maar net de vraag. Ik snap wel dat hij 't vervelend vindt worden dat we niet gewoon nu bij elkaar kunnen zijn..
Als hij het niet kan opbrengen een jaar op je te wachten, zou dat ook al genoeg moeten zeggen, toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef standbyme het volgende:
Ah, ok. Weet zij ervan? Zou je eventueel met haar een 'front' kunnen vormen tegen je ouders?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ja, oudste. Heb nog een jonger zusje.
[..]
Irak
Nee, ik wil op kamers, maar dan kan ik hem dus ook zien in 't weekend en bij hem blijven slapen (nu dus niet).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Zou je meteen bij hem intrekken dan?
Dat zou ik ook niet doen hoor. Als hij je echt leuk vindt wacht hij echt wel eventjes.
En dan? Zelf weggaan en je zusje achterlaten met de puinhoop thuis?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, ok. Weet zij ervan? Zou je eventueel met haar een 'front' kunnen vormen tegen je ouders?
M'n zusje is helemaal het tegenovergestelde van mij. We zijn niet close.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, ok. Weet zij ervan? Zou je eventueel met haar een 'front' kunnen vormen tegen je ouders?
Je ontmoet hem stiekem? Al seks gehad?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef standbyme het volgende:
[..]
Nee, ik wil op kamers, maar dan kan ik hem dus ook zien in 't weekend en bij hem blijven slapen (nu dus niet).
Dat is heel verstandigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef standbyme het volgende:
[..]
Nee, ik wil op kamers, maar dan kan ik hem dus ook zien in 't weekend en bij hem blijven slapen (nu dus niet).
Nee, hij wil het wel, alleen zou ik 't snappen dat zo'n extra jaar toch wel kut wordt. Het gaat al best 'lang' zo. We hebben geen relatie nu vanwege deze dingen maar ja =_=quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als hij het niet kan opbrengen een jaar op je te wachten, zou dat ook al genoeg moeten zeggen, toch?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef standbyme het volgende:
[..]
M'n zusje is helemaal het tegenovergestelde van mij. We zijn niet close.
Maar als je nu ergens naartoe werkt in een jaar tijd, is dat extra jaar toch peanuts?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef standbyme het volgende:
Nee, hij wil het wel, alleen zou ik 't snappen dat zo'n extra jaar toch wel kut wordt. Het gaat al best 'lang' zo. We hebben geen relatie nu vanwege deze dingen maar ja =_=
Niet heel vaak. En nee dat nog niet, wel andere dingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Je ontmoet hem stiekem? Al seks gehad?
Ja, daar heb je gelijk in. Ik ga dit sowieso nog eens goed bespreken met hem, maar ik wil zeker zijn van m'n keuze. That's all. Zou een beetje vervelend zijn als ik zeg dat 't gaat gebeuren en dat we dan 2 jaar later nog steeds in dezelfde positie zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als je nu ergens naartoe werkt in een jaar tijd, is dat extra jaar toch peanuts?
M'n hele familie zowat. Niemand vindt 't goed, maar helaas zie ik bij andere nichtjes dat zij er ook niet blijer van worden. Eentje gaat bijna trouwen maar die vindt de jongen dus he-le-maal niks (ze is niet uitgehuwelijkt o.i.d., maar haar ouders zeiden van: hij is de beste jongen voor jou, kies hem nou maar, etc.). Ik wil niet zo eindigen en ik zou mezelf niet zijn als ik dit alles ga accepteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef Sucuk het volgende:
TS gaat het nog heel moeilijk krijgen met deze situatie. Daar ben ik vrij zeker van. Is misschien hard, maar de ouders lijken mij zodanig streng dat enige vorm van communicatie waarbij ze haar argumenten en standpunten naar voren kan brengen niet mogelijk is, aangezien haar ouders willen wat ze willen.
Je kunt ook gewoon eerlijk zeggen: ik weet niet wanneer het gaat gebeuren, en of het uberhaupt gaat gebeuren. Dan kan hij zelf wel beslissen wat hij ermee doet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik ga dit sowieso nog eens goed bespreken met hem, maar ik wil zeker zijn van m'n keuze. That's all. Zou een beetje vervelend zijn als ik zeg dat 't gaat gebeuren en dat we dan 2 jaar later nog steeds in dezelfde positie zijn.
Andere dingen versta ik onder: beffen, pijpen etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef standbyme het volgende:
[..]
Niet heel vaak. En nee dat nog niet, wel andere dingen.
Haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Andere dingen versta ik onder: beffen, pijpen etc.
Weet je meid doe wat je wilt, maar ookal krijg je schuldgevoelens... vertel gewoon nooit wat aan je ouders en leidt je leven tot je op jezelf woont en dan afstandelijk contact. In de zin van niet te veel alles vertellen waarvan ne denkt dat ze zullen zeuren of onrust zullen veroorzaken.
En nog 1 tip: neuk erop los.
Je hebt liefde voor je vriend en dat is bij elk geloof belangrijk: liefde voor de medemens. Jij hebt voor je vriend uitzonderlijk veel liefde, welke dus ook een medemens is. Dus geniet lekker en volg de praktische dingen zoals elk ander mens zoals niet stelen etc.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Andere dingen versta ik onder: beffen, pijpen etc.
Weet je meid doe wat je wilt, maar ookal krijg je schuldgevoelens... vertel gewoon nooit wat aan je ouders en leidt je leven tot je op jezelf woont en dan afstandelijk contact. In de zin van niet te veel alles vertellen waarvan ne denkt dat ze zullen zeuren of onrust zullen veroorzaken.
En nog 1 tip: neuk erop los.
Je hebt liefde voor je vriend en dat is bij elk geloof belangrijk: liefde voor de medemens. Jij hebt voor je vriend uitzonderlijk veel liefde, welke dus ook een medemens is. Dus geniet lekker en volg de praktische dingen zoals elk ander mens zoals niet stelen etc.
Ik denk dat hij stiekem degene is waar TS wat voor voelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]! En achterliggende gedachte hier is......?
We hebben erover gepraat en ze zeiden wel 'oke', m'n moeder vindt het niet zo oke, maar ja. Kan me eigenlijk niks schelen ergens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha.!
Wat ik me ook afvraag, op jezelf gaan wonen gaan ze wel goedkeuren ja?
Tip voor jou om te denken : " dit is mijn lot, ik kan niks veranderen, ik volg dit lot gewoon. "quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef standbyme het volgende:
[..]
M'n hele familie zowat. Niemand vindt 't goed, maar helaas zie ik bij andere nichtjes dat zij er ook niet blijer van worden. Eentje gaat bijna trouwen maar die vindt de jongen dus he-le-maal niks (ze is niet uitgehuwelijkt o.i.d., maar haar ouders zeiden van: hij is de beste jongen voor jou, kies hem nou maar, etc.). Ik wil niet zo eindigen en ik zou mezelf niet zijn als ik dit alles ga accepteren.
Dat is heel chill! Gewoon deze paar maanden nog uitzitten en toeleven naar dat moment dat je op jezelf gaat!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef standbyme het volgende:
[..]
We hebben erover gepraat en ze zeiden wel 'oke', m'n moeder vindt het niet zo oke, maar ja. Kan me eigenlijk niks schelen ergens.
Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]! En achterliggende gedachte hier is......?
Dat kan ook zonder 'er op los te neuken'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.
Rare en hele krampachtige denkende ouders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha.!
Wat ik me ook afvraag, op jezelf gaan wonen gaan ze wel goedkeuren ja?
Dus dan moet ik er maar op los neuken? Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Dat ze niet overal mee moet gaan zitten. Leven is zo kort om zorgen te gaan maken.
Moraalridder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder 'er op los te neuken'.
Ga lekker genieten dan druk maken om een zinnetje die ik postte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dus dan moet ik er maar op los neuken? Wat?
Ik wil alleen gelukkig zijn met een persoon, ookal is dat niet voor altijd, maar het is wel wat ik nu wil.
Volgens mij zie jij het niet meer helemaal helder allemaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Moraalridder?
Ze wilt haar vriend toch? Geniet ervan? Ik zou dat hetzelfde doen met mijn vriendin.
Je doet alsof er iets mis is met seks? Een taboe ofzo? Niks aan de hand.
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Moraalridder?
Ze wilt haar vriend toch? Geniet ervan? Ik zou dat hetzelfde doen met mijn vriendin.
Het gaat helemaal niet over seks. Dus probeer het ook niet die kant op te manoeuvreren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Sucuk het volgende:
Moraalridder?
Zou je dat kunnen beargumenten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het niet meer helemaal helder allemaal
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.
Er wordt te veel geconcentreerd op 1 zinnetje. Wow wat erg zeg jeetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over seks. Dus probeer het ook niet die kant op te manoeuvreren.
Uiteindelijk verlaat iedereen zijn ouders. Jonge vogels die het nest uitvliegen en daarna zelf door het leven gaan. In het geval van TS gaat het natuurlijk om een situatie waarbij de ouders een zodanig probleem hebben met de keuze van hun kind dat ze zelf de deur dicht gooien. Dat heb ik een tijdje geleden ook in mijn omgeving zien gebeuren. Sneu, maar soms kan het niet anders. Uiteindelijk hebben de ouders geen recht van spreken meer als het kind ouder is dan 18. Natuurlijk is het heel jammer als de gebruikelijke puberproblemen al op 15, 16, 17 al dusdanig geescaleerd is dat er geen houden meer aan is, maar gelukkig is dat tamelijk zeldzaam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef standbyme het volgende:
Hoi FOK!kertjes, ik heb bij deze een heel korte maar belangrijke vraag:
Zouden jullie je ouders verlaten voor iemand waar je heel graag bij wil zijn? Als je dat zou doen, kunnen jullie dan ook redenen geven ervoor?
Bedankt alvast
Mooi. Houden we het ook daarbij.quote:
Zit ze toch wel denk ik zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou in ieder geval nog even wachten met de rebel uithangen tot je op kamers bent, anders zit je straks ook nog constant met stress thuis.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou in ieder geval nog even wachten met de rebel uithangen tot je op kamers bent, anders zit je straks ook nog constant met stress thuis.
Ik denk altijd dit:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Ik ga wel in tegen een grote zonde, maar ja, ach, dat heb ik eigenlijk al gedaan. I'm going to hell anyway.
Maar nog meer als ze nu al gaat verkondigen naar haar vriend te gaan over een jaar, vrees ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zit ze toch wel denk ik zo.
Sowieso. Alleen ik wilde alles even op een rijtje zetten voor mezelf. Het is geen makkelijke keuze. Ik weet 't ook even niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef CherryOnTop het volgende:
omdat een paar imams het zeggen? het zijn net predikantenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef standbyme het volgende:
[..]
Is het ook niet, gelukkig heb je nog even om er over na te denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef standbyme het volgende:
[..]
Sowieso. Alleen ik wilde alles even op een rijtje zetten voor mezelf. Het is geen makkelijke keuze. Ik weet 't ook even niet meer.
Goeie en scherpe! Perfectie bestaat nou eenmaal nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk altijd dit:
Als ik in geloof A ga geloven, dan stuurt god B me naar de hel, want ik ben een slechte gelovige
Als ik in geloof B ga geloven, dan stuurt god A me weer naar de hel, dus idd, ik ga ook naar de hel. Gaan we lekker samen!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |