Beetje onhandig alleen zat ik net te denken, maar inderdaad wel grappigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Wat een geinig tasje heeft die ene net bij GTST. Rubik Cube
Het zijn bitchesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap niet echt dat Geer en Goor zogenaamd zo vaak ruzie hebben want in het programma lopen ze alleen maar om elkaar te gieren.
Ditoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen![]()
Kan gebeuren na een paar wekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd de eerste zinnen foutloos kunnen mee zingen![]()
Ik gok dat die geen sponsor zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:35 schreef CherryOnTop het volgende:
waarom gaan ze niet naar de lidl?
Dacht dat ik ze steeds in de AH zag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?
Oh ja want ze gingen vorige keer naar de Dirk. Dan zal mijn opmerking niet kloppen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan steeds naar een andere supermarkt volgens mij, om geen reclame te maken ofzo?
Ze stonden ook al een keer in de eh... ik weet het niet meer, maar geen appiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dacht dat ik ze steeds in de AH zag.
AH basic hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Euroshopper is nog steeds goedkoper dan die in de bonus
Dat is ook megaveelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
400 euro voor 2,5 week? Dat vind ik eigenlijk nog wel aardig veel.
Die lui kunnen dat gewoon helemaal niet inschatten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
400 euro voor 2,5 week? Dat vind ik eigenlijk nog wel aardig veel.
Nee idd, ze hebben echt geen flauw idee, vooral Gerard niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die lui kunnen dat gewoon helemaal niet inschatten.
Gerard schijnt een butler te hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, ze hebben echt geen flauw idee, vooral Gerard niet.
Ze hoeven niet 8 keer op en neer naar Groningen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Als ze voor die 400 euro nog 8 keer moeten tanken enzo dan is het weer weinig
Geer is iig kelner geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gordon had toch ook een culinaire opleiding gedaan (eventjes)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |