quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat dom om er zoveel in te zetten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
Sef gaat er uit, die troela heeft het al verpest met dr twitter
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
Sef gaat er uit, die troela heeft het al verpest met dr twitter
Ja, lieten ze ook zien. Maar wat kan haar dit verrotten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Stem op zimra moet van haar komen.
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sef en Geisha wilde zelf Jan eruit
Leg hem mij dan maar uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo dat snapt iedereen toch
Dan snap je t spel niet. Je weet dat iedereen op 2 mensen gaan stemmen .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, lieten ze ook zien. Maar wat kan haar dit verrotten?
Geza is gewoon irritant qua persoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat gezeik over dit soort spelers hier altijd.
Enige manier waarop het nog een beetje interessant wordt, eten zoeken hoeven ze toch al niet.
Jaquote:
Ja, diep triest dat je stemt op degene die je vindt dat eruit moet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan snap je t spel niet. Je weet dat iedereen op 2 mensen gaan stemmen .
quote:
Hij zit totaal niet te janken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja
Hij zit alleen maar te janken
Boe-hoe Jan heeft mij gesnitcht
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zit totaal niet te janken.
Dat hele extra stemmen gebeuren is ook pas vanaf dit jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef zoem het volgende:
Volgens mij wel een record aantal stemmen tijdens de eliminatie?
Waren er 35 als ik het goed bijgehouden heb (34 + 1 zwarte)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef zoem het volgende:
Volgens mij wel een record aantal stemmen tijdens de eliminatie?
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef Chai het volgende:
Jan kan zich ook gewoon aan dat mannenpact houden nu.
Het werkt wel, wat een bloedbad en de boel ligt weer helemaal open.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat hele extra stemmen gebeuren is ook pas vanaf dit jaar
Sanne ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
Geza gaat niet winnen, mooizo. Paulien ook niet.
18+15+1(zimra)+1(ger)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waren er 35 als ik het goed bijgehouden heb
Maakt het spel wel een stuk minder transparant. Vind eigenlijk dat er wel té veel extra stemmen te verdienen zijn. Zimra heeft er 12 ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Doordat hij zei dat hij dubbelspel speelde, als hij dat niet gezegd had...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ik
Maar bedoel alleen dat het kan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ik
Ja idd, dan had het wel gekundquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Doordat hij zei dat hij dubbelspel speelde, als hij dat niet gezegd had...
Zeker. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Sef pakte het wel heel goed op inderdaad. Sportieve kerelGeen gezeik etc.
vokgens mij was het dan gelijk en had hij dus gewonnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Hoeveel extra stemmen had Sef eigenlijk over, zou hij het wel gewonnen hebben als hij die ingezet had?
Leuke kandidaat inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Sef pakte het wel heel goed op inderdaad. Sportieve kerelGeen gezeik etc.
Is al veel vaker gebeurd in vorige seizoenen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk niets verbazen..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Die Maxim schijnt trouwens echt de winnaar van ER gelekt te hebben.
Hopen dat die naam hier niet "per ongeluk" verschijnt.
Serieus.. wat een eikel. Dan zal je het vast wel ergens horenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Je bedoeld zwarte stemmen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is al veel vaker gebeurd in vorige seizoenen...
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk niets verbazen..
Maxim
Die waren er ook. Net als extra stemmen. Ook in ieder geval 1 jaar met balletjes waarbij ze op 2 mensen moesten stemmen. Zo uniek zijn extra stemmen niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld zwarte stemmen?
Wie is Maxim?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?
O, ik weet het al. Hij benoemt wie en zegt dat hij 'het toevallig weet' maar vindt het volgens mij best kut dat hij het eruit heeft geflapt want 1 seconde daarna herstelt hij zich en zegt hij de hele tijd kut kut etc. En dat ie een hoge boete krijgt daardoor?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)editie_robinson.htmlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?
Nee idd, ik dus ook totaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O, ik weet het al. Hij benoemt wie en zegt dat hij 'het toevallig weet' maar vindt het volgens mij best kut dat hij het eruit heeft geflapt want 1 seconde daarna herstelt hij zich en zegt hij de hele tijd kut kut etc. En dat ie een hoge boete krijgt daardoor?
Kan me trouwens niet voorstellen dat die kandidaat wint, maargoed.
Wil de video liever niet kijken omdat ik het dan misschien ook hoor (?). Maar hoe weet hij dat dan? Werkt hij bij ER oid?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)editie_robinson.html
Heeft het van diegene gehoord tijdens het stappen in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil de video liever niet kijken omdat ik het dan misschien ook hoor (?). Maar hoe weet hij dat dan? Werkt hij bij ER oid?
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Heeft het van diegene gehoord tijdens het stappen in Amsterdam.
Hij kan het toch niet bewijzen? Maar ik geloof het wel, dat zag je aan alles. En hij zou dat diegene nooit aandoen, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
[..]
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmeren
right.
wil je dit horen doe even je oren dichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Hij kan het toch niet bewijzen? Maar ik geloof het wel, dat zag je aan alles. En hij zou dat diegene nooit aandoen, neem dat maar van mij aan.
Geloof er weinig van. Maar het expeditie lid is verantwoordelijk lijkt me, dus die zal dan de boete moeten betalen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
[..]
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmeren
right.
alsof iemand in de expeditie 100 000 eu heeftquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geloof er weinig van. Maar het expeditie lid is verantwoordelijk lijkt me, dus die zal dan de boete moeten betalen.
Hij zou diegene die hij gezegd heeft, nooit die 100k laten betalen, oftewel hij weet vast wel dat als hij het zegt, het geen gevolgen heeft voor diegene ondanks dat hij wel de waarheid zegt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef blow... het volgende:
[..]
wil je dit horen doe even je oren dicht
niemand zou digene dat aandoen.
er is geen bewijs dat zijn bron ook de winnaar(es) is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Hij zou diegene die hij gezegd heeft, nooit die 100k laten betalen, oftewel hij weet vast wel dat als hij het zegt, het geen gevolgen heeft voor diegene ondanks dat hij wel de waarheid zegt.
Geza gaat naar huis, volgende week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:32 schreef Skunk-m het volgende:
Kutzooi dat sef eruit was, ik was voor sef en geza met sef als favoriet van die 2.. nu denk ik wel dat geza gaat winnen.
Schat je die andere zo idioot in dan? in principe staat hij nu alleen en is dus geen prioriteit.quote:
Wie zegt dat het een spoiler is..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je quote de spoiler gewoon niet.
Weet jij nu wie er gaat winnen dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is in elk geval spoilerig genoeg om niet in dit topic te horen.
Maxim Hartman heeft blijkbaar verteld wie de winnaar is. Als hij niet uit zijn nek lult ben ik pissig omdat een of andere nitwit het hier spoilert inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:35 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Weet jij nu wie er gaat winnen dan?
Erg jammer dat we het nu weten. Wel goed dat diegene een ban heeft gekregen. Ik blijf wel kijken omdat de winnaar in ER niet zo heel interessant is om te weten. Het zal niet heel veel kijk plezier wegnemen nu we het weten denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:20 schreef Injetta het volgende:
Shit, waarom post iemand die uitspraak? Ik wil dat gewoon niet weten. Nu ga je toch anders kijken!
Je moet dit soort dingen gewoon kijken als het uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nog bedankt voor de spoiler in de TT trouwens. Na Twitter is dus MyAT ook al niet veilig voordat je gaat kijken.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen gewoon kijken als het uitgezonden wordt.
Waar heb jij Sef zien janken toen hij eruit gestemd werd? Hij pakte het juist heel sportief op. Er klopt echt geen hout van je post..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sef wat een jammerende stinkkut ben je toch. Zelf aangeven dat je Jan had willen dumpen en dan gaan bitchen als jezelf gedumpt wordt. Jan had er tenminste nog moeite mee en beseft wat hij doet. Sef met zijn kakkerlakkenvriendje Geza zijn zo hypocriet als de tyfus. Walgelijk. Bah.
Huh? Volgens mij heb ik een andere uitzending gezien dan jij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sef wat een jammerende stinkkut ben je toch. Zelf aangeven dat je Jan had willen dumpen en dan gaan bitchen als jezelf gedumpt wordt. Jan had er tenminste nog moeite mee en beseft wat hij doet. Sef met zijn kakkerlakkenvriendje Geza zijn zo hypocriet als de tyfus. Walgelijk. Bah.
Precies, vond ook dat hij het heel sportief opnam, klasse zelfsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar heb jij Sef zien janken toen hij eruit gestemd werd? Hij pakte het juist heel sportief op. Er klopt echt geen hout van je post..
Dan meldt je je ziekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken.
Nou, hij kwam toch best gemeend gestresst over toen hij zei dat hij het niet had mogen zeggen. Ik vind hem ook niet echt leuk, komt onaardig over. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een neppe winnaar gaat doorlekken. Dus ik denk dat die persoon wel gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Maxim is een loser, al jaren. En denk dat hij maar wat lult. Hij noemde de naam en vervolgens "Ja de tweede van links" bij een shot, de naam die hij noemde was de derde van links en niet de tweede.
En al zou het wel waar zijn, het maakt het programma geen seconde minder spannend. Je wil toch weten of hij gelijk heeft en elke eilandraad blijft nog steeds een verrassing.
Eerlijk gezegd boeit de info me niet, of het nu wel of niet waar is wat hij zegt.
Nee hoor, ze wilden haar er ook uitstemmen eerst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:28 schreef GwaiLow het volgende:
Met Sef en Geza had Zimra nog aardig ver kunnen komen. In dat opzicht is het wel jammer dat Sef eruit is. Denk dat Zimra nu ook snel haar spullen mag pakken.
Is dat zo? Niet meer toen ze hadden bedacht met haar samen te gaan werken toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:33 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wilden haar er ook uitstemmen eerst.
Helaas waar. Wij kijken eigenlijk alleen ER en WIDM op moment van uitzenden, triest maar waarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je moet dit soort dingen gewoon kijken als het uitgezonden wordt.
Precies, ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Helaas waar. Wij kijken eigenlijk alleen ER en WIDM op moment van uitzenden, triest maar waar
Ik vond Sef in het spel een kwal, alleen maar bezig met tactiek. Dat is natuurlijk een onderdeel van het spel en moet zeker niet onderbelicht worden, maar het moet ook wel eens ergens anders over gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:01 schreef friekin_ het volgende:
De reactie van Sef bij het praatje met Evie vond ik leuk. Hij komt gewoon aardig over. Hij verlangde naar koffie.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef arucard het volgende:
Evie was wel geil bij het stemmen laten zien
Klopt, hij heeft zich versproken. Daar is hij ook wel het type voor eerlijk gezegd. Hij zei nog even snel ''die uitleg verdient Sef wel''. Maar hij baalt nu ook 100% van zijn verspreking.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef TonyMalony het volgende:
Ik snap alleen niet waarom Jan dat zoveel informatie heeft vrijgegeven? Tactisch niet zo slim lijkt me, want nu vertrouwt niemand hem meer, toch?
Hij had beter kunnen zeggen dat ie Sef en Geza te hecht vond samenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft zich versproken. Daar is hij ook wel het type voor eerlijk gezegd. Hij zei nog even snel ''die uitleg verdient Sef wel''. Maar hij baalt nu ook 100% van zijn verspreking.
Bullshit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Zimra trouwens, die bewijst wel dat waar borsten groeien de hersens wat achterblijven
Hij wil de aandacht op zichzelf hebben, het is een aandachtshoerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik geloof he-le-maal geen reet van die uitspraak van Maxim. Volgens mij gewoon een poging wat extra aandacht voor dat programma of whatever te verkrijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door rene90 op 25-10-2013 15:25:13 ]Allemaal cabaretteketet!
Misschien even anders verwoorden. Laat weinig te raden over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was Fajah Lourens uitgelekt als winnaar. Dat bleek dus (helaas) niet het geval. Dus deze geruchten neem ik ook met een korreltje zout. (...)
Ik hoop ook dat die geisha er volgende week uitligt. Verder ben ik wel blij dat die sef hem voor is gegaan, want ze moesten wel eerst uit elkaar gehaald worden. Van mij mag Kees of voor mijn part Zimra wel winnen. En nee, ik hoef niet te weten van die Maxim wie de winnaar van ER 2013 is geworden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:38 schreef Akilla het volgende:
Hopelijk volgende week gayza eruit.. Daarna zie ik het opzich nog wel gebeuren dat er geen afspraken gemaakt worden tussen mensen...
Wel jammer dat sef eruit ligt, hij was tactisch en in proeven toch wel sterk, zou geen misplaatste winnaar zijn in ieder geval..
Sorry, ik weet niet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien even anders verwoorden. Laat weinig te raden over.
Hij vond dat het spel niet leuk gespeeld werd, dus die is terug naar Nederland gegaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom zat dennis weening er niet in de laatste uitzending ? Net pas teruggekeken
Wel mooi dit soort reacties, ondertussen neukt ie chicks die 10 keer mooier dan jij zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
God wat klopt het hoofd van die kerel niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:34 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Hij vond dat het spel niet leuk gespeeld werd, dus die is terug naar Nederland gegaan.
Dat is al snel, maar internet he. Daar hebben porkers ook een mening.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wel mooi dit soort reacties, ondertussen neukt ie chicks die 10 keer mooier dan jij zijn.
Je zegt het zelf ook al. Fysiek sterker en sportiever. Dus beter in staat om een proef te winnen en dus een grote concurrent. Geza valt me tegen. Eindigde als 4e ofzo op de proef.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Leuke spoiler in de TT.
Waarom hebben ze nou op Sef gestemd en niet op Géza?![]()
Sef verdiende het meer om te blijven: hij is fysiek sterker én sportiever. Of ze zien Géza gewoon totaal niet als een bedreiging, dat kan ook.
Inderdaad, geen wrok koesteren maar gewoon toegeven dat er goed gespeeld is. Zo hoort dat!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
Prachtige actie om het blok Geza/Sef te breken. En mooi om te zien dat Sef het helemaal snapte. Een tactische speler die ook waardering heeft als hij zelf tactisch gewipt wordt, dat hebben we niet vaak gezien in ER
Ik vind Geza niet zo betrouwbaar ogen, beetje type 'gladde jongen'. Dat kan irl helemaal anders zijn natuurlijk, maar dat was mijn eerste indruk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef Taurus het volgende:
Waarom heeft iedereen trouwens zo'n hekel aan die Geza? Ik vind t wel n leuke jongen om te zien en die vieze spelletjes zijn juist leuk in ER. Ik hoop niet dat t nu 'n emotionele bende wordt.
Gaat er meer om dat Jan zichzelf er onder uit wilt praten en niet toe wilt geven dat hij gewoon op Sef heeft gestemd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Geza niet zo betrouwbaar ogen, beetje type 'gladde jongen'. Dat kan irl helemaal anders zijn natuurlijk, maar dat was mijn eerste indruk.
Gezien de preview van vorige week gaat Geza in de aflevering van morgen aardig door het lint. Best hypocriet, want hij speelt het spel zelf ook op slinkse wijze. Koekje van eigen deeg dus
Heb er ook niks op tegen. Brengt tenminste wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef Taurus het volgende:
Waarom heeft iedereen trouwens zo'n hekel aan die Geza? Ik vind t wel n leuke jongen om te zien en die vieze spelletjes zijn juist leuk in ER. Ik hoop niet dat t nu 'n emotionele bende wordt.
Tis wel echt een gladjakker hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef Taurus het volgende:
En hij speelt in heel slechte films.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind Geza niet zo betrouwbaar ogen, beetje type 'gladde jongen'. Dat kan irl helemaal anders zijn natuurlijk, maar dat was mijn eerste indruk.
Gezien de preview van vorige week gaat Geza in de aflevering van morgen aardig door het lint. Best hypocriet, want hij speelt het spel zelf ook op slinkse wijze. Koekje van eigen deeg dus
Komt omdat Géza zelf een vrij zwakke speler is in de proeven. In tegenstelling tot Sef, waar weinig mensen een hekel aan hadden. Daarnaast is hij wat te blij met zichzelf als het gaat om het bedenken van de plannetjes. En hij durfde zijn mond niet open te doen, toen hij werd aangesproken op het wegstemmen van Geraldine. En nu gaat hij dus wel klagen tegen Jan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef Taurus het volgende:
Vorige week was de presentatie eens stuk beter inderdaad. Hopelijk wordt Dennis volgend jaar vervangen.quote:
De helft van het programma bestaat uit reclame en herhalingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:32 schreef tralalala het volgende:
Ja hallo, dit heb ik de vorige keer al gezien.
Ja precies, hypocriet figuur dat Geza is...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef HulkHeld het volgende:
Nouja wat een flikker is die Geza zeg hahahaha, en eerst nog lullen voor de camera: 'Sorry Jan, maar dit gaan we niet doen'
quote:
Fijn dat jij dat nog even bevestigd voor mij hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Je mag best teleurgesteld zijn in Jan, maar ga nou niet zo lopen zeiken als je hem zelf had willen wegstemmen en dus hem had willen naaien.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Je mag best teleurgesteld zijn in Jan, maar ga nou niet zo lopen zeiken als je hem zelf had willen wegstemmen en dus hem had willen naaien.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Hij zat toch ook samen met die sef al te bekokstoven om die jan er uit te flikkeren op korte termijn. Dan niet huilen dat je nu zelf wordt genaaid.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:34 schreef HulkHeld het volgende:
Nouja wat een flikker is die Geza zeg hahahaha, en eerst nog lullen voor de camera: 'Sorry Jan, maar dit gaan we niet doen'
Geza is bang, hij is zijn buddy kwijt en staat nu alleen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja precies, hypocriet figuur dat Geza is...
Doet me denken aan vorig jaar met het pokertrio. Toen werd die ene broer weggestemd, was de ander furieus overquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is die Geza een huichelaar. In het begin was hij ook van plan om Jan te 'verraden' omdat ze een ander plan hadden. En zelf de meest smerige streken leveren en dan nu zo doen.
Precies dit. Wat een zielig mannetje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zat toch ook samen met die sef al te bekokstoven om die jan er uit te flikkeren op korte termijn. Dan niet huilen dat je nu zelf wordt genaaid.
Inderdaad. Die wilde elke eilandraad weer wraak nemenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Doet me denken aan vorig jaar met het pokertrio. Toen werd die ene broer weggestemd, was de ander furieus over
Machtverlies/overwichtstekort compenseren met een grote mond dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geza is bang, hij is zijn buddy kwijt en staat nu alleen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef IMShuuul het volgende:
Anna heeft nu wel een hele grote mond, maar alleen stelt ze ook niet veel voor
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Edith zit er tussen en denkt "Kan ik bij de mannen gaan zitten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |