quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat dom om er zoveel in te zetten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
Sef gaat er uit, die troela heeft het al verpest met dr twitter
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:36 schreef NotGuilty het volgende:
Sef gaat er uit, die troela heeft het al verpest met dr twitter
Ja, lieten ze ook zien. Maar wat kan haar dit verrotten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Stem op zimra moet van haar komen.
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sef en Geisha wilde zelf Jan eruit
Leg hem mij dan maar uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo dat snapt iedereen toch
Dan snap je t spel niet. Je weet dat iedereen op 2 mensen gaan stemmen .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, lieten ze ook zien. Maar wat kan haar dit verrotten?
Geza is gewoon irritant qua persoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat gezeik over dit soort spelers hier altijd.
Enige manier waarop het nog een beetje interessant wordt, eten zoeken hoeven ze toch al niet.
Jaquote:
Ja, diep triest dat je stemt op degene die je vindt dat eruit moet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan snap je t spel niet. Je weet dat iedereen op 2 mensen gaan stemmen .
quote:
Hij zit totaal niet te janken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja
Hij zit alleen maar te janken
Boe-hoe Jan heeft mij gesnitcht
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zit totaal niet te janken.
Dat hele extra stemmen gebeuren is ook pas vanaf dit jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef zoem het volgende:
Volgens mij wel een record aantal stemmen tijdens de eliminatie?
Waren er 35 als ik het goed bijgehouden heb (34 + 1 zwarte)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef zoem het volgende:
Volgens mij wel een record aantal stemmen tijdens de eliminatie?
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef Chai het volgende:
Jan kan zich ook gewoon aan dat mannenpact houden nu.
Het werkt wel, wat een bloedbad en de boel ligt weer helemaal open.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat hele extra stemmen gebeuren is ook pas vanaf dit jaar
Sanne ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Letsstaytogether het volgende:
Geza gaat niet winnen, mooizo. Paulien ook niet.
18+15+1(zimra)+1(ger)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waren er 35 als ik het goed bijgehouden heb
Maakt het spel wel een stuk minder transparant. Vind eigenlijk dat er wel té veel extra stemmen te verdienen zijn. Zimra heeft er 12 ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Doordat hij zei dat hij dubbelspel speelde, als hij dat niet gezegd had...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ik
Maar bedoel alleen dat het kan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Lukt niet meer, niemand vertrouwt Jan nog nu denk ik
Ja idd, dan had het wel gekundquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:44 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Doordat hij zei dat hij dubbelspel speelde, als hij dat niet gezegd had...
Zeker. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Sef pakte het wel heel goed op inderdaad. Sportieve kerelGeen gezeik etc.
vokgens mij was het dan gelijk en had hij dus gewonnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef MichaelScott het volgende:
Hoeveel extra stemmen had Sef eigenlijk over, zou hij het wel gewonnen hebben als hij die ingezet had?
Leuke kandidaat inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Sef pakte het wel heel goed op inderdaad. Sportieve kerelGeen gezeik etc.
Is al veel vaker gebeurd in vorige seizoenen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk niets verbazen..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Die Maxim schijnt trouwens echt de winnaar van ER gelekt te hebben.
Hopen dat die naam hier niet "per ongeluk" verschijnt.
Serieus.. wat een eikel. Dan zal je het vast wel ergens horenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Je bedoeld zwarte stemmen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Is al veel vaker gebeurd in vorige seizoenen...
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk niets verbazen..
Maxim
Die waren er ook. Net als extra stemmen. Ook in ieder geval 1 jaar met balletjes waarbij ze op 2 mensen moesten stemmen. Zo uniek zijn extra stemmen niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld zwarte stemmen?
Wie is Maxim?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?
O, ik weet het al. Hij benoemt wie en zegt dat hij 'het toevallig weet' maar vindt het volgens mij best kut dat hij het eruit heeft geflapt want 1 seconde daarna herstelt hij zich en zegt hij de hele tijd kut kut etc. En dat ie een hoge boete krijgt daardoor?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)editie_robinson.htmlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maxim Hartman? Hoe weet hij dat dan?
Nee idd, ik dus ook totaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O, ik weet het al. Hij benoemt wie en zegt dat hij 'het toevallig weet' maar vindt het volgens mij best kut dat hij het eruit heeft geflapt want 1 seconde daarna herstelt hij zich en zegt hij de hele tijd kut kut etc. En dat ie een hoge boete krijgt daardoor?
Kan me trouwens niet voorstellen dat die kandidaat wint, maargoed.
Wil de video liever niet kijken omdat ik het dan misschien ook hoor (?). Maar hoe weet hij dat dan? Werkt hij bij ER oid?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)editie_robinson.html
Heeft het van diegene gehoord tijdens het stappen in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wil de video liever niet kijken omdat ik het dan misschien ook hoor (?). Maar hoe weet hij dat dan? Werkt hij bij ER oid?
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Heeft het van diegene gehoord tijdens het stappen in Amsterdam.
Hij kan het toch niet bewijzen? Maar ik geloof het wel, dat zag je aan alles. En hij zou dat diegene nooit aandoen, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
[..]
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmeren
right.
wil je dit horen doe even je oren dichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Hij kan het toch niet bewijzen? Maar ik geloof het wel, dat zag je aan alles. En hij zou dat diegene nooit aandoen, neem dat maar van mij aan.
Geloof er weinig van. Maar het expeditie lid is verantwoordelijk lijkt me, dus die zal dan de boete moeten betalen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
[..]
hij kent diegene goed maar gaat diegene wel een claim van 100 000 eu aansmeren
right.
alsof iemand in de expeditie 100 000 eu heeftquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geloof er weinig van. Maar het expeditie lid is verantwoordelijk lijkt me, dus die zal dan de boete moeten betalen.
Hij zou diegene die hij gezegd heeft, nooit die 100k laten betalen, oftewel hij weet vast wel dat als hij het zegt, het geen gevolgen heeft voor diegene ondanks dat hij wel de waarheid zegt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef blow... het volgende:
[..]
wil je dit horen doe even je oren dicht
niemand zou digene dat aandoen.
er is geen bewijs dat zijn bron ook de winnaar(es) is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Hij zou diegene die hij gezegd heeft, nooit die 100k laten betalen, oftewel hij weet vast wel dat als hij het zegt, het geen gevolgen heeft voor diegene ondanks dat hij wel de waarheid zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |